Glenn Martens nu este un nume necunoscut în lumea modei contemporane. De când a preluat frâiele Y/Project, viziunea sa inovatoare și abordarea deconstruită a modei l-au făcut o figură cheie în prêt-à-porter. Stilul său îndrăzneț, care îmbină genuri hibride, reinterpretarea codurilor clasice și experimentarea cu materiale, l-a plasat rapid în prim-planul scenei. Glenn Martens este un designer care nu se teme să provoace așteptările, o calitate care pare să se alinieze perfect cu spiritul subversiv al casei Margiela.
Maison Margiela, fondată în 1988 de designerul belgian Martin Margiela, este renumită pentru capacitatea sa de a redefini moda prin colecții iconoclaste, un amestec de minimalism și deconstrucție. Colecțiile casei s-au jucat întotdeauna cu convențiile, în special prin estomparea granițelor dintre genuri, artă și modă. După o perioadă sub conducerea designerului John Galliano, care a adus o notă de glamour și narațiune casei, Margiela pare să se miște acum într-o direcție mai îndrăzneață, iar Glenn Martens pare să fie omul ideal pentru această transformare.
Pasionații de modă sunt deosebit de curioși să afle cum plănuiește Glenn Martens să abordeze legendara avangardă a Maison Margiela, infuzând în același timp propria sa viziune asupra modei. Dincolo de expertiza sa tehnică, Martens a fost întotdeauna recunoscută pentru capacitatea sa de a se juca cu codurile vestimentare clasice, adesea prin introducerea unei dimensiuni jucăușe sau perturbatoare. Ne așteptăm așadar să reinterpreteze siluetele emblematice ale casei, precum celebrele rochii deconstruite sau pantalonii supradimensionați, modernizându-le în același timp după propriile obsesii estetice.
Una dintre principalele întrebări rămâne: cum va împăca istoria casei Margiela cu spiritul vremurilor? Casa a fost întotdeauna asociată cu o anumită cripticitate, cu colecții care nu numai că urmăresc tendința, dar o transformă adesea într-o oglindă critică. Această dimensiune conceptuală, legată de anonimatul creatorului și de filozofia „fără logo”, va continua să se regăsească în colecțiile sale sub conducerea lui Glenn Martens, sau brandul se va îndrepta către o vizibilitate mai mare?
Căutarea s-a încheiat. Demna Gvasalia a fost anunțat ca fiind noul director de creație la Gucci, alăturându-se unei noi runde de schimbări și numiri de designeri luna aceasta.
Donatella Versace, una dintre cele mai cunoscute creatoare de modă din industrie, se va retrage din funcția de director de creație al brandului Versace, după aproape trei decenii în această funcție la compania fondată de fratele sau Gianni, transmite Reuters.
Colecția specială sărbătorește cea de-a 75-a aniversare a F1.
Simone Bellotti a fost anunțat ca director de creație al brandului Jil Sander. Postul ocupat începând din acest moment de Bellotti rămăsese vacant de luna trecută, când Luke și Lucie Meier, foștii directori de creație, și-au anunțat plecarea din cadrul companiei.
Motocicleta Harley-Davidson CVO Road Glide RR are un preț de 110.000 de dolari și vor fi construite doar 131 din modelul ultra-exclusiv.
Disneyland Paris a anunțat viitoarea lansare a La Forêt Secrète, un nou restaurant fine dining condus de bucătarul Jean Imbert, distins cu stele Michelin, care și-a deschis porțile pe 7 martie 2025, la hotelul Disneyland recent renovat.
Bernie Ecclestone, fostul patron al Formulei 1, a declarat la finalul lui 2024 că-și va vinde colecția impresionantă de 69 de mașini, în care se regăsesc Ferrari-uri cu care au concurat campionii mondiali de F1.
Pentru primul său spectacol la Tom Ford, Haider Ackermann îmbină dorința, lejeritatea și frumusețea modernă.
Kim Kardashian face furori din nou cu lansarea celei mai recente colecții de costume de baie SKIMS. Noua linie, programată să apară pe 6 martie 2025, vine cu o campanie impresionantă, fotografiată de fotograful Playboy Ana Dias.
“Ești mai frumoasă decât crezi” - campania GRAL Medical & OncoFort și P.A.D.I.R. a ajuns la ediția a III-a
Prada a început negocierile pentru a cumpăra brandul de modă Versace de la compania americană Capri Holdings la un preț care ar depăși 1,5 miliarde de dolari, potrivit The Guardian.
Producătorul francez de șampanie Moët & Chandon a colaborat cu Pharrell Williams pentru o colecție în ediție limitată care are ca scop transformarea sărbătoririi zilei de naștere.
Colecția specială sărbătorește cea de-a 75-a aniversare a F1.
Simone Bellotti a fost anunțat ca director de creație al brandului Jil Sander. Postul ocupat începând din acest moment de Bellotti rămăsese vacant de luna trecută, când Luke și Lucie Meier, foștii directori de creație, și-au anunțat plecarea din cadrul companiei.
Pentru primul său spectacol la Tom Ford, Haider Ackermann îmbină dorința, lejeritatea și frumusețea modernă.
Kim Kardashian face furori din nou cu lansarea celei mai recente colecții de costume de baie SKIMS. Noua linie, programată să apară pe 6 martie 2025, vine cu o campanie impresionantă, fotografiată de fotograful Playboy Ana Dias.
Hermès și-a anunțat intrarea în Haute Couture până în 2026 sau 2027, un proiect ambițios menit să-și consolideze imaginea de lux exclusiv și să-și promoveze know-how-ul artizanal.
Gucci rămâne fără director de creație: Sabato De Sarno părăsește brandul de lux.