Lucrarea este oferită ca parte a „Proof of Sovereignty”, o vânzare NFT organizată de Christie's, în perioada 25 mai - 3 iunie. Veniturile din vânzare vor fi donate către UNICEF SUA pentru a sprijini inițiativa non-profit COVAX, care susține accesul global la vaccinurile anti-Covid-19.
Despre lucrarea digitală, Christie's descrie amestecul său de „peisaj de vis și energie efervescentă” ca reprezentant al Gucci. NFT este formatat ca un videoclip cu trei canale redat pe o buclă.
De la începutul acestui an, Christie's a fost în fruntea caselor de licitații facilitând vânzarea NFT-urilor, care anterior au fost vândute fără astfel de intermediari. Vânzarea lucrării artistului Beeple - Everydays: First 5000 Days (2008–21) pentru 69 de milioane de dolari în martie a fost un reper fără precedent care a făcut din Beeple al treilea cel mai scump artist în viață.
De atunci, Christie's a lansat alte vânzări NFT pentru a atrage o clasă emergentă de cumpărători cripto-bogați. Deoarece aceste vânzări au fost prezentate în colaborare cu artiști și proprietăți, colaborarea sa cu brandul de lux Gucci marchează un nou tip de ofertă în spațiul de cripto-artă la licitație.
Experimentele casei de licitații Christie's în domeniul cripto-artei au atras, de asemenea, critici. În luna mai, casa a făcut echipă cu Fundația Andy Warhol pentru a organiza o vânzare NFT care cuprinde opere de artă digitale puțin cunoscute recuperate de pe computerul Amiga 1000 din epoca 1980 a Warhol. În timp ce vânzarea cu cinci loturi a adus 3,5 milioane de dolari, aceasta a atras obiecții de la observatorii mass-media digitale care au spus că Christie's denaturează originalitatea lucrărilor care sunt vândute efectiv.
Vânzarea „Proof of Sovereignty”, organizată de artista digitală anonimă Lady PheOnix, cu specialistul în artă contemporană al casei Christie's, Noah Davis, include și oferte digitale ale unor artiști media formidabili precum Jenny Holzer, Urs Fischer, Gerald Laing și Nam June Paik. Pentru această vânzare, Davis plasează acțiuni în potențialul NFT-urilor pentru a perturba și mai mult lumea artei.
Meghan Markle se pregătește să revină la cinema, cu un mic rol într-un film aflat în prezent în producție la Los Angeles, în California, au relatat miercuri mass-media americane.
Chanel lansează un volum de colecție editat de regizoarea Sofia Coppola. Cartea este co-publicată de Éditions 7L, o editură fondată de Karl Lagerfeld în anul 1999, și Important Flowers, editura Sofiei Coppola.
Dua Lipa, împreună cu Augustinus Bader, imaginează o rutină de îngrijire a pielii preventivă și inteligentă, simplă și eficientă, concepută pentru utilizare zilnică.
Designerul Olivier Rousteing se retrage din rolul său de director de creație al casei de modă Balmain, post pe care l-a ocupat pe durata ultimilor 14 ani. Rousteing avea 25 de ani când a preluat frâiele creative ale brandului francez.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Copiii marilor vedete, lideri ai lumii și ai magnaților din afaceri cresc înconjurați de lux, putere și bogății greu de imaginat.
Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.
Andreea Tonciu a călătorit frecvent la Dubai, locul său preferat de vacanță.
Un spectacol de proporții faraonice a marcat inaugurarea oficială a Marelui Muzeu Egiptean din Cairo, sâmbătă seara.
Cu ocazia Frieze London, sărbătoarea anuală a creativității contemporane, Loewe Perfumes a dezvăluit cea mai recentă explorare olfactivă a casei.
Actrița Megan Fox a împărtășit experiențele sale sincere despre oboseală și confuzia mentală de după naștere.
Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.
Zoë Saldaña și Cartier lansează oficial o colaborare, care începe sub cele mai bune auspicii, cu o atenție unică acordată colecției Panthère.
Grace Wales Bonner a fost numită director de creație pentru Hermès Menswear, linia vestimentară masculină a casei de modă franceze.
Dakota Johnson a fost numită ambasador global de imagine al casei de modă Valentino.
Al Pacino și Robert De Niro sunt protagoniștii inițiativei „Warmer Together” lansate de Moncler și este prima campanie de brand în care apar împreună.
Maria Grazia Chiuri a fost anunțată marți, 14 octombrie, drept noul director de creație al casei de modă Fendi.
Colaborarea dintre Moncler și JW Anderson revine cu două jachete unisex din puf, care combină elemente din arhivă, îndrăzneală și expertiză