După ce și-a luat rămas bun de la colecția Anatomy II a lui Sarah Burton - care timp de mulți ani a fost director de creație al Alexander McQueen - Kering a anunțat că noul director de creație care va prelua frâiele brandului britanic va fi Seán McGirr.
„Suntem încântați să-i urăm bun venit pe Seán McGirr în calitate de Director de Creație. Cu experiența, personalitatea și energia sa creativă, el va aduce un limbaj creativ puternic lui Alexander McQueen, continuând în același timp să valorifice moștenirea de necontestat a mărcii", este promisiunea lui Gianfilippo Testa, CEO al Alexander McQueen.
Născut la Dublin, absolvent ca fondatorul Lee Alexander McQueen la Central Saint Martins din Londra (unde a obținut un Master of Arts in Fashion în 2014), el va fi directorul creativ al brandului britanic după ce a ocupat funcția de șef al linie ready to wear la JW Anderson.
Și-a început cariera ca asistent la Burberry și Vogue Hommes Japon, apoi din 2014 până în 2018 a lucrat în birourile de creație ale Uniqlo din Tokyo și Paris în departamentul masculin cu Christophe Lemaire, apoi a fondat și școala de la Anvers la Dries Van Noten ca designer pentru colecțiile pentru femei.
În 2020, și-a început experiența profesională alături de Jonathan Anderson, regândind colecțiile pentru bărbați și apoi integrând și divizia de femei. Astăzi, grupul Kering al lui Francois-Henri Pinault face apel la el.
„Alexander McQueen este o casă care ne fascinează și suntem convinși că Seán McGirr își va continua călătoria cu un nou elan creativ. Așteptăm cu nerăbdare să deschidem un nou capitol în istoria acestui brand unic.”, a declarat François-Henri Pinault, Președinte și CEO al Kering.
Noul program „Icoane” al Airbnb include experiențe singulare care au rădăcini în cultura pop.
Andrei Șelaru, alias Selly, se poate mândri cu o experiență profesională variată. A debutat în online în 2012, în calitate de vlogger, treptat diversificându-și activitatea atât în televiziune, cât și în afaceri.
Selly, pe numele său real Andrei Șelaru, a făcut o nouă investiție.
Un portret realizat de Gustav Klimt în ultimul an de viață a fost redescoperit anul trecut de specialiști, după mai bine de un secol de la dispariția sa. Este una dintre cele mai rare piese ale artistului austriac și printre cele mai valoroase lucrări din Europa Centrală.
Adela Popescu, în vârstă de 37 de ani, s-a retras din televiziune la scurt timp după ce a născut al treilea copil.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
Rihanna s-a lăsat fotografiată în așternuturi pentru cea mai nouă colecție de lenjerie intimă Savage x Fenty.
Alessandro Michele și-a găsit o nouă funcție importantă. Designerul italian în vârstă de 51 de ani a fost numit noul director de creație al casei Valentino, după plecarea surprinzătoare a lui Pierpaolo Piccioli.
În ciuda tuturor așteptărilor, designerul italian aflat în fruntea Casei Romane din 2008 și-a anunțat plecarea printr-un comunicat de presă.
Camera Nazionale della Moda Italiana devine unul dintre partenerii instituționali de la Bucharest Fashion Week
Balletcore, o fuziune între modă și balet, nu este nou.
Un clasament al celor mai populare mărci, îmbrăcăminte și accesorii ale anului 2023 a fost stabilit, ca în fiecare an, de către motorul de căutare pentru cumpărături online Lyst. Să le descoperim împreună.