Modelul în ediție limitată prezintă o mulțime de upgrade-uri opulente față de sedanul standard Maybach, care include o schemă de culori în două tonuri care combină albastrul nautic și trandafiriul strălucitor deschis pentru părțile superioare, respectiv inferioare. Roțile sunt, de asemenea, finisate în aceeași nuanță de albastru închis. În plus, Haute Voiture primește și iluminare surround cu proiecție animată.
La interior, ediția specială ultra-luxoasă prezintă aceeași combinație de culori de albastru și aur roz. Nuanța de albastru închis apare pe panourile superioare ale ușilor, pe planșa de bord și pe volan, în timp ce scaunele sunt tapițate cu piele Crystal White.
Crește și mai mult coeficientul de lux al ediției speciale cu covorașele din in și mohair, flutele de șampanie de culoare aurie roz și o insignă specială pe consola centrală care denotă numărul de producție al celor 150 de unități. Sistemul de infotainment MBUX capătă, de asemenea, un aspect unic pentru Haute Voiture, pentru a „sublinia atmosfera de podium”, potrivit producătorului auto.
În plus, Haute Voiture vine cu o cutie cadou realizată manual, care conține un model la scară, un breloc și un număr de insignă, împreună cu o husă pentru mașină care poartă siglele Maybach și Haute Voiture. Cumpărătorii își pot cumpăra, de asemenea, seturi de genți asortate, care vor fi vândute online și în magazinele de lux din întreaga lume.
„Caracteristicile complexe și elementele de design exclusive sunt ceea ce face din Mercedes-Maybach Clasa S Haute Voiture unul dintre cele mai extravagante modele pe care le-am creat vreodată – reprezintă luxul sofisticat în forma sa cea mai pură”, a declarat Gorden Wagner, directorul de design al Mercedes. „Clienții noștri au acces la cel mai aspirațional stil de viață, așa că am vrut să reflectăm acest lucru prin crearea a ceva cu totul dezirabil și folosind componente nemaivăzute până acum la un Mercedes-Maybach.”
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Simona Halep și-a făcut o schimbare de look, iar fanii abia au recunoscut-o.
Nick Rădoi a fost diagnosticat cu cancer de colon, vara trecută, și acum și-a scris testamentul.
MARIZA transmite un mesaj video publicului din România
Relațiile din cadrul familiei regale britanice au fost întotdeauna subiect de mare interes pentru public, dar și pentru presă.
Lumea autovehiculelor de lux și a colaborărilor cu whisky-uri de ultimă generație tocmai a devenit puțin mai mare – și mult mai scumpă – odată cu introducerea noului Macallan Horizon.
Pentru al 22-lea an consecutiv, compania de marketing Distinctive Assets, cu sediul în Los Angeles, le-a oferit celebrităților cadouri generoase, constând în produse unice și experiențe de călătorie de lux.
Ce artiști ajung la Summer Well în 2024?
Fendi arată întotdeauna fabulos și va fi mereu, dar la recenta prezentare de modă Fendi pentru bărbați toamna/iarna 2024, am descoperit că marca de lux sună și grozav.
Cea mai rapidă mașină de șosea din lume, cu o viteză maximă de 300 km/h, a fost scoasă la vânzare.
După ce a creat un brand inestimabil de prețios în automobile, Mercedes-Benz se extinde în lumea imobiliară cu un nou brand numit Mercedes-Benz Places.