Google își modifică politica privind anunțurile din campaniile politice, care include eliminarea microtargetingului prin afiliere politică. De asemenea, motorul de căutare gigant a anunțat că își va clarifica politica de publicitate pentru a se asigura că agenții de publicitate politici nu mai pot posta conținut înșelător. Politica se aplică anunțurilor Google de căutare, anunțurilor YouTube și anunțurilor afișate care apar pe site-urile terță parte. Google a permis în trecut agenților de publicitate din SUA să țintească alegătorii „pe baza înregistrărilor publice ale alegătorilor și a afiliațiilor politice generale (stânga, dreapta și independenți). „Acest tip de direcționare va fi de acum eliminat, începând cu SUA din această săptămână. Până la începutul lunii ianuarie, Google va dezactiva capacitatea celor care se ocupă de campanii politice de a viza alegătorii în funcție de apartenența politică pe tot globul, a scris vicepreședintele Google Ads, Scott Spencer într-un comunicat de presă. De asemenea, Google a promis să își clarifice politicile în legătură cu conținutul fals sau înșelător în publicitatea politică. „Este împotriva politicilor noastre ca orice agent de publicitate să facă o afirmație falsă - fie că este vorba despre prețul unui scaun sau o îndemnare la vot prin mesaj, sau că ziua alegerilor va fi amânată”, a mai spus Spencer. Compania dorește acum să adauge exemple concrete la politicile sale pentru a se asigura că campaniile nu utilizează videoclipuri manipulante sau anunțuri care ar putea reduce prezența la vot. Anunțul Google vine la trei săptămâni după ce Twitter a spus că va interzice publicitatea politică și, de asemenea, după presiunea continuă asupra Facebook pentru a-și schimba politicile în ceea ce privește publicitatea politică.
Noul program „Icoane” al Airbnb include experiențe singulare care au rădăcini în cultura pop.
Andrei Șelaru, alias Selly, se poate mândri cu o experiență profesională variată. A debutat în online în 2012, în calitate de vlogger, treptat diversificându-și activitatea atât în televiziune, cât și în afaceri.
Selly, pe numele său real Andrei Șelaru, a făcut o nouă investiție.
Un portret realizat de Gustav Klimt în ultimul an de viață a fost redescoperit anul trecut de specialiști, după mai bine de un secol de la dispariția sa. Este una dintre cele mai rare piese ale artistului austriac și printre cele mai valoroase lucrări din Europa Centrală.
Adela Popescu, în vârstă de 37 de ani, s-a retras din televiziune la scurt timp după ce a născut al treilea copil.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
O incursiune în lumea Amintirilor din copilărie
O firmă de turism spațial l-a angajat pe bucătarul Rasmus Munk, al cărui restaurant Alchemist are două stele Michelin, pentru a crea o masă tematică specială pentru zborul său cu balonul spațial.
Lumea autovehiculelor de lux și a colaborărilor cu whisky-uri de ultimă generație tocmai a devenit puțin mai mare – și mult mai scumpă – odată cu introducerea noului Macallan Horizon.
Pentru al 22-lea an consecutiv, compania de marketing Distinctive Assets, cu sediul în Los Angeles, le-a oferit celebrităților cadouri generoase, constând în produse unice și experiențe de călătorie de lux.
Ce artiști ajung la Summer Well în 2024?
Fendi arată întotdeauna fabulos și va fi mereu, dar la recenta prezentare de modă Fendi pentru bărbați toamna/iarna 2024, am descoperit că marca de lux sună și grozav.