Designerii marcii aproape că au renunțat din cauza dificultății. Ettore Bugatti a spus odată: „Dacă este comparabil, nu mai este Bugatti”. Un colecționar de hypercar a ținut cont de acest motto și a împins expertiza de personalizare a mărcii franceze la gradul al nouălea pentru a crea un Divo ca nimeni altul.
Clientul exigent din SUA i-a dat o sarcină dificilă lui Bugatti: să creeze un ornament original pe maşina sasub forma „unui model geometric strict alcătuit din romburi într-un contrast unic de culoare” pentru a diferenția Divo-ul său de celelalte 39 unităţi planificate spre producţie şi rezervate de cei mai înstăriţi fani ai mărcii în scurt timp după premieră.
Acest lucru nu s-a dovedit a fi un lucru ușor. De fapt, proiectul a durat aproximativ doi ani și a fost atât de dificil încât Bugatti aproape că s-a gândit să renunțe la un moment dat. Cel mai greu a fost aplicarea exactă a acestui model atrăgător. De fiecare dată când echipa de design a încercat să aplice șablonul diamantat pe caroserie, acesta a devenit distorsionat datorită contururilor, curbelor și nervurilor mașinii. Practic, grafica digitală creată pe computer nu se aplica pe mașină.
Din fericire, Bugatti nu a renunțat. În schimb, designerii au început să modifice meticulos fiecare dintre cele 1.600 de diamante pentru a se potrivi designerului unui Divo. Din nou, aceasta a fost o sarcină dificilă, deoarece doar o formă greșită sau o mică greșeală a însemnat distrugerea întregului design.
Dar într-un final, munca minuţioasă s-a soldat cu succes, iar maşina a ajuns în colecţia clientului american. Tehnic, acest Bugatti Divo Lady Bug nu se distinge de celelalte versiuni din serie. Supercar-ul francez este echipat cu benzinarul W16 de 8.0 litri, cu 4 turbocompresoare, ce dezvoltă 1,500 CP. Standard Divo porneşte de la 5 milioane euro, dar tindem să credem că bijuteria din imagini a costat simţitor mai mult.
Adela Popescu, în vârstă de 37 de ani, s-a retras din televiziune la scurt timp după ce a născut al treilea copil.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Lexus a făcut lucrurile mai puternice, rapide și spectaculoase cu anunțul noului iaht de lux LY680.
Ceasul Asteroid de la ceasornicarul de lux eponim Greco-Genève este un ceas cu adevărat unic sculptat dintr-un meteorit, aparținând centurii de asteroizi care a căzut în Argentina.
Orice pe care este scris Louis Vuitton este special, iar dacă ești special, vei fi binevenit într-o lume cu Louis Vuitton emblemat pe el.
O firmă de turism spațial l-a angajat pe bucătarul Rasmus Munk, al cărui restaurant Alchemist are două stele Michelin, pentru a crea o masă tematică specială pentru zborul său cu balonul spațial.
Hublot colaborează cu Depeche Mode pentru a crea o nouă versiune a Spirit of Big Bang. Noul ceas aduce un omagiu celui mai recent album al trupei britanice.