Dezvoltatorii Ace Binghatti se unesc cu legendarul brand german de automobile de lux pentru a lansa primul lor turn rezidențial de lux într-una dintre cele mai opulente cartiere din lume – Downtown Dubai.
Au trecut vremurile vieții simple și ale gândirii înalte. Astfel de capodopere nu mai contribuie doar la schimbarea orizontului unui oraș; au stabilit, de asemenea, noi repere în designul și locuința de lux.
Proiectul inovator, numit Mercedes-Benz Places | Binghatti, va stabili noi standarde cu conceptul său de viață inteligentă. Această dezvoltare imobiliară va fi situată în inima zonei centrale a orașului Dubai, înconjurată de repere renumite, cum ar fi Dubai Mall și emblematicul Burj Khalifa. Se va ridica la o înălțime de 340 m, se va întinde pe 65 de etaje și va prezenta spații atemporale și frumoase. Reședințele, fără îndoială, de o clasă aparte, se vor lăuda cu tehnologii de casă inteligentă și soluții inteligente de mobilitate.
Cu Mercedes-Benz Places, casele vor fi mai mult decât locuințe bine proiectate; ele vor întruchipa modernitatea și confortul. „Cu Mercedes-Benz Places din Dubai, mergem dincolo de industria auto pentru a crea momente remarcabile de brand. Binghatti, cu experiența lor vastă în dezvoltarea imobiliară, este partenerul ideal pentru noi. Scopul nostru cu primul nostru turn rezidențial imobiliar de marcă este să creăm terenuri dezirabile care să întrupeze ADN-ul mărcii noastre și să le oferim clienților noștri un loc unde să sosească, să se relaxeze și să sune acasă”, Britta Seeger, membru al Consiliului de Administrație al Mercedes-Benz. Group AG, Marketing & Sales a spus.
Proiectul va fi lansat cu un mega eveniment în Dubai pe 24 ianuarie 2024. Cu toate acestea, nu poți să nu fii hipnotizat de redarea Mercedes-Benz Places | Binghatti, care arată orbitor cu un contur unic, aproape ca de rachetă, cu lumini futuriste și logo-ul Mercedes imediat recunoscut care împodobește edificiul, declarându-și măreția.
Ariana Grande este noul ambasador al brandușui Swarovski – dezvăluind o colaborare lansată cu campania emblematică Holidays 2024.
Andrei Șelaru, cunoscut drept Selly, locuiește cu chirie într-un apartament aflat în zona Băneasa, împreună cu iubita lui, Smaranda.
Există puține scenarii de vis pentru un sportiv de yachting decât o încercare pe mare a unei ambarcațiuni sportive italiene pe Lago Maggiore. Lacul păstrează un aer de cool discret.
Milionarul american Bradford Aaron Hill adoră România. Soțul Iasminei se dă în vânt după mâncarea românească, potrivit Click!. A învățat să o și gătească.
Hypercar-ul electric Lotus Evija X de 2011 CP a ieşit în decor la Goodwood din cauza unei probleme de software.
Pe lângă cariera în muzică, Sore deține propriul brand de haine de aproape 10 ani.
Ultima postare a Monicăi Gabor a stârnit o mulțime de reacții în rândul internauților. Toți internauții s-au grăbit să o felicite.
Lora și-a luat fanii prin surprindere, după ce a anunțat că a fost infectată cu virusul SARS-COV-2. Vedeta nu se aștepta să se mai poată îmbolnăvi de COVID.
Nadia Comăneci a prezentat un articol vestimentar, realizat de brandul de textile Zara, printr-un filmuleț postat pe pagina personală de Instagram. Cei mai înfocați fani ai fostei sportive pot achiziționa tricoul.
Andreea Sasu și Philipp Plein trec prin momente extraordinare! Românca a născut cel de-al patrulea copil al creatorului de modă, un băiețel perfect sănătos!
După o lungă absență, Bella Hadid își reia cariera de model apărând pentru prima dată într-o campanie Saint Laurent.
Delia nu este doar una dintre cele mai cunoscute și avute artiste din România, dar are și norocul de a-l avea alături pe soțul său, Răzvan Munteanu, care îi asigură o viață lipsită de orice stres financiar.
Așteptarea s-a terminat în sfârșit! Bugatti și-a dezvăluit cel mai nou hypercar, inaugurând o nouă eră pentru constructorul francez. Renunțând la tradiția sa recentă de a numi hypercarurile după șoferi remarcabili, Bugatti a ales un nume foarte neconvențional pentru înlocuitorul lui Chiron.
Un nou raport privind costul vieții pentru 2024, realizat de firma de consultanță Mercer, a realizat un clasament al celor mai costisitoare orașe din întreaga lume pentru expați.
Marca japoneză a făcut echipă cu producătorul de electrocasnice Monogram pentru un concept plin de gadgeturi bazat pe 4×4 de lux actualizat. SUV-ul boxy include tot felul de caracteristici culinare neașteptate, dintre care cel mai impresionant este un cuptor pentru pizza de dimensiuni mari.
Compania Azulink Mobility din Mexic a lansat primul prototip de automobil electric fara usi. Vehiculul are un cadru deschis, creat din fibra de sticla curbata, fiind inspirat de formele organice din natura si de arhitectura futurista.
Louis Vuitton întruchipează pofta de călătorie și o sete nestinsă de călătorie, Hermès prețuiește moștenirea, Chanel emană feminitate, iar Bottega Veneta celebrează măiestria și spiritul comunitar.
Megadeth revine în România. Pe 10 iunie, la Romexpo