Pictura care urmează să fie scoasă la licitație o înfățișează pe artistă care se uită înlăcrimată la privitor; suprapusă pe frunte este o imagine a soțului ei, pictorul mexican Diego Rivera, care are al treilea ochi. Vine pe piață după ce a fost deținut privat timp de 30 de ani și este vândut de un colecționar din Texas.
Vânzătorul actual a moștenit lucrarea de la proprietarul său anterior, care a cumpărat-o în 1990 la Sotheby's pentru 1,4 milioane de dolari, contra sumei de 800.000 de dolari. Înainte de această vânzare, a aparținut scriitorului și criticului din Chicago, Florence Arquin, care era prieten cu Rivera și Kahlo.
Descriind opera ca fiind „emoțional goală și complexă”, președintele casei de licitații Sotheby, Brooke Lampley, a declarat că tabloul este „o lucrare definitorie a unuia dintre puținii artiști a căror influență transcende lumea artei fine la cultura pop și nu numai”. Lampley a spus că vânzarea operei marchează o schimbare în modul în care casa de licitații se apropie acum de cele mai mari vânzări de artă modernă. Din 2017, casa a încorporat arta din America Latină în vânzările sale moderne și contemporane și, în ultimul an, și-a concentrat eforturile pentru a pune în evidență munca artiștilor care au fost subevaluate din punct de vedere istoric, în special a femeilor și a persoanelor de culoare.
Dacă lucrarea actuală atinge suma de 30 de milioane de dolari, va deveni și una dintre cele mai scumpe lucrări ale unei femei vândute vreodată la licitație. Recordul actual este deținut de Georgia O'Keeffe, cu lucrarea Jimson weed/White flower no. 1 (1932), care a obținut la licitație 44,4 milioane de dolari, în 2014, la New york.
Începând cu 7 octombrie, „Diego y yo” va fi expus publicului în Hong Kong. După aceea, va călători la Londra înainte de a ajunge la locația finală din New York înainte de vânzarea sa în noiembrie.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Lexus a făcut lucrurile mai puternice, rapide și spectaculoase cu anunțul noului iaht de lux LY680.
Ceasul Asteroid de la ceasornicarul de lux eponim Greco-Genève este un ceas cu adevărat unic sculptat dintr-un meteorit, aparținând centurii de asteroizi care a căzut în Argentina.
Orice pe care este scris Louis Vuitton este special, iar dacă ești special, vei fi binevenit într-o lume cu Louis Vuitton emblemat pe el.
O firmă de turism spațial l-a angajat pe bucătarul Rasmus Munk, al cărui restaurant Alchemist are două stele Michelin, pentru a crea o masă tematică specială pentru zborul său cu balonul spațial.
Hublot colaborează cu Depeche Mode pentru a crea o nouă versiune a Spirit of Big Bang. Noul ceas aduce un omagiu celui mai recent album al trupei britanice.