„Există editoriale pe care pur și simplu nu le-ai fi imaginat niciodată scriind, într-un context în care nu te-ai fi imaginat niciodată trăind”, scrie Emmanuelle Alt, redactorul-șef al Vogue Paris ediției mai /iunie 2020 a revistei.
„În acest interludiu al instabilității, în care anxietatea crește și necunoscutul este rege, suntem liniștiți de familiar. Această ediție a Vogue Paris sărbătorește ceea ce știm și iubim: moda și visarea.
Cele mai en Vogue surori din modă sunt cele mai fascinante fețe ale acestei misiuni excepționale, cu două coperți realizate de Inez & Vinoodh. Este vorba despre o invitație de a visa la modă prin ședințe foto care să inspire, întâlniri cu designeri ai momentului, promisiunea de a încerca tendințele de frumusețe colorate ale verii și de a ne gândi la vacanțele viitoare. Totul se îmbină pentru a gândi înainte.
Această ediție este dedicată asistenților medicali și „întregului personal medical, fără de care nu am putea găsi calea către vindecare”.
Una dintre cele mai impunătoare și emblematice clădiri din Centrul Vechi al Capitalei, Hotelul Marmorosch, este pregătită de Crăciun, cu noi decorațiuni festive.
Corinthia Grand Hotel du Boulevard, aflat pe Bulevardul Regina Elisabeta, anunță deschiderea oficială a sezonului sărbătorilor de iarnă și aprinde primele lumini de Crăciun din București.
Simon Porte Jacquemus, fondatorul casei de modă Jacquemus, dezvăluie starul celei mai recente colecții ale sale – geanta Valérie.
„Mellon Blue”, un diamant albastru de 9,51 carate montat într-un inel, s-a vândut la Geneva cu peste 25 de milioane de dolari, preţ obţinut în concordanţă cu estimarea casei de licitaţii şi care demonstrează valoarea unei pietre de o „claritate excepțională”, relatează Il Messaggero.
Casa de modă Balmain anunță că designerul Antonin Tron devine director de creație al brandului. Tron este cunoscut în industria modei pentru labelul Atlein, pe care l-a fondat în 2016.
Mădălina Ghenea a transmis un mesaj prin care a clarificat motivele vizitei sale în România.
Apple colaborează cu casa de modă Issey Miyake pentru o husă fashionable de telefon – aceasta se numește iPhone Pocket și vine sub forma unei genți din material textil elastic, care poate găzdui pur și simplu telefonul, dar poate să se și extindă astfel încât să încapă în ea câteva obiecte esențiale.
Mădălina Ghenea are un nou partener bogat cu care nu ezită să se afișeze prin București.
Meghan Markle se pregătește să revină la cinema, cu un mic rol într-un film aflat în prezent în producție la Los Angeles, în California, au relatat miercuri mass-media americane.
Chanel lansează un volum de colecție editat de regizoarea Sofia Coppola. Cartea este co-publicată de Éditions 7L, o editură fondată de Karl Lagerfeld în anul 1999, și Important Flowers, editura Sofiei Coppola.
Dua Lipa, împreună cu Augustinus Bader, imaginează o rutină de îngrijire a pielii preventivă și inteligentă, simplă și eficientă, concepută pentru utilizare zilnică.
Designerul Olivier Rousteing se retrage din rolul său de director de creație al casei de modă Balmain, post pe care l-a ocupat pe durata ultimilor 14 ani. Rousteing avea 25 de ani când a preluat frâiele creative ale brandului francez.
Chanel lansează un volum de colecție editat de regizoarea Sofia Coppola. Cartea este co-publicată de Éditions 7L, o editură fondată de Karl Lagerfeld în anul 1999, și Important Flowers, editura Sofiei Coppola.
Designerul Olivier Rousteing se retrage din rolul său de director de creație al casei de modă Balmain, post pe care l-a ocupat pe durata ultimilor 14 ani. Rousteing avea 25 de ani când a preluat frâiele creative ale brandului francez.
Zoë Saldaña și Cartier lansează oficial o colaborare, care începe sub cele mai bune auspicii, cu o atenție unică acordată colecției Panthère.
Grace Wales Bonner a fost numită director de creație pentru Hermès Menswear, linia vestimentară masculină a casei de modă franceze.
Dakota Johnson a fost numită ambasador global de imagine al casei de modă Valentino.
Al Pacino și Robert De Niro sunt protagoniștii inițiativei „Warmer Together” lansate de Moncler și este prima campanie de brand în care apar împreună.