Expozițiile din întreaga lume au fost închise din cauza carantinei totale impuse ca urmare a pandemiei coronavirusului. Unele țări încep să relaxeze restricțiile. O astfel de țară este Coreea de Sud, unde Gucci tocmai a deschis o nouă expoziție intitulată No Space, Just A Place. Eterotopia, la Muzeul Daelim din Seul.
Potrivit casei italiene, acest proiect are ca scop susținerea peisajului cultural bogat și a scenei de artă contemporană din Seul, luând semne din „istoria complexă a spațiilor de artă independente și alternative” din capitala Coreei de Sud.
O selecție de artiști locali și internaționali au fost, de asemenea, invitați să își expună lucrările, sub formă de instalații imersive; Printre acești artiști se numără Meriem Bennani, Olivia Erlanger, Cécile B. Evans, Kang Seung Lee și Martine Syms.






Intitulată Notes on Gesture, instalația lui Syms reprezintă „o reflecție asupra modului în care gestul, limbajul corpului și limbajul real sunt modelate de forțe culturale și permit realizarea identității - ceea ce implică faptul că acesta din urmă este o construcție și deschide posibilități pentru identități alternative”. Creat în 2015, videoclipul prezintă o actriță de culoare care realizează gesturi care sunt ușor asociate cu femeile de culoare și cu rasa afro-americană, respingând stereotipurile rasiste.

În timp ce selecția artiștilor reprezintă o gamă variată de practicieni creativi, fiecare interogă discursuri dominante prin munca lor; lucru pentru care directorul creativ Gucci, Alessandro Michele, a pus semnul întrebării masculinitatea convențională și toxică în cadrul spectacolului de prezentare a colecției primăvară / vară 2020.
Mai presus de toate, această expoziție încearcă să exploreze „spațiile alternative ca loc utopic”, care în aceste momente incerte se simte ca o sarcină vitală. Pentru cei care nu au norocul să fie în Seul și să viziteze expoziția în viața reală, Gucci le permite oamenilor să exploreze expoziția printr-un film interactiv în 360 de grade, care poate fi vizualizat AICI.
5 designeri ar putea conduce Versace după demisia lui Dario Vitale, pentru a contura următorul capitol al casei de modă.
În toamna-iarna 2025-2026, Schiaparelli transformă nasturele în bijuterii într-o sculptură aurie, între moștenirea artistică și îndrăzneala contemporană.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Odată cu apropierea sezonului 5 din Emily in Paris , mapstr dezvăluie o hartă interactivă gratuită care reunește toate locațiile emblematice ale serialului pentru o imersiune în mărime naturală.
Jo Malone London deschide un nou capitol în luxul digital prin lansarea unui Scent Advisor bazat pe inteligență artificială, prezentat pe 2 decembrie de casa de parfumuri deținută de Estée Lauder Companies.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Mariah Carey a stabilit în mod oficial un nou record de "domnie" în fruntea topului Billboard Hot 100, după ce cântecul ei "All I Want for Christmas Is You" a petrecut 20 de săptămâni pe prima poziţie în acest clasament.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Piesele în ediție limitată se inspiră din designul modelului 917 care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1970.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Un ou Fabergé rar, din cristal și diamante, creat pentru familia imperială a Rusiei, va fi scos la licitație, fiind evaluat la peste 20 de milioane de lire sterline (26,4 milioane de dolari).
Ceasul Jules Jurgensen a aparținut bogatului om de afaceri american Isidor Straus, care a murit împreună cu soția sa, Ida, în timpul naufragiului.
Una dintre cele mai emblematice capodopere ale artistei mexicane Frida Kahlo (1907-1954) a fost vândută cu 54,7 milioane de dolari la licitația de artă Sotheby's din New York, stabilind un dublu record, relatează La Stampa.
„Mellon Blue”, un diamant albastru de 9,51 carate montat într-un inel, s-a vândut la Geneva cu peste 25 de milioane de dolari, preţ obţinut în concordanţă cu estimarea casei de licitaţii şi care demonstrează valoarea unei pietre de o „claritate excepțională”, relatează Il Messaggero.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Arabia Saudită a dezvăluit planurile pentru stadionul Neom Sky, o arenă futuristă suspendată la 350 de metri deasupra solului și cu o capacitate de 46.000 de spectatori.