După trei ani la cârma casei, Matthew M. Williams se pregătește să părăsească funcția de director de creație la Givenchy. La 1 decembrie 2023, WWD a raportat că toate colecțiile Givenchy pentru bărbați și femei pre fall 2024, care se așteaptă să fie dezvăluite în săptămânile următoare, vor fi proiectele finale ale designerului cu brandul pe măsură ce acesta își încheie contractul.
„Această modificare va intra în vigoare de la 1 ianuarie 2024”, a declarat Givenchy pentru WWD. „Să fiu directorul de creație al casei Givenchy a fost, așa cum am spus când am ajuns în 2020, un vis de-o viață”, a spus Williams în declarație. „De-a lungul acestor trei ani, m-am străduit să continui moștenirea domnului Hubert de Givenchy în timp ce aduc propria mea viziune creativă și aș dori să mulțumesc sincer studioului, lui Renaud de Lesquen și LVMH pentru această oportunitate incredibilă.”
Cu toate acestea, această știre nu marchează sfârșitul perioadei lui Williams în lumina reflectoarelor. În noiembrie, el a anunțat un nou parteneriat cu omul de afaceri din Hong Kong, Adrian Cheng, în ceea ce privește propria sa marcă 1017 Alyx 9SM. Noul proiect este de așteptat să implice investiții în sectoare cu vânzări ridicate precum accesorii, pantofi și bijuterii, precum și deschiderea de magazine fizice. Potrivit WWD, De Lesquen, președinte și CEO al Givenchy, l-a lăudat pe designer „pentru toată energia pe care a adus-o lui Givenchy. Colecțiile sale, hotărât creative și contemporane, au dat naștere unei noi dinamici și și-au găsit publicul. Mă alătur tuturor celor care a avut plăcerea de a lucra cu Matthew, urându-i mult succes în viitoarele sale eforturi.”
În perioada petrecută la Givenchy, Matthew Williams a reinventat casa franceză într-un brand preferat pentru „It girls” de modă, deși și-a început mandatul la jumătatea anului 2020, în apogeul pandemiei. Cele mai de succes modele ale sale au fost geanta Voyou și cizmele Shark Lock, ambele au atras un puternic interes din partea consumatorilor.
Adela Popescu, în vârstă de 37 de ani, s-a retras din televiziune la scurt timp după ce a născut al treilea copil.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Rihanna s-a lăsat fotografiată în așternuturi pentru cea mai nouă colecție de lenjerie intimă Savage x Fenty.
Alessandro Michele și-a găsit o nouă funcție importantă. Designerul italian în vârstă de 51 de ani a fost numit noul director de creație al casei Valentino, după plecarea surprinzătoare a lui Pierpaolo Piccioli.
În ciuda tuturor așteptărilor, designerul italian aflat în fruntea Casei Romane din 2008 și-a anunțat plecarea printr-un comunicat de presă.
Camera Nazionale della Moda Italiana devine unul dintre partenerii instituționali de la Bucharest Fashion Week
Balletcore, o fuziune între modă și balet, nu este nou.
Un clasament al celor mai populare mărci, îmbrăcăminte și accesorii ale anului 2023 a fost stabilit, ca în fiecare an, de către motorul de căutare pentru cumpărături online Lyst. Să le descoperim împreună.