Frank Ocean este cunoscut ca fiind misterios, dar se concentrează acum este la lucrurile care durează - bijuteriile, și anume să fie specifice. Săptămâna trecută, Ocean a dezvăluit Homer, un brand de bijuterii de lux, iar săptămâna aceasta și-a deschis vitrina pe 70-74 Bowery la New York Jewellers Exchange.

Proiectat de ANY, duetul de arhitectură modernistă compus din Nile Greenberg și Michael Abel, spațiul încorporează aluminiu și uretan și este perfect în conformitate cu decadența jucăușă a bijuteriilor pe care le vinde. Piesele variază de la 395 dolari pentru un inel de argint la 1,898 milioane de dolari pentru un colier din aur alb acoperit cu diamante. Marca vinde, de asemenea, eșarfe de mătase, care au un preț cuprins între 230 și 460 de dolari, iar în curând a avea loc o colaborare cu Prada, dar puține detalii au fost dezvăluite dincolo de o mână de fotografii din catalog.

Cu toate acestea, Homer nu este un brand obișnuit de celebrități. De exemplu, nimic nu este de vânzare online, iar clienții potențiali trebuie să apeleze sau să viziteze locația în sine. Din această cauză, era esențial ca spațiul să fie la fel de evocator ca mărfurile pe care le vinde.

Spațiul este elegant și minimal, dar departe de a fi simplu - la fel ca toată cariera muzicală a lui Ocean, este evazivă și atrăgătoare. Vitrinele albe texturate prezintă bijuteriile pe fundalurile luminoase din chartreuse. Pe peretele din spate, există o imagine a unei eșarfe de mătase, iar cutiile de bijuterii verzi sunt primate de impresii de figuri extraterestre similare cu cele prezentate pe pandantive în întreaga colecție. La fel ca piesele prezentate, culorile luminoase și distincte ale magazinului ne aduc în minte futurismul anilor '90 și începutul anilor 2000.
5 designeri ar putea conduce Versace după demisia lui Dario Vitale, pentru a contura următorul capitol al casei de modă.
În toamna-iarna 2025-2026, Schiaparelli transformă nasturele în bijuterii într-o sculptură aurie, între moștenirea artistică și îndrăzneala contemporană.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Odată cu apropierea sezonului 5 din Emily in Paris , mapstr dezvăluie o hartă interactivă gratuită care reunește toate locațiile emblematice ale serialului pentru o imersiune în mărime naturală.
Jo Malone London deschide un nou capitol în luxul digital prin lansarea unui Scent Advisor bazat pe inteligență artificială, prezentat pe 2 decembrie de casa de parfumuri deținută de Estée Lauder Companies.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Mariah Carey a stabilit în mod oficial un nou record de "domnie" în fruntea topului Billboard Hot 100, după ce cântecul ei "All I Want for Christmas Is You" a petrecut 20 de săptămâni pe prima poziţie în acest clasament.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Piesele în ediție limitată se inspiră din designul modelului 917 care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1970.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Un ou Fabergé rar, din cristal și diamante, creat pentru familia imperială a Rusiei, va fi scos la licitație, fiind evaluat la peste 20 de milioane de lire sterline (26,4 milioane de dolari).
Ceasul Jules Jurgensen a aparținut bogatului om de afaceri american Isidor Straus, care a murit împreună cu soția sa, Ida, în timpul naufragiului.
Una dintre cele mai emblematice capodopere ale artistei mexicane Frida Kahlo (1907-1954) a fost vândută cu 54,7 milioane de dolari la licitația de artă Sotheby's din New York, stabilind un dublu record, relatează La Stampa.
„Mellon Blue”, un diamant albastru de 9,51 carate montat într-un inel, s-a vândut la Geneva cu peste 25 de milioane de dolari, preţ obţinut în concordanţă cu estimarea casei de licitaţii şi care demonstrează valoarea unei pietre de o „claritate excepțională”, relatează Il Messaggero.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Arabia Saudită a dezvăluit planurile pentru stadionul Neom Sky, o arenă futuristă suspendată la 350 de metri deasupra solului și cu o capacitate de 46.000 de spectatori.