Mexicul a fost foarte afectat de pandemia de Covid-19, cu aproximativ 175.000 de decese și aproximativ două milioane de cazuri.
Economia mexicană, a doua ca mărime din America Latină, depinde în mare măsură de turism. Anul trecut, pandemia a însemnat pierderea a 20 de milioane de vizitatori - o scădere de 45% - la un cost de 13 miliarde de dolari pentru sectorul turismului, potrivit ministrului turismului Miguel Torruco.
Dar este, de asemenea, una dintre puținele destinații turistice majore care nu își închide granițele sau nu cere un rezultat negativ la testul Covid la sosire. Acest lucru a contribuit la aducerea Mexicului de la a șaptea la a treia cea mai vizitată țară din lume, anul trecut.
În încercarea de a-i atrage pe călătorii din alte țări, hotelierii mexicani au venit cu avantaje care dau un sens complet nou conceptului all-inclusive. Testarea este deja disponibilă în aeroporturile din Mexico City și Cancun și există planuri de extindere a serviciului către alte puncte de interes turistic.

Omni Cancun
Peste jumătate din cele 1.129 de hoteluri de-a lungul zonei mexicane Riviera Maya de pe coasta Caraibelor oferă acum facilitățile Covid-19, potrivit autorităților regionale. Într-o sală de evenimente de la hotelul Omni Cancun, oaspeții pot alege între un test PCR pentru 100 de dolari sau un test rapid fără costuri.
Oricine obține un rezultat pozitiv la teste este dus într-una din cele cinci camere destinate carantinei timp de până la 14 zile, la cinci procente din prețul obișnuit. Unele lanțuri hoteliere, cum ar fi Palace Resorts, chiar le oferă gratuit.
Angajații, care poartă costume de protecție, vor lăsa trei mese pe zi la ușă împreună cu lenjerie de pat, dar oaspeții trebuie să își curețe singuri camera. În schimb, ei vor putea să se relaxeze lângă piscine, făcând plajă pe ritmuri de salsa sau pe plajă sorbind cocktailuri.
5 designeri ar putea conduce Versace după demisia lui Dario Vitale, pentru a contura următorul capitol al casei de modă.
În toamna-iarna 2025-2026, Schiaparelli transformă nasturele în bijuterii într-o sculptură aurie, între moștenirea artistică și îndrăzneala contemporană.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Odată cu apropierea sezonului 5 din Emily in Paris , mapstr dezvăluie o hartă interactivă gratuită care reunește toate locațiile emblematice ale serialului pentru o imersiune în mărime naturală.
Jo Malone London deschide un nou capitol în luxul digital prin lansarea unui Scent Advisor bazat pe inteligență artificială, prezentat pe 2 decembrie de casa de parfumuri deținută de Estée Lauder Companies.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Mariah Carey a stabilit în mod oficial un nou record de "domnie" în fruntea topului Billboard Hot 100, după ce cântecul ei "All I Want for Christmas Is You" a petrecut 20 de săptămâni pe prima poziţie în acest clasament.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Piesele în ediție limitată se inspiră din designul modelului 917 care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1970.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Palatul Știrbei, situat pe Calea Victoriei 107, transformat în cel mai de lux mall din București, a intrat în spiritul sărbătorilor duminică seară, unde a avut loc un eveniment cu totul special.
DraculaLand va combina turismul, retailul, tehnologia, cultura şi stilul de viaţă într-o singură infrastructură de entertainment şi inovaţie, întinsă pe 160 de hectare, la 20 de minute de Bucureşti şi 15 minute de Aeroportul Otopeni, conform prezentării partenerilor de proiect.