Cântăreața americană și-a lansat vineri cel de-al șaptelea album de studio, „Renaissance”, marcând primul ei album solo în șase ani de la mult premiatul „Lemonade”.
„Acest proiect în trei acte a fost înregistrat pe parcursul a trei ani în timpul pandemiei”, a scris Beyoncé pe site-ul ei. „Un timp pentru a fi nemișcat, dar și un timp pe care l-am găsit cel mai creativ. Crearea acestui album mi-a permis un loc unde să visez și să găsesc evadare într-o perioadă înfricoșătoare pentru lume. Mi-a permis să mă simt liberă și aventuroasă într-o perioadă în care nimic altceva nu se mișca. Intenția mea a fost să creez un loc sigur, un loc fără judecată. Un loc în care să fii liber de perfecționism și de gândire excesivă. Un loc în care să țipi, să te eliberezi, să simți libertatea. A fost o călătorie frumoasă de explorare.”
La fel ca albumele ei anterioare, Beyoncé lansează „Renaissance” cu ajutorul unor look-uri la modă. Pe site-ul ei, artista a distribuit multe fotografii cu ea purtând look-uri remarcabile de la branduri precum Schiaparelli, Mugler, Alaïa și altele. Beyoncé a lucrat cu stiliștii Zerina Akers, Marni Senofonte și KJ Moody.
Beyoncé a declanșat anticipația pentru „Renaissance” lansând primul single al albumului, „Break My Soul”, pe 20 iunie, cu o imagine care o prezintă pe cântăreață purtând o salopetă transparentă, asemănătoare unui corset, cu mănuși asortate din colecția toamna 2022 a brandului Alaïa. Ea a completat aspectul cu o pălărie personalizată de la Destree.
Pe 30 iunie, Beyoncé a lansat coperta albumului pentru „Renaissance”, care o arăta stând pe un cal de sticlă purtând un lanț de corp argintiu cu țepi creat de designerul din Los Angeles Nusi Quero.
În ultima lună, Beyoncé a lansat și alte fotografii de album pentru „Renaissance”, similare cu coperta originală a albumului. Pe 21 iulie, cântăreața a lansat o nouă imagine cu ea stând pe un cal de sticlă, purtând de data aceasta un lanț de corp argintiu împodobit cu pene albe de la Giannina Azar.
Beyoncé a apelat la multe case de modă pentru noul album - Schiaparelli, Mugler sau Gucci.
Designerul american Christopher John Rogers a fost, de asemenea, căutat pentru „Renaissance”. Beyoncé a apelat și la designeri în curs de dezvoltare pentru „Renaissance”.
5 designeri ar putea conduce Versace după demisia lui Dario Vitale, pentru a contura următorul capitol al casei de modă.
În toamna-iarna 2025-2026, Schiaparelli transformă nasturele în bijuterii într-o sculptură aurie, între moștenirea artistică și îndrăzneala contemporană.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Odată cu apropierea sezonului 5 din Emily in Paris , mapstr dezvăluie o hartă interactivă gratuită care reunește toate locațiile emblematice ale serialului pentru o imersiune în mărime naturală.
Jo Malone London deschide un nou capitol în luxul digital prin lansarea unui Scent Advisor bazat pe inteligență artificială, prezentat pe 2 decembrie de casa de parfumuri deținută de Estée Lauder Companies.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Mariah Carey a stabilit în mod oficial un nou record de "domnie" în fruntea topului Billboard Hot 100, după ce cântecul ei "All I Want for Christmas Is You" a petrecut 20 de săptămâni pe prima poziţie în acest clasament.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Piesele în ediție limitată se inspiră din designul modelului 917 care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1970.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Suntem încântați de această colaborare în ediție limitată care combină tehnologia montană cu eleganța modernă — și reinventează articolele esențiale pentru iarnă.
A doua colaborare dintre Jacquemus și Moon Boot dezvăluie trei modele exclusive în care zăpada devine scenă, iar siluetele, personaje într-un vis la mare altitudine.
După doar câteva luni și o singură colecție, directorul de creație Dario Vitale părăsește Versace, lăsând casa de modă în fața unui viitor în redefinire.
Chanel îl anunță oficial pe A$AP Rocky ca ambasador, pecetluind alianța dintre îndrăzneala muzicianului și viziunea contemporană a lui Matthieu Blazy.