Virgil Abloh examinează normele sociale arhaice și materialele inovatoare în ultima sa colecție.
Poate că săptămâna virtuală a modei nu este atât de rea. Virgil Abloh, directorul artistic de îmbrăcăminte pentru bărbați Louis Vuitton, a savurat această ocazie de a explora un nou mediu de pistă pentru colecția sa de toamnă/iarnă 2021. Colecția pe care o numește „Ebonics / Snake Oil / The Black Box / Mirror collection” a debutat joi la Paris ca un spectacol artistic dramatic, multidisciplinar. Fundalurile moderniste de marmură de la Tennis Club de la Paris și o zonă înzăpezită din Elveția sunt locurile fundamentale ale scurtmetrajului intitulat, Peculiar Contrast, Perfect Light.



Piesa de film noir-esque a fost inspirată de eseul Stranger in the Village de James Baldwin, în care scrie despre experiența sa de a trăi într-un sat elvețian și despre viața sa în America ca om om de culoare.
Videoclipul de 14 minute îl urmărește pe Saul Williams în timp ce se deplasează printr-un oraș abstract de marmură, pășind cu grijă printr-o mulțime de arhetipuri reprezentând „artistul, vânzătorul, arhitectul și plutitorul”.
Prezentarea lui Abloh critică puternic normele sociale arhaice și examinează „prezumțiile pe care le facem despre oameni în funcție de felul în care se îmbracă: mediul lor cultural, genul și sexualitatea”. Drama ingenioasă a filmului lasă publicul să pună la îndoială lumea în care trăim, dar introduce, de asemenea, un stil nou pentru marca Louis Vuitton.
Siluetele structurate și îmbrăcămintea formală sunt modelele de bază pentru colecție. Dar, după cum știm, stilul lui Abloh nu este unul simplu. Paleta de culori oscilează între verdele smarald, gri pal și alb pur. Cu toate acestea, adevărata distracție provine din texturile inventive, materialele și straturile prezente peste tot.



Plasticul, pielea, poplinul, lâna și mătasea sunt principalele materiale folosite pentru colecție. Unele dintre aspectele cele mai notabile includ un costum transparent monogramat, o jachetă de oraș, cizme occidentale cu vârf de oțel și monograme reflectorizante ale siglei actualizate LV.
Unele dintre accesoriile clasice ale casei sunt, de asemenea, reinventate, cum ar fi noul rucsac Christopher reproiectat în piele Epi, cu efect vopsit cu spray și geanta Attaché cu elemente neon luminoase.
Meghan Markle se pregătește să revină la cinema, cu un mic rol într-un film aflat în prezent în producție la Los Angeles, în California, au relatat miercuri mass-media americane.
Chanel lansează un volum de colecție editat de regizoarea Sofia Coppola. Cartea este co-publicată de Éditions 7L, o editură fondată de Karl Lagerfeld în anul 1999, și Important Flowers, editura Sofiei Coppola.
Dua Lipa, împreună cu Augustinus Bader, imaginează o rutină de îngrijire a pielii preventivă și inteligentă, simplă și eficientă, concepută pentru utilizare zilnică.
Designerul Olivier Rousteing se retrage din rolul său de director de creație al casei de modă Balmain, post pe care l-a ocupat pe durata ultimilor 14 ani. Rousteing avea 25 de ani când a preluat frâiele creative ale brandului francez.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Copiii marilor vedete, lideri ai lumii și ai magnaților din afaceri cresc înconjurați de lux, putere și bogății greu de imaginat.
Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.
Andreea Tonciu a călătorit frecvent la Dubai, locul său preferat de vacanță.
Un spectacol de proporții faraonice a marcat inaugurarea oficială a Marelui Muzeu Egiptean din Cairo, sâmbătă seara.
Cu ocazia Frieze London, sărbătoarea anuală a creativității contemporane, Loewe Perfumes a dezvăluit cea mai recentă explorare olfactivă a casei.
Actrița Megan Fox a împărtășit experiențele sale sincere despre oboseală și confuzia mentală de după naștere.
Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.
Zoë Saldaña și Cartier lansează oficial o colaborare, care începe sub cele mai bune auspicii, cu o atenție unică acordată colecției Panthère.
Grace Wales Bonner a fost numită director de creație pentru Hermès Menswear, linia vestimentară masculină a casei de modă franceze.
Dakota Johnson a fost numită ambasador global de imagine al casei de modă Valentino.
Al Pacino și Robert De Niro sunt protagoniștii inițiativei „Warmer Together” lansate de Moncler și este prima campanie de brand în care apar împreună.
Maria Grazia Chiuri a fost anunțată marți, 14 octombrie, drept noul director de creație al casei de modă Fendi.
Colaborarea dintre Moncler și JW Anderson revine cu două jachete unisex din puf, care combină elemente din arhivă, îndrăzneală și expertiză