La scurt timp, geanta digitală Gucci pe platforma de jocuri Roblox s-a vândut cu mai mult decât valoarea „reală” a versiunii sale fizice. Gucci Dionysus, o geantă tapetată cu logo-ul companiei, cu o închidere distinctivă tip tiger, a fost vândută cu 4.115 de dolari, comparativ cu prețul său de 3.400 de dolari, anunță FashionUnited.
A Gucci bag in Roblox resold for 350,000 Robux or roughly $4,115. The same purse IRL costs $3,400.
— AlexisOhanian.eth 7️⃣7️⃣6️⃣ (@alexisohanian) May 24, 2021
Remember: this Roblox purse is not an NFT and thus has no value/use/transferability outside the Roblox world-yet it's worth more than the physical one.
Watch this space. pic.twitter.com/m4WjfC1Eq1
Sistemul de creare a jocurilor Roblox permite utilizatorilor să programeze jocuri și să joace jocuri create de alți utilizatori. De asemenea, permite utilizatorilor să creeze articole de modă pentru avataruri, care pot fi apoi cumpărate și vândute folosind moneda sa digitală. Și aici devine și mai ciudat. Așa cum a subliniat fondatorul Reddit, Alexis Ohanian , pe Twitter , câștigurile din revânzarea articolelor virtuale nu sunt transferabile în afara platformei - spre deosebire de momentul în care NFT-urile sunt scoase la licitație, deci este într-adevăr un mister ce va face vânzătorul cu toți acei Robux.
Deși pentru mulți moda digitală poate fi o nouă frontieră, pentru generația Z și pentru jucătorii tineri moda virtuală este la fel de importantă ca stilul în viața reală. Comercianții de modă și frumusețe caută întotdeauna noi canale pentru a-și face publicitate produselor, pentru a rezona cu cumpărătorii mai tineri.
Gucci găzduiește în prezent o „grădină virtuală” pe Roblox, o experiență multimedia captivantă în Florența, Italia, care explorează viziunea creativă inimitabilă a casei de modă. Pe măsură ce jucătorii intră în Gucci Garden, avatarurile lor devin manechine neutre. Fără sex sau vârstă, manechinul simbolizează că toți ne începem călătoriile prin viață ca o pânză goală. Rătăcind prin diferite camere, manechinele vizitatorilor absorb elemente ale expoziției. Cu fiecare persoană care experimentează camerele într-o ordine diferită și păstrează fragmente diferite ale spațiilor, ele vor apărea la sfârșitul călătoriei lor drept creații unice.

Experiența Gucci Garden pe Roblox.
Gucci Garden Experience a fost lansat pentru a marca centenarul casei de modă. Este versiunea virtuală a „Arhetipuri”, o expoziție Gucci. Lumea Roblox prezintă o galerie captivantă în care jucătorii Roblox pot explora campaniile și desenele creative ale Gucci din trecut. Pe măsură ce se deplasează de-a lungul spațiului digital, avatarurile lor „absorb” elementele expoziției și se transformă ele însele în opere de artă digitale. Mai important, vor descoperi și articole virtuale de la marcă care nu pot fi cumpărate în afara experienței.
Nu este prima dată când brandul de modă își oferă bunurile de lux pe tărâmul digital. Recent, a lansat o linie de adidași virtuali și s-a alăturat, de asemenea, cu popularul joc mobil Tennis Clash pentru a oferi o colecție de îmbrăcăminte.
Meghan Markle se pregătește să revină la cinema, cu un mic rol într-un film aflat în prezent în producție la Los Angeles, în California, au relatat miercuri mass-media americane.
Chanel lansează un volum de colecție editat de regizoarea Sofia Coppola. Cartea este co-publicată de Éditions 7L, o editură fondată de Karl Lagerfeld în anul 1999, și Important Flowers, editura Sofiei Coppola.
Dua Lipa, împreună cu Augustinus Bader, imaginează o rutină de îngrijire a pielii preventivă și inteligentă, simplă și eficientă, concepută pentru utilizare zilnică.
Designerul Olivier Rousteing se retrage din rolul său de director de creație al casei de modă Balmain, post pe care l-a ocupat pe durata ultimilor 14 ani. Rousteing avea 25 de ani când a preluat frâiele creative ale brandului francez.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Copiii marilor vedete, lideri ai lumii și ai magnaților din afaceri cresc înconjurați de lux, putere și bogății greu de imaginat.
Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.
Andreea Tonciu a călătorit frecvent la Dubai, locul său preferat de vacanță.
Un spectacol de proporții faraonice a marcat inaugurarea oficială a Marelui Muzeu Egiptean din Cairo, sâmbătă seara.
Cu ocazia Frieze London, sărbătoarea anuală a creativității contemporane, Loewe Perfumes a dezvăluit cea mai recentă explorare olfactivă a casei.
Actrița Megan Fox a împărtășit experiențele sale sincere despre oboseală și confuzia mentală de după naștere.
Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.
Zoë Saldaña și Cartier lansează oficial o colaborare, care începe sub cele mai bune auspicii, cu o atenție unică acordată colecției Panthère.
Grace Wales Bonner a fost numită director de creație pentru Hermès Menswear, linia vestimentară masculină a casei de modă franceze.
Dakota Johnson a fost numită ambasador global de imagine al casei de modă Valentino.
Al Pacino și Robert De Niro sunt protagoniștii inițiativei „Warmer Together” lansate de Moncler și este prima campanie de brand în care apar împreună.
Maria Grazia Chiuri a fost anunțată marți, 14 octombrie, drept noul director de creație al casei de modă Fendi.
Colaborarea dintre Moncler și JW Anderson revine cu două jachete unisex din puf, care combină elemente din arhivă, îndrăzneală și expertiză