Cel de-al doilea capitol al colecției capsulă „Love” le-a cucerit pe viitoarele mirese.
Marca de modă este mai atentă la corp de data aceasta, cu o mulțime de siluete tip sirenă și accente pe volane. Valli a spus că reflectă o nouă dispoziție corporală pozitivă în rândul mireselor. „Există acea generație foarte nouă de fete tinere care se căsătoresc și se simt frumoase, se simt confortabil, așa că este foarte frumos să le susții”, a spus el.
Opțiunile mai modeste au inclus o rochie plisată, în stil grecesc, cu o pelerină pe spate, care poate fi purtată cu sau fără un body din dantelă dedesubt.
Pe lângă cele 15 modele noi, designerul aduce înapoi șase stiluri cel mai vândute din primul sezon, inclusiv rochia Tulip, care a fost purtată de Jennifer Lopez la proiecția din Los Angeles a filmului ei „Marry Me” în februarie. În cele din urmă, speră să creeze o întreagă bibliotecă de look-uri de mireasă.
The Love Collection nr. 2 va fi vândută prin trunk shows în SUA până pe 4 iunie la Bloomingdale’s din New York City, urmată de Ever After Miami în Miami în perioada 9-12 iunie; LOHO Bride în Los Angeles în perioada 16 - 19 iunie și Jin Wang în San Francisco între 30 iunie și 3 iulie.
Alte evenimente sunt planificate în buticurile Giambattista Valli din Paris, în perioada 20 - 27 iunie, și Milano, între 4 și 12 iulie. Vor urma expoziții suplimentare între septembrie și aprilie 2023, în principal în SUA și Europa, în timp ce marca va fi disponibilă în câteva magazine din noiembrie.
Rochiile pornesc de la 12.000 de dolari și ajung până la 30.000 de dolari.
Meghan Markle se pregătește să revină la cinema, cu un mic rol într-un film aflat în prezent în producție la Los Angeles, în California, au relatat miercuri mass-media americane.
Chanel lansează un volum de colecție editat de regizoarea Sofia Coppola. Cartea este co-publicată de Éditions 7L, o editură fondată de Karl Lagerfeld în anul 1999, și Important Flowers, editura Sofiei Coppola.
Dua Lipa, împreună cu Augustinus Bader, imaginează o rutină de îngrijire a pielii preventivă și inteligentă, simplă și eficientă, concepută pentru utilizare zilnică.
Designerul Olivier Rousteing se retrage din rolul său de director de creație al casei de modă Balmain, post pe care l-a ocupat pe durata ultimilor 14 ani. Rousteing avea 25 de ani când a preluat frâiele creative ale brandului francez.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Copiii marilor vedete, lideri ai lumii și ai magnaților din afaceri cresc înconjurați de lux, putere și bogății greu de imaginat.
Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.
Andreea Tonciu a călătorit frecvent la Dubai, locul său preferat de vacanță.
Un spectacol de proporții faraonice a marcat inaugurarea oficială a Marelui Muzeu Egiptean din Cairo, sâmbătă seara.
Cu ocazia Frieze London, sărbătoarea anuală a creativității contemporane, Loewe Perfumes a dezvăluit cea mai recentă explorare olfactivă a casei.
Actrița Megan Fox a împărtășit experiențele sale sincere despre oboseală și confuzia mentală de după naștere.
Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.
Zoë Saldaña și Cartier lansează oficial o colaborare, care începe sub cele mai bune auspicii, cu o atenție unică acordată colecției Panthère.
Grace Wales Bonner a fost numită director de creație pentru Hermès Menswear, linia vestimentară masculină a casei de modă franceze.
Dakota Johnson a fost numită ambasador global de imagine al casei de modă Valentino.
Al Pacino și Robert De Niro sunt protagoniștii inițiativei „Warmer Together” lansate de Moncler și este prima campanie de brand în care apar împreună.
Maria Grazia Chiuri a fost anunțată marți, 14 octombrie, drept noul director de creație al casei de modă Fendi.
Colaborarea dintre Moncler și JW Anderson revine cu două jachete unisex din puf, care combină elemente din arhivă, îndrăzneală și expertiză