Producătorul elvețian a încheiat un parteneriat cu Nespresso pentru a introduce o nouă ediție limitată de ceas Big Bang, care se concentrează pe reciclare și circularitate.
În ultimii șapte ani, Nespresso a colaborat cu mărci prestigioase elvețiene prin inițiativa sa Second Life pentru a găsi modalități de a face produse noi din capsule de aluminiu uzate. Noul ceas Hublot co-branded face, de asemenea, parte din aceeași inițiativă. Numit Big Bang Unico Nespresso Origin, este prima creație de ceas care a fost realizată folosind capsule Nespresso reciclate din aluminiu și zaț de cafea.
Brandingul Nespresso de pe ceas apare în cel mai subtil mod. Celebrul simbol N inscripționat pe coroană este singura semnătură a mărcii care poate fi găsită pe ceas. Culoarea verde a ceasului în ediție limitată este inspirată de capsulele Master Origins Peru Organic Nespresso.
Carcasa de 42 mm este realizată în întregime din aluminiu reciclat, din care 28% provine din capsule de cafea Nespresso. Carcasa este anodizată în verde vibrant înainte de a fi finisată și lustruită. Hublot spune că spatele carcasei și carcasa containerului mișcării sunt realizate din eco-titan.
Ceasul ecologic este oferit cu două curele care sunt, de asemenea, realizate din materiale reciclate. Pentru a crea cureaua de material textil, Hublot a colaborat cu SingTex, unul dintre partenerii Nespresso care produce o țesătură numită Scafé, făcută din zaț de cafea. Cureaua este realizată din țesătură 100% reciclată, care este compusă din 5% zaț de cafea și 95% poliester reciclat.
Pe de altă parte, cureaua de cauciuc este realizată prin fuziunea a 4,1% zaț de cafea, 8,2% cauciuc alb reciclat și formula obișnuită Hublot. Acesta primește sistemul patentat de interschimbabilitate cu un singur clic de la Hublot, care vă permite să schimbați curelele în câteva secunde fără nici un instrument.
Big Bang Unico Nespresso Origin este alimentat de mișcarea automată de cronograf Hublot HUB1280 Unico. Vor fi realizate doar 200 de exemplare. În ceea ce privește prețul, puteți obține unul dintre acestea pentru 25.200 de euro (aproximativ 24.000 de dolari).
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Lexus a făcut lucrurile mai puternice, rapide și spectaculoase cu anunțul noului iaht de lux LY680.
Ceasul Asteroid de la ceasornicarul de lux eponim Greco-Genève este un ceas cu adevărat unic sculptat dintr-un meteorit, aparținând centurii de asteroizi care a căzut în Argentina.
Orice pe care este scris Louis Vuitton este special, iar dacă ești special, vei fi binevenit într-o lume cu Louis Vuitton emblemat pe el.
O firmă de turism spațial l-a angajat pe bucătarul Rasmus Munk, al cărui restaurant Alchemist are două stele Michelin, pentru a crea o masă tematică specială pentru zborul său cu balonul spațial.
Hublot colaborează cu Depeche Mode pentru a crea o nouă versiune a Spirit of Big Bang. Noul ceas aduce un omagiu celui mai recent album al trupei britanice.