Din 2004, publicul larg a fost încântat de anunțul colaborărilor anuale ale H&M, care oferă pasionaților de modă acces la piese concepute de cele mai mari branduri de lux la prețuri accesibile. Pentru primăvara-vara 2023, brandul suedez a dezvăluit numele următorului său partener: Mugler.
Fondată de Thierry Mugler în 1974, eticheta a marcat anii 1980 cu umerii săi proeminenți și siluetele spectaculoase.Condusă de americanul Casey Cadwallader din 2017, casa perpetuează moștenirea fondatorului său care a murit pe 23 ianuarie 2022 jucându-se pe liniile corpului, mereu sculptate și din care emană o feminitate frontală.
Această latură sexy a sedus multe personalități precum Hailey Bieber, Lizzo sau Kylie Jenner, care au adoptat „catsuits-urile” mărcii.
Un succes care dă câteva indicii cu privire la liniile principale ale colaborării care urmează, chiar dacă H&M nu a dezvăluit încă niciun detaliu. În septembrie anul trecut, Mugler se împrumutase deja jocului colaborării, recreându-și siluetele apropiate cu colanții Wolford. Piese sugestive pe care ne așteptăm firesc să le găsim pe rafturile H&M, la o dată încă incertă, aceasta nefiind încă dezvăluită.
Prima asociere a H&M cu un designer datează din 2004. A fost cu Karl Lagerfeld. Anunțul a făcut furori, atât în lumea modei, cât și în publicul larg. Devenise posibil pentru toate buzunarele să achiziționeze o piesă semnată de cei mai mari. Afacerea s-a încheiat cu un succes uriaș, iar reînnoirea în fiecare an a unei noi colaborări cu cele mai mari nume din lux, precum Viktor și Rolf (2006), Kenzo (2015) sau Moschino (2018). Cel mai recent datează din 2021 cu Simone Rocha, respectiv 2022 cu Iris Apfel. O tradiție care continuă de această dată, în stilul Mugler.
Andrei Șelaru, alias Selly, se poate mândri cu o experiență profesională variată. A debutat în online în 2012, în calitate de vlogger, treptat diversificându-și activitatea atât în televiziune, cât și în afaceri.
Selly, pe numele său real Andrei Șelaru, a făcut o nouă investiție.
Un portret realizat de Gustav Klimt în ultimul an de viață a fost redescoperit anul trecut de specialiști, după mai bine de un secol de la dispariția sa. Este una dintre cele mai rare piese ale artistului austriac și printre cele mai valoroase lucrări din Europa Centrală.
Adela Popescu, în vârstă de 37 de ani, s-a retras din televiziune la scurt timp după ce a născut al treilea copil.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Rihanna s-a lăsat fotografiată în așternuturi pentru cea mai nouă colecție de lenjerie intimă Savage x Fenty.
Alessandro Michele și-a găsit o nouă funcție importantă. Designerul italian în vârstă de 51 de ani a fost numit noul director de creație al casei Valentino, după plecarea surprinzătoare a lui Pierpaolo Piccioli.
În ciuda tuturor așteptărilor, designerul italian aflat în fruntea Casei Romane din 2008 și-a anunțat plecarea printr-un comunicat de presă.
Camera Nazionale della Moda Italiana devine unul dintre partenerii instituționali de la Bucharest Fashion Week
Balletcore, o fuziune între modă și balet, nu este nou.
Un clasament al celor mai populare mărci, îmbrăcăminte și accesorii ale anului 2023 a fost stabilit, ca în fiecare an, de către motorul de căutare pentru cumpărături online Lyst. Să le descoperim împreună.