Casa franceză a imaginat o mască de protecţie LV Shield pentru cele şi cei ce caută o alternativă de lux la masca sanitară din farmacie, potrivit CNN.
O vizieră transparentă din plastic, montată pe o curea elastică, inclusiv cu mongramă, împodobită cu detalii aurii şi al cărei ecran fotocromatic se întunecă în funcţie de luminozitate.
De purtat ca o mască pe faţă, viziera poate fi transformată într-un cozoroc.
Louis Vuitton prezanton mburojat anti-covid
— Aktuale (@AktualeMk) September 13, 2020
https://t.co/71KUITiImG pic.twitter.com/IH5dfT1lpQ
Într-un comunicat transmis de Louis Vuitton, casa descrie LV Shield drept un „un accesoriu care atrage privirea, stilată şi protectoare”. Prețurile nu au fost încă anunțate, dar, ca marcă de modă de ultimă generație, probabil că viziera nu va fi deloc ieftină. Această mască uimitoare va fi vândută din 30 octombrie pe site-ul mărcii şi în câteva magazine.
În luna aprilie, Louis Vuitton s-a alăturat efortului global de a face echipamente de protecție individuală pentru a sprijini lucrătorii din domeniul sănătății din prima linie. Compania și-a redeschis mai multe ateliere în toată Franța pentru a „produce sute de mii de măști faciale non-chirurgicale” pentru lucrătorii din domeniul sănătății.
Meghan Markle se pregătește să revină la cinema, cu un mic rol într-un film aflat în prezent în producție la Los Angeles, în California, au relatat miercuri mass-media americane.
Chanel lansează un volum de colecție editat de regizoarea Sofia Coppola. Cartea este co-publicată de Éditions 7L, o editură fondată de Karl Lagerfeld în anul 1999, și Important Flowers, editura Sofiei Coppola.
Dua Lipa, împreună cu Augustinus Bader, imaginează o rutină de îngrijire a pielii preventivă și inteligentă, simplă și eficientă, concepută pentru utilizare zilnică.
Designerul Olivier Rousteing se retrage din rolul său de director de creație al casei de modă Balmain, post pe care l-a ocupat pe durata ultimilor 14 ani. Rousteing avea 25 de ani când a preluat frâiele creative ale brandului francez.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Copiii marilor vedete, lideri ai lumii și ai magnaților din afaceri cresc înconjurați de lux, putere și bogății greu de imaginat.
Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.
Andreea Tonciu a călătorit frecvent la Dubai, locul său preferat de vacanță.
Un spectacol de proporții faraonice a marcat inaugurarea oficială a Marelui Muzeu Egiptean din Cairo, sâmbătă seara.
Cu ocazia Frieze London, sărbătoarea anuală a creativității contemporane, Loewe Perfumes a dezvăluit cea mai recentă explorare olfactivă a casei.
Actrița Megan Fox a împărtășit experiențele sale sincere despre oboseală și confuzia mentală de după naștere.
Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.
Zoë Saldaña și Cartier lansează oficial o colaborare, care începe sub cele mai bune auspicii, cu o atenție unică acordată colecției Panthère.
Grace Wales Bonner a fost numită director de creație pentru Hermès Menswear, linia vestimentară masculină a casei de modă franceze.
Dakota Johnson a fost numită ambasador global de imagine al casei de modă Valentino.
Al Pacino și Robert De Niro sunt protagoniștii inițiativei „Warmer Together” lansate de Moncler și este prima campanie de brand în care apar împreună.
Maria Grazia Chiuri a fost anunțată marți, 14 octombrie, drept noul director de creație al casei de modă Fendi.
Colaborarea dintre Moncler și JW Anderson revine cu două jachete unisex din puf, care combină elemente din arhivă, îndrăzneală și expertiză