Producătorul german de automobile și casa de modă franceză au dezvăluit luni o versiune specială unică a emblematicului 4×4 la Săptămâna Modei de la Londra. Vehiculul unic de teren, denumit Project Mondo G, aduce laolaltă lumile motoarelor de lux și ale jachetelor puf ultra-chic.

În primul rând: colaborarea, care și-a făcut debutul în timpul emisiunii „Arta geniului” de la Moncler, este într-adevăr mai mult o operă de artă decât un vehicul funcțional. Brandurile au petrecut peste un an lucrând la proiect pentru a se asigura că au fuzionat corect limbajele lor de design respective.
4×4 rezultat este practic un G-Wagen cu un blat detașabil și roți din materialul matlasat marca Moncler. În centrul său se află o versiune cu trei uși a SUV-ului – pe care Mercedes nu o vinde, din păcate. Acest detaliu este menit să îi evidențieze versatilitatea și este accentuat de luciul elementelor matlasate. Modificările elegante transformă, de asemenea, vehiculul într-un camion monstru. Corpul său este cu 18 inci mai scurt decât un G-Wagen standard.
„Colaborarea cu Moncler ne-a inspirat să creăm o adevărată sculptură iconică pe roți – o declarație de design foarte îndrăzneață: Proiectul nostru Mondo G”, a declarat Gorden Wagener, directorul de creație al Mercedes-Benz, într-un comunicat. „Bazată pe filozofia noastră de design Sensual Purity, această piesă de artă îmbină forme și suprafețe extrem de contrastante: materiale strălucitoare pentru nave spațiale cu aspect de patină uzată; geometria puternică a clasei G cu forme organice de puf Moncler.”

Aceasta nu este prima colaborare Mercedes cu lumea modei. Marca a făcut echipă anterior cu regretatul director de creație Louis Vuitton, Virgil Abloh, pentru unicul coupé Project Maybach. Off-roaderul sportiv și-a făcut debutul la Art Basel Miami, la doar câteva zile după moartea tragică a designerului. De asemenea, Abloh a lucrat cu Mercedes la o mașină de curse G-Wagen numită Project Geländewagen, care, ca și Project Mondo G, era mai mult o sculptură decât un vehicul funcțional.
5 designeri ar putea conduce Versace după demisia lui Dario Vitale, pentru a contura următorul capitol al casei de modă.
În toamna-iarna 2025-2026, Schiaparelli transformă nasturele în bijuterii într-o sculptură aurie, între moștenirea artistică și îndrăzneala contemporană.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Odată cu apropierea sezonului 5 din Emily in Paris , mapstr dezvăluie o hartă interactivă gratuită care reunește toate locațiile emblematice ale serialului pentru o imersiune în mărime naturală.
Jo Malone London deschide un nou capitol în luxul digital prin lansarea unui Scent Advisor bazat pe inteligență artificială, prezentat pe 2 decembrie de casa de parfumuri deținută de Estée Lauder Companies.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Mariah Carey a stabilit în mod oficial un nou record de "domnie" în fruntea topului Billboard Hot 100, după ce cântecul ei "All I Want for Christmas Is You" a petrecut 20 de săptămâni pe prima poziţie în acest clasament.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Piesele în ediție limitată se inspiră din designul modelului 917 care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1970.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Un ou Fabergé rar, din cristal și diamante, creat pentru familia imperială a Rusiei, va fi scos la licitație, fiind evaluat la peste 20 de milioane de lire sterline (26,4 milioane de dolari).
Ceasul Jules Jurgensen a aparținut bogatului om de afaceri american Isidor Straus, care a murit împreună cu soția sa, Ida, în timpul naufragiului.
Una dintre cele mai emblematice capodopere ale artistei mexicane Frida Kahlo (1907-1954) a fost vândută cu 54,7 milioane de dolari la licitația de artă Sotheby's din New York, stabilind un dublu record, relatează La Stampa.
„Mellon Blue”, un diamant albastru de 9,51 carate montat într-un inel, s-a vândut la Geneva cu peste 25 de milioane de dolari, preţ obţinut în concordanţă cu estimarea casei de licitaţii şi care demonstrează valoarea unei pietre de o „claritate excepțională”, relatează Il Messaggero.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Arabia Saudită a dezvăluit planurile pentru stadionul Neom Sky, o arenă futuristă suspendată la 350 de metri deasupra solului și cu o capacitate de 46.000 de spectatori.