Grecia va avea un sezon turistic de numai trei luni în acest an, între iulie şi septembrie, a declarat luni ministrul Turismului din Grecia, Haris Theoharis, care a adăugat că ţara ar trebui să se pregătească pentru ca sezonul să înceapă în iulie.
Dar dacă situaţia evoluează favorabil, sezonul turistic ar putea prelungit în octombrie și noiembrie. Astfel, perioada de extrasezon din lunile octombrie şi noiembrie ar putea aduce un număr crescut de turişti.
Declaraţiile vin în urma unor rapoarte care arată că până la 65% din hotelurile din Grecia ar putea intra în faliment din cauza profiturilor în scădere. Totuşi, Grecia a prelungit deja interdicţia de zbor până la jumătatea lunii mai pentru a încerca să prevină răspândirea virusului.
Ministrul turismului spune că vizitatorii vor avea nevoie de un fel de pașaport de sănătate, „pașaport coronavirus”, cu alte cuvinte un document oficial din țara de origine, care să ateste că respectivii turiști nu sunt infectați cu SARS-COV 2. Regula ar fi valabilă și la ieșirea lor din Grecia.
Theocharis a spus că există o discuţie continuă la nivelul Uniunii Europene pentru a stabili modalităţile prin care cetăţenii UE vor avea voie să meargă în vacanţă în acest an. „Ţările europene trebuie să cadă de acord cu această practică de “intrare sigură” și am cerut Comisiei Europene să aibă astfel de protocoale de sănătate în aplicare”, a declarat ministrul.
Louis Vuitton și-a extins faimosul savoir-faire dincolo de atelier și pe tărâmul haute patisserie.
Casa de modă Gucci introduce un nou ambasador de imagine: artistul de origine coreeană Lee Know, membru al boyband-ului de K-pop „Stray Kids”.
Brandul Loewe face un pas important în ceea ce privește sustenabilitatea, dar și inovația, transformând coji de portocale în piese vestimentare.
Christian Horner a fost demis din funcția de director al echipei Red Bull Racing.
Rezultatul unui dialog între moștenire și inovație, această colecție celebrează identitatea în mișcare.
După ce anul trecut grupul Julius Meinl Living a cumpărat fostul Hotel Ambasador din centrul Capitalei, investitorii anunță că acesta se va redeschide în 2027, sub un nou nume și cu o nouă înfățișare.
Vedetele care nu respectă regulile impuse de Ferrari primesc interzis la achiziționarea mașinilor noi. Și asta pentru că firma își protejează cu strictețe imaginea și exclusivitatea.
Pentru prima sa colecție, Michael Rider îmbină moștenirea, emoția și modernitatea cu finețe.
Unicornul românesc UiPath l-a numit pe campionul olimpic la înot David Popovici drept ambasador global.
Glenmorangie a fost desemnat whisky-ul oficial al Formulei 1, în cadrul unui acord istoric pe 10 ani între LVMH și competiția mondială de motorsport.
Paris Hilton a fost cap de afiș la IntenCity Craiova, festival ce s-a desfășurat între 26-29 iunie pe stadionul Ion Oblemenco.
Bentley Motors a dezvăluit o nouă emblemă „Bentley Wings” – primul pas al unei revoluții în design și identitate de brand pentru marca britanică.
Vedetele care nu respectă regulile impuse de Ferrari primesc interzis la achiziționarea mașinilor noi. Și asta pentru că firma își protejează cu strictețe imaginea și exclusivitatea.
Glenmorangie a fost desemnat whisky-ul oficial al Formulei 1, în cadrul unui acord istoric pe 10 ani între LVMH și competiția mondială de motorsport.
Louis Vuitton intră într-o nouă eră a accesoriilor de lux prin lansarea unei colecții de bag charms menită să redefinească codurile stilului cotidian.
Louis Vuitton a dezvăluit o instalație în mărime naturală a unei nave de croazieră, numită The Louis, la Shanghai.
Într-o colaborare atât inevitabilă, cât și încântătoare, LeBron James a intrat oficial în rândul atleților care au propriul ceas Richard Mille.
Colecția include modelele TRVL lx, TRVL next și MIXX next.