Cel de-al doilea capitol al colecției capsulă „Love” le-a cucerit pe viitoarele mirese.
Marca de modă este mai atentă la corp de data aceasta, cu o mulțime de siluete tip sirenă și accente pe volane. Valli a spus că reflectă o nouă dispoziție corporală pozitivă în rândul mireselor. „Există acea generație foarte nouă de fete tinere care se căsătoresc și se simt frumoase, se simt confortabil, așa că este foarte frumos să le susții”, a spus el.
Opțiunile mai modeste au inclus o rochie plisată, în stil grecesc, cu o pelerină pe spate, care poate fi purtată cu sau fără un body din dantelă dedesubt.
Pe lângă cele 15 modele noi, designerul aduce înapoi șase stiluri cel mai vândute din primul sezon, inclusiv rochia Tulip, care a fost purtată de Jennifer Lopez la proiecția din Los Angeles a filmului ei „Marry Me” în februarie. În cele din urmă, speră să creeze o întreagă bibliotecă de look-uri de mireasă.
The Love Collection nr. 2 va fi vândută prin trunk shows în SUA până pe 4 iunie la Bloomingdale’s din New York City, urmată de Ever After Miami în Miami în perioada 9-12 iunie; LOHO Bride în Los Angeles în perioada 16 - 19 iunie și Jin Wang în San Francisco între 30 iunie și 3 iulie.
Alte evenimente sunt planificate în buticurile Giambattista Valli din Paris, în perioada 20 - 27 iunie, și Milano, între 4 și 12 iulie. Vor urma expoziții suplimentare între septembrie și aprilie 2023, în principal în SUA și Europa, în timp ce marca va fi disponibilă în câteva magazine din noiembrie.
Rochiile pornesc de la 12.000 de dolari și ajung până la 30.000 de dolari.
Adelina Pestrițu și-a cumpărat o mașină nouă. Într-un clip postat pe rețelele de socializare, fosta prezentatoare de televiziune le-a arătat fanilor ei noul bolid, care valorează peste 200.000 de euro.
Viviana Sposub și-a luat, recent, fanii prin surprindere, atunci când a apărut în rochie de mireasă.
Gala Met este un eveniment atrăgător. Toată lumea de acolo vrea să fie remarcată; se îmbracă să fie remarcabil. Dar nu Usher.
Noul program „Icoane” al Airbnb include experiențe singulare care au rădăcini în cultura pop.
Andrei Șelaru, alias Selly, se poate mândri cu o experiență profesională variată. A debutat în online în 2012, în calitate de vlogger, treptat diversificându-și activitatea atât în televiziune, cât și în afaceri.
Selly, pe numele său real Andrei Șelaru, a făcut o nouă investiție.
Un portret realizat de Gustav Klimt în ultimul an de viață a fost redescoperit anul trecut de specialiști, după mai bine de un secol de la dispariția sa. Este una dintre cele mai rare piese ale artistului austriac și printre cele mai valoroase lucrări din Europa Centrală.
Adela Popescu, în vârstă de 37 de ani, s-a retras din televiziune la scurt timp după ce a născut al treilea copil.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Rihanna s-a lăsat fotografiată în așternuturi pentru cea mai nouă colecție de lenjerie intimă Savage x Fenty.
Alessandro Michele și-a găsit o nouă funcție importantă. Designerul italian în vârstă de 51 de ani a fost numit noul director de creație al casei Valentino, după plecarea surprinzătoare a lui Pierpaolo Piccioli.
În ciuda tuturor așteptărilor, designerul italian aflat în fruntea Casei Romane din 2008 și-a anunțat plecarea printr-un comunicat de presă.
Camera Nazionale della Moda Italiana devine unul dintre partenerii instituționali de la Bucharest Fashion Week
Balletcore, o fuziune între modă și balet, nu este nou.
Un clasament al celor mai populare mărci, îmbrăcăminte și accesorii ale anului 2023 a fost stabilit, ca în fiecare an, de către motorul de căutare pentru cumpărături online Lyst. Să le descoperim împreună.