Pentru a rămâne în concordanță cu obiectivul său de a primi 1,5 milioane de turiști în 2021, națiunea insulară implementează un program de vaccinare a vizitatorilor la sosire. Abdulla Mausoom, ministrul turismului din Maldive, a declarat pentru CNBC că inițiativa se numește 3V: „vizitați, vaccinați, vacanță”.
„Turismul de vaccinare este o viziune a preşedintelui ţării, Ibrahim Mohamed Solih. Preconizăm să-l implementăm după modelul turismului medical”, a declarat Mausoom. „Programul 3V: vizită, vaccin, vacanţă” va fi lansat când toţi locuitorii din Maldive, cu o populaţie de 540.000 de persoane, vor fi complet vaccinaţi”, a spus el.
Ministrul a explicat că turiştii vor putea alege vaccinul pe care îl preferă, dintre cele disponibile în ţară şi să rămână în arhipelag până vor primi a doua doză. „Complexele noastre hoteliere sunt perfect sigure pentru vaccinare. Turiştii pot rămâne între cinci şi opt săptămâni pentru a primi a doua doză, sau pot pleca şi să se întoarcă apoi pentru rapel”, a precizat Maussom.
În timp ce paradisul tropical a fost deschis călătorilor străini din iulie 2020, vizitatorii au fost obligați să prezinte la sosire un test negativ Covid-19 PCR efectuat în termen de 96 de ore de la plecare - și cu o rezervare confirmată la hotel, desigur.
Deși nu există un calendar ferm pentru momentul în care insula va începe să vaccineze turiștii, Maussom a spus că procesul nu va începe până când nu vor fi vaccinați toți rezidenții din Maldive. Până în prezent, aproximativ 51,5 la sută din populația insulei a primit cel puțin o doză de vaccin și 4,8 la sută a fost complet vaccinată, potrivit Reuters.
Andrei Șelaru, alias Selly, se poate mândri cu o experiență profesională variată. A debutat în online în 2012, în calitate de vlogger, treptat diversificându-și activitatea atât în televiziune, cât și în afaceri.
Selly, pe numele său real Andrei Șelaru, a făcut o nouă investiție.
Un portret realizat de Gustav Klimt în ultimul an de viață a fost redescoperit anul trecut de specialiști, după mai bine de un secol de la dispariția sa. Este una dintre cele mai rare piese ale artistului austriac și printre cele mai valoroase lucrări din Europa Centrală.
Adela Popescu, în vârstă de 37 de ani, s-a retras din televiziune la scurt timp după ce a născut al treilea copil.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
O incursiune în lumea Amintirilor din copilărie
O firmă de turism spațial l-a angajat pe bucătarul Rasmus Munk, al cărui restaurant Alchemist are două stele Michelin, pentru a crea o masă tematică specială pentru zborul său cu balonul spațial.
Lumea autovehiculelor de lux și a colaborărilor cu whisky-uri de ultimă generație tocmai a devenit puțin mai mare – și mult mai scumpă – odată cu introducerea noului Macallan Horizon.
Pentru al 22-lea an consecutiv, compania de marketing Distinctive Assets, cu sediul în Los Angeles, le-a oferit celebrităților cadouri generoase, constând în produse unice și experiențe de călătorie de lux.
Ce artiști ajung la Summer Well în 2024?
Fendi arată întotdeauna fabulos și va fi mereu, dar la recenta prezentare de modă Fendi pentru bărbați toamna/iarna 2024, am descoperit că marca de lux sună și grozav.