A fost unul dintre evenimentele ediției din 2022 a Târgului de Mobilă de la Milano. Spectaculosul pavilion Minotti a ilustrat know-how-ul și stilul acestei case italiene esențiale. Fiecare cameră a fost o vitrină pentru canapele, mese, scaune... declanșând imediat dorința. Ceea ce l-a vrăjit pe vizitator a fost și această fluiditate incredibilă între spațiile interioare și exterioare. Această vilă perfectă, înconjurată de vegetație luxuriantă, părea să nu aibă granițe între interior și exterior, confortul și estetica fiind de același nivel de cerință.
Fotoliul iconic Torii Nest, de la Nendo, demult rezervat sufrageriei, și-a desfășurat curbele pe o terasă, răspunzând scaunelor îmbrăcate în frânghie ale lui Rodolfo Dordoni, canapele moi Florida, băncile Quadrado, de Marcio Kogan, inspirate din duckboards, sau din nou la fotolii, banca pentru suport pentru picioare, măsuța din linia Yoko Cord Outdoor creată de duo-ul japonez-scandinav Inoda + Sveje, combinând materiale confortabile și siluete rafinate. Dacă această instalație a fost o invitație la vis, a fost mai presus de toate dovada că, de acum înainte, casa este gândită cu mult dincolo de pereți, și că grădina, curtea, curtea, balconul... sunt amenajate cu atâta grijă, mai mult decât dormitorul sau camera de zi.
Această schimbare poate fi văzută printre toți jucătorii majori din casă. Cassina dezvoltă astfel noi produse pentru exterior cu designeri care creează colecții de interior, precum Philippe Starck și Patricia Urquiola. Casa publică, de asemenea, unele dintre icoanele sale în versiuni noi. Este cazul mobilierului Mexic, proiectat de Charlotte Perriand– masa de sufragerie si masa de bar prezinta materiale si finisaje potrivite pentru utilizare in exterior – sau chiar cea a scaunului Leggera, de Gio Ponti. Pentru acesta din urmă, a fost necesar să dezvolte o ingeniozitate incredibilă pentru a-și menține lejeritatea și silueta, garantându-i în același timp rezistența la intemperii. Echipele au mers să caute tehnologii în industria auto pentru a face față provocării.
Molteni, o altă vedetă în sectorul de mobilier high-end, lansează în acest sezon prima linie de exterior, concepută de directorul său artistic, Vincent Van Duysen. Acesta din urmă a cultivat în piesele sale aceeași atemporalitate, aceeași preocupare pentru calitate, senzualitate ca și pentru creațiile sale pentru interior, dar asociind tehnici și materiale care nu se tem de ploaie și razele UV.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Lexus a făcut lucrurile mai puternice, rapide și spectaculoase cu anunțul noului iaht de lux LY680.
Ceasul Asteroid de la ceasornicarul de lux eponim Greco-Genève este un ceas cu adevărat unic sculptat dintr-un meteorit, aparținând centurii de asteroizi care a căzut în Argentina.
Orice pe care este scris Louis Vuitton este special, iar dacă ești special, vei fi binevenit într-o lume cu Louis Vuitton emblemat pe el.
O firmă de turism spațial l-a angajat pe bucătarul Rasmus Munk, al cărui restaurant Alchemist are două stele Michelin, pentru a crea o masă tematică specială pentru zborul său cu balonul spațial.
Hublot colaborează cu Depeche Mode pentru a crea o nouă versiune a Spirit of Big Bang. Noul ceas aduce un omagiu celui mai recent album al trupei britanice.