Cântăreața americană și-a lansat vineri cel de-al șaptelea album de studio, „Renaissance”, marcând primul ei album solo în șase ani de la mult premiatul „Lemonade”.
„Acest proiect în trei acte a fost înregistrat pe parcursul a trei ani în timpul pandemiei”, a scris Beyoncé pe site-ul ei. „Un timp pentru a fi nemișcat, dar și un timp pe care l-am găsit cel mai creativ. Crearea acestui album mi-a permis un loc unde să visez și să găsesc evadare într-o perioadă înfricoșătoare pentru lume. Mi-a permis să mă simt liberă și aventuroasă într-o perioadă în care nimic altceva nu se mișca. Intenția mea a fost să creez un loc sigur, un loc fără judecată. Un loc în care să fii liber de perfecționism și de gândire excesivă. Un loc în care să țipi, să te eliberezi, să simți libertatea. A fost o călătorie frumoasă de explorare.”
La fel ca albumele ei anterioare, Beyoncé lansează „Renaissance” cu ajutorul unor look-uri la modă. Pe site-ul ei, artista a distribuit multe fotografii cu ea purtând look-uri remarcabile de la branduri precum Schiaparelli, Mugler, Alaïa și altele. Beyoncé a lucrat cu stiliștii Zerina Akers, Marni Senofonte și KJ Moody.
Beyoncé a declanșat anticipația pentru „Renaissance” lansând primul single al albumului, „Break My Soul”, pe 20 iunie, cu o imagine care o prezintă pe cântăreață purtând o salopetă transparentă, asemănătoare unui corset, cu mănuși asortate din colecția toamna 2022 a brandului Alaïa. Ea a completat aspectul cu o pălărie personalizată de la Destree.
Pe 30 iunie, Beyoncé a lansat coperta albumului pentru „Renaissance”, care o arăta stând pe un cal de sticlă purtând un lanț de corp argintiu cu țepi creat de designerul din Los Angeles Nusi Quero.
În ultima lună, Beyoncé a lansat și alte fotografii de album pentru „Renaissance”, similare cu coperta originală a albumului. Pe 21 iulie, cântăreața a lansat o nouă imagine cu ea stând pe un cal de sticlă, purtând de data aceasta un lanț de corp argintiu împodobit cu pene albe de la Giannina Azar.
Beyoncé a apelat la multe case de modă pentru noul album - Schiaparelli, Mugler sau Gucci.
Designerul american Christopher John Rogers a fost, de asemenea, căutat pentru „Renaissance”. Beyoncé a apelat și la designeri în curs de dezvoltare pentru „Renaissance”.
Andrei Șelaru, alias Selly, se poate mândri cu o experiență profesională variată. A debutat în online în 2012, în calitate de vlogger, treptat diversificându-și activitatea atât în televiziune, cât și în afaceri.
Selly, pe numele său real Andrei Șelaru, a făcut o nouă investiție.
Un portret realizat de Gustav Klimt în ultimul an de viață a fost redescoperit anul trecut de specialiști, după mai bine de un secol de la dispariția sa. Este una dintre cele mai rare piese ale artistului austriac și printre cele mai valoroase lucrări din Europa Centrală.
Adela Popescu, în vârstă de 37 de ani, s-a retras din televiziune la scurt timp după ce a născut al treilea copil.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Rihanna s-a lăsat fotografiată în așternuturi pentru cea mai nouă colecție de lenjerie intimă Savage x Fenty.
Alessandro Michele și-a găsit o nouă funcție importantă. Designerul italian în vârstă de 51 de ani a fost numit noul director de creație al casei Valentino, după plecarea surprinzătoare a lui Pierpaolo Piccioli.
În ciuda tuturor așteptărilor, designerul italian aflat în fruntea Casei Romane din 2008 și-a anunțat plecarea printr-un comunicat de presă.
Camera Nazionale della Moda Italiana devine unul dintre partenerii instituționali de la Bucharest Fashion Week
Balletcore, o fuziune între modă și balet, nu este nou.
Un clasament al celor mai populare mărci, îmbrăcăminte și accesorii ale anului 2023 a fost stabilit, ca în fiecare an, de către motorul de căutare pentru cumpărături online Lyst. Să le descoperim împreună.