Francesca Aiello, fondatoarea Frankies Bikinis, o cunoaște pe Gigi Hadid încă din perioada facultății în Malibu. „Gigi este atât un lider, cât și o persoană grijulie și a fost întotdeauna ea însăși de când am cunoscut-o”, a spus ea pentru Vogue. „Este cu adevărat muncitoare, extrem de inteligentă și genul de persoană care face un pas în spate pentru a-i face pe cei din jurul ei să se simtă iubiți și să se simtă mereu confortabil.”
Au crescut la plajă în bikini și la petrecerile în pijamă una în casa celeilalte, surprinzându-și escapadele cu fotografii. De la aceste experiențe lipsite de griji ale tinereții, cele două femei au pătruns în lumea modei: Gigi Hadid ca topmodel internațional și Francesca Aiello, sau Frankie, așa cum o numește Gigi Hadid, ca designer al brandului Frankies Bikinis.
Cele două s-au angajat într-o colaborare inspirată de prietenia lor de lungă durată. „Gigi este perfectă pentru femeia Frankies și valorile mărcii. A lucra cu ea în acest spațiu creativ a fost un vis”, spune Francesca Aiello. Gigi Hadid este la fel de entuziasmată: „Crearea acestei colecții a fost o experiență unică pentru că am integrat în fiecare piesă tot felul de detalii personale legate de prietenia noastră sau de viața mea privată”, spune modelul.
Gigi Hadid și Francesca Aiello s-au întâlnit la New York pentru a lucra la colecția de costume de baie și au modelat conceptul într-o singură sesiune. Stilul lui Gigi Hadid se reflectă în colecție prin detalii precum imprimeuri florale și volane, care înmoaie piesele statement. „Stilul său este spontan și natural, dar nu trece neobservat și lasă o impresie puternică asupra tuturor, explică Francesca Aiello. Tot ceea ce am creat a fost conceput pentru a fi purtat de toată lumea și pentru a se simți confortabil în ea și exact așa se simte Gigi. De asemenea, modelul a dorit ca întreaga colecție să fie funcțională pe lângă faptul că este estetică. Există costume de baie tradiționale triunghiulare, costume de baie cu decolteu pătrat, costume de baie cu tanga, tankini.
Ceea ce pierde noul Bentley Continental GT în cilindri se compensează în putere.
Reguli de acces şi conduită la concertul susţinut de Mariza
Andreea Bostănică a făcut, de- alungul timpului, o adevărată avere cu ajutorul rețelelor de socializare, acolo unde este extrem de activă, în fiecare zi.
Rihanna și A$AP Rocky au sărbătorit în weekend „Ziua Mamei” și l-au serbat și pe fiul lor mai mare, care a împlinit 2 ani.
Adelina Pestrițu și-a cumpărat o mașină nouă. Într-un clip postat pe rețelele de socializare, fosta prezentatoare de televiziune le-a arătat fanilor ei noul bolid, care valorează peste 200.000 de euro.
Viviana Sposub și-a luat, recent, fanii prin surprindere, atunci când a apărut în rochie de mireasă.
Gala Met este un eveniment atrăgător. Toată lumea de acolo vrea să fie remarcată; se îmbracă să fie remarcabil. Dar nu Usher.
Noul program „Icoane” al Airbnb include experiențe singulare care au rădăcini în cultura pop.
Andrei Șelaru, alias Selly, se poate mândri cu o experiență profesională variată. A debutat în online în 2012, în calitate de vlogger, treptat diversificându-și activitatea atât în televiziune, cât și în afaceri.
Selly, pe numele său real Andrei Șelaru, a făcut o nouă investiție.
Un portret realizat de Gustav Klimt în ultimul an de viață a fost redescoperit anul trecut de specialiști, după mai bine de un secol de la dispariția sa. Este una dintre cele mai rare piese ale artistului austriac și printre cele mai valoroase lucrări din Europa Centrală.
Adela Popescu, în vârstă de 37 de ani, s-a retras din televiziune la scurt timp după ce a născut al treilea copil.
Rihanna s-a lăsat fotografiată în așternuturi pentru cea mai nouă colecție de lenjerie intimă Savage x Fenty.
Alessandro Michele și-a găsit o nouă funcție importantă. Designerul italian în vârstă de 51 de ani a fost numit noul director de creație al casei Valentino, după plecarea surprinzătoare a lui Pierpaolo Piccioli.
În ciuda tuturor așteptărilor, designerul italian aflat în fruntea Casei Romane din 2008 și-a anunțat plecarea printr-un comunicat de presă.
Camera Nazionale della Moda Italiana devine unul dintre partenerii instituționali de la Bucharest Fashion Week
Balletcore, o fuziune între modă și balet, nu este nou.
Un clasament al celor mai populare mărci, îmbrăcăminte și accesorii ale anului 2023 a fost stabilit, ca în fiecare an, de către motorul de căutare pentru cumpărături online Lyst. Să le descoperim împreună.