Lazzarini Design Studio, cu sediul în Roma, a devenit sinonim cu iahturi concept unice. Cu toate acestea, fondatorul studioului, Pierpaolo Lazzarini, și-a folosit expertiza în proiectarea automobilelor pentru ultimul său proiect - Floating Motors. Compania transformă faimoasele mașini clasice în bărci electrice personalizate. În urmă cu câteva săptămâni, Floating Motors a prezentat mai multe modele diferite care sunt construite folosind mașini de epocă emblematice precum Jaguar E-Type, Fiat 500, Mini Cooper și chiar un Lamborghini Countach. Brandul italian a adăugat un alt produs în portofoliul său, care prezintă caroseria unui Fiat 500. Numit La Foil, ambarcațiunea nu este o barcă obișnuită, ci o navă cu hidrofoil.
O ambarcațiune cu hidrofil folosește aripioare ca elemente hidrodinamice atașate în partea inferioară a vasului, care stau sub suprafața apei pentru a genera ridicarea. După o anumită viteză, structura asemănătoare aripii devine singura parte a vasului aflată în contact cu apa, ceea ce reduce foarte mult rezistența și o face mai eficientă și mai rapidă. Potrivit informațiilor publicate de Floating Motors, elementele de hidrofil ale La Foil au ca rezultat o reducere de 50% a rezistenței la tracțiune în comparație cu bărcile standard ale companiei.
Imaginile lansate de Floating Motors arată La Foil cu o caroserie Fiat 500 finisată în alb, în timp ce elementele de hidrofil sunt împodobite în portocaliu, făcând vasul să arate ca o rață. La fel ca barca standard Fiat 500, hidrofilul poate transporta patru persoane în cabină. Motorul electric care alimentează ambarcațiunea este evaluat la 70 CP. Floating Motors nu a dezvăluit încă mai multe informații despre La Foil. Cu toate acestea, compania italiană acceptă precomenzi cu depuneri de 10.000 de dolari. Prețul se va apropia de 60.000 de dolari, ceea ce nu este rău pentru ceva atât de unic și distractiv!
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Simona Halep și-a făcut o schimbare de look, iar fanii abia au recunoscut-o.
Nick Rădoi a fost diagnosticat cu cancer de colon, vara trecută, și acum și-a scris testamentul.
MARIZA transmite un mesaj video publicului din România
Lexus a făcut lucrurile mai puternice, rapide și spectaculoase cu anunțul noului iaht de lux LY680.
Ceasul Asteroid de la ceasornicarul de lux eponim Greco-Genève este un ceas cu adevărat unic sculptat dintr-un meteorit, aparținând centurii de asteroizi care a căzut în Argentina.
Orice pe care este scris Louis Vuitton este special, iar dacă ești special, vei fi binevenit într-o lume cu Louis Vuitton emblemat pe el.
O firmă de turism spațial l-a angajat pe bucătarul Rasmus Munk, al cărui restaurant Alchemist are două stele Michelin, pentru a crea o masă tematică specială pentru zborul său cu balonul spațial.
Hublot colaborează cu Depeche Mode pentru a crea o nouă versiune a Spirit of Big Bang. Noul ceas aduce un omagiu celui mai recent album al trupei britanice.
Denumită Mercedes-Benz Places, clădirea cu utilizare mixtă de 67 de etaje din Brickell este programată să se deschidă în 2027.