Directorul artistic al brandului italian, Alessandro Michele, a anunțat că renunță la calendarul oficial al modei pentru a-și urma propriul ritm și pentru a evita astfel frenezia obișnuită, dorință exprimată de alte mărci majore.
Alessandro Michele a explicat într-o postare pe Instagram că, din cauza crizei provocate de coronavirus, a putut să reflecte asupra tulburărilor care domină lumea modei.
„În aceste zile de izolare, în acest timp suspendat, am încercat să mă întreb care este sensul acțiunilor mele”, se întreabă el. „Simt nevoia de a schimba multe lucruri despre felul în care lucrez”, a mărturisit el.
Designerul italian a deranjat de „tirania vitezei” și consideră că ne aflăm într-un „alt timp”, eliberat în sfârșit de „termene” care riscă „să distrugă creativitatea”.
Gucci nu își va mai prezenta colecțiile, de 5 ori pe an, așa cum se întâmpla până acum. Ritmul agitat impus de patru săptămâni dedicate modei, cu o supraproducție de idei și investiții mari pentru defilări de modă care durează zece minute, a fost pus la îndoială după pandemia de coronavirus care a paralizat o mare parte din lume.
Sint Laurent a decis deja să preia controlul și să-și creeze un calendar propriu. Brandul „își va lansa următoarele colecții, conform unui plan actualizat în permanență și condus de creativitate.”
Într-un interviu acordat site-ului Women’s Wear Daily (WWD), directorul de creație al Saint Laurent, Anthony Vaccarello, și CEO-ul, Francesca Bellettini, au lăsat de înțeles că va mai exista o prezentare Saint Laurent în acest an – chiar dacă nu într-o perioadă alocată săptămânii modei. De asemenea, Saint Laurent se va orienta către „formate care sunt mai intime și mai apropiate de cerințele clientului final.” Acest lucru ar putea include show-uri digitale, prezentări mai selecte pentru presă și pentru cumpărători și așa-numitele „trunk-shows”, evenimente care țin cont de normele de distanțare socială și în cadrul cărora brandurile își prezintă colecțiile unui număr restrâns de clienți de lux.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Simona Halep și-a făcut o schimbare de look, iar fanii abia au recunoscut-o.
Nick Rădoi a fost diagnosticat cu cancer de colon, vara trecută, și acum și-a scris testamentul.
MARIZA transmite un mesaj video publicului din România
În ciuda tuturor așteptărilor, designerul italian aflat în fruntea Casei Romane din 2008 și-a anunțat plecarea printr-un comunicat de presă.
Camera Nazionale della Moda Italiana devine unul dintre partenerii instituționali de la Bucharest Fashion Week
Balletcore, o fuziune între modă și balet, nu este nou.
Un clasament al celor mai populare mărci, îmbrăcăminte și accesorii ale anului 2023 a fost stabilit, ca în fiecare an, de către motorul de căutare pentru cumpărături online Lyst. Să le descoperim împreună.
Bucharest Fashion Week 2024: Primul eveniment internațional de fashion din Romania
Designerul plănuiește să se concentreze pe marca sa 1017 Alyx 9SM.