În ultimii 160 de ani, marca franceză s-a extins dincolo de bagaje și articole din piele, la modă și accesorii, la restaurante pop-up și expoziții interactive. Acum, deschide un hotel.
Președintele și CEO-ul Michael Burke a declarat pentru Women's Wear Daily că sediul mărcii din Paris va fi transformat în curând într-un complex uriaș, cu primul hotel Louis Vuitton din lume și cel mai mare butic LV din lume.
Cu vederi spectaculoase care se întind de la Turnul Eiffel până la catedrala Notre-Dame, clădirea Louis Vuitton este situată lângă Biserica Saint Germain l'Auxerrois din primul arondisment. Burke spune că acest cartier a fost cândva „un pământ al nimănui”, dar compania-mamă a lui Louis Vuitton, LVMH Moët Hennessy, l-a transformat radical în ultimele 18 luni.
Cel mai mare conglomerat de lux din lume a deschis noul hotel luxos Cheval Blanc, a înfrumusețat magazinul universal La Samaritaine și a dezvăluit un nou avanpost de patiserie Cova. Potrivit lui Burke, președintele și CEO-ul LVMH, Bernard Arnault, tocmai începe, cu și mai multe locații și afaceri în pipeline parizian. Mișcarea reflectă cererea în creștere pentru experiențe de ultimă generație, pe lângă produsele de top.
„Asta este ceea ce își doresc clienții noștri de la noi”, a spus Burke pentru WWD . „Vor o relație 24/7.”
Transformarea dramatică a sediului a început săptămâna aceasta odată cu lansarea unui nou spațiu experiențial numit LV Dream. Pregătit să rămână deschis timp de un an, pop-up-ul prezintă o expoziție a colaborărilor lui LV cu artiști, împreună cu un magazin de cadouri, plus o cafenea și un magazin de ciocolată conduse de bucătarul șef de patiser de la Cheval Blanc Paris. Burke spune că spațiul de evenimente va fi „cel mai probabil” transformat în cel mai mare magazin Vuitton, în timp ce hotelul este de așteptat să se deschidă în altă parte a clădirii în termen de cinci ani.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Simona Halep și-a făcut o schimbare de look, iar fanii abia au recunoscut-o.
Nick Rădoi a fost diagnosticat cu cancer de colon, vara trecută, și acum și-a scris testamentul.
MARIZA transmite un mesaj video publicului din România
Lumea autovehiculelor de lux și a colaborărilor cu whisky-uri de ultimă generație tocmai a devenit puțin mai mare – și mult mai scumpă – odată cu introducerea noului Macallan Horizon.
Pentru al 22-lea an consecutiv, compania de marketing Distinctive Assets, cu sediul în Los Angeles, le-a oferit celebrităților cadouri generoase, constând în produse unice și experiențe de călătorie de lux.
Ce artiști ajung la Summer Well în 2024?
Fendi arată întotdeauna fabulos și va fi mereu, dar la recenta prezentare de modă Fendi pentru bărbați toamna/iarna 2024, am descoperit că marca de lux sună și grozav.
Cea mai rapidă mașină de șosea din lume, cu o viteză maximă de 300 km/h, a fost scoasă la vânzare.
După ce a creat un brand inestimabil de prețios în automobile, Mercedes-Benz se extinde în lumea imobiliară cu un nou brand numit Mercedes-Benz Places.