Marca italiană produce miere la sediul său Sant'Agata Bolognese de câțiva ani, potrivit Motor1.com. Cu toate acestea, nu este de vânzare, ceea ce o face și mai greu de găsit decât noul Huracán Sterrato.
O stupină a fost construită în Parcul Lamborghini în 2016, ca parte a eforturilor companiei de a ajuta la desfășurarea activității de biomonitorizare a mediului. Șase ani mai târziu, spațiul găzduiește 13 stupi și 600.000 de albine, dintre care 120.000 furajează în zona locală, a anunțat brandul la începutul acestui an.
Printr-un parteneriat cu Audi Environmental Foundation – ambele mărci sunt deținute de Volkswagen AG – doi dintre stupii stupinei sunt echipați cu camere, cântare și contoare pentru albine. Instrumentele le permit cercetătorilor să înregistreze mai bine cât de mult nectar și polen colectează albinele, precum și să le monitorizeze comportamentul. Scopul este de a folosi datele colectate din stupină pentru a înțelege mai bine cum este afectată insecta de schimbările climatice.
În fiecare an, albinele mărcii Lamborghini produc în jur de 430 kg de miere. Se pare că nu are însă niciun interes să înființeze o divizie de alimente - cel puțin nu încă. În schimb, mierea este distribuită angajaților la sfârșitul fiecărui an ca și cadou de Crăciun.
În timp ce un producător auto care produce miere poate părea puțin ciudat, Lamborghini nu este singura marcă care produce substanța. Porsche, o altă marcă Volkswagen, și-a extins recent propria stupină, subliniază Motor1.com.
Acum găzduiește 3 milioane de albine care produc peste 2.000 de kilograme de miere pe an. Totuși, puteți cumpăra substanța de la magazinul din fabrica Porsche. Bentley și Rolls-Royce produc și vând, de asemenea, propria lor marcă de miere.
Se pare că cele patru mărci au mai multe în comun decât construirea de vehicule incredibil de scumpe.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Simona Halep și-a făcut o schimbare de look, iar fanii abia au recunoscut-o.
Nick Rădoi a fost diagnosticat cu cancer de colon, vara trecută, și acum și-a scris testamentul.
MARIZA transmite un mesaj video publicului din România
Lumea autovehiculelor de lux și a colaborărilor cu whisky-uri de ultimă generație tocmai a devenit puțin mai mare – și mult mai scumpă – odată cu introducerea noului Macallan Horizon.
Pentru al 22-lea an consecutiv, compania de marketing Distinctive Assets, cu sediul în Los Angeles, le-a oferit celebrităților cadouri generoase, constând în produse unice și experiențe de călătorie de lux.
Ce artiști ajung la Summer Well în 2024?
Fendi arată întotdeauna fabulos și va fi mereu, dar la recenta prezentare de modă Fendi pentru bărbați toamna/iarna 2024, am descoperit că marca de lux sună și grozav.
Cea mai rapidă mașină de șosea din lume, cu o viteză maximă de 300 km/h, a fost scoasă la vânzare.
După ce a creat un brand inestimabil de prețios în automobile, Mercedes-Benz se extinde în lumea imobiliară cu un nou brand numit Mercedes-Benz Places.