Potrivit raportului financiar, Ferrari a obţinut un profit net de 1,53 miliarde de euro (1,58 miliarde de dolari) în 2024, marcând o creştere de 21% faţă de anul precedent. Ca urmare a acestor rezultate, acţiunile companiei listate la bursă în Milano au crescut cu aproximativ 8%, inversând pierderile anterioare.
Pe bursa din SUA, acţiunile Ferrari au fost, de asemenea, tranzacţionate în creştere cu peste 8%. Pentru 2025, compania estimează o creştere a veniturilor nete cu aproximativ 5%, depăşind 7 miliarde de euro, după ce şi-a atins toate obiectivele financiare stabilite pentru 2024. Ferrari prognozează, de asemenea, că profitul operaţional ajustat (EBITDA) va creşte cu cel puţin 5% în acest an.
Întrebat despre posibilele efecte ale tarifelor impuse de SUA asupra produselor europene, CEO-ul Ferrari, Benedetto Vigna, a declarat pentru CNBC: „Încercăm să înţelegem care va fi procentul şi când va intra în vigoare. Să aşteptăm până când acest lucru devine o realitate”.
Analiştii consideră că Ferrari va fi o excepţie în sectorul auto european, chiar dacă multe companii se confruntă cu presiuni din cauza tarifelor americane. Având în vedere că Ferrari produce exclusiv în Italia, compania este bine poziţionată pentru a transfera eventualele costuri suplimentare către consumatori, fără a fi afectată semnificativ de noile reglementări comerciale.
Pe lângă performanţele financiare remarcabile, Ferrari a confirmat că este pe drumul cel bun pentru lansarea primului său automobil complet electric, care va fi prezentat pe 9 octombrie 2025, la evenimentul „Capital Markets Day” din Maranello.
„Este cu siguranţă o completare importantă a gamei noastre de produse, pentru că, pentru prima dată în istoria Ferrari, vom avea trei tipuri de motorizare: cu combustie internă (ICE), hibrid şi electric”, a subliniat Vigna. Această lansare marchează un moment istoric pentru Ferrari, care îşi diversifică portofoliul pentru a ţine pasul cu tendinţele din industria auto de lux, oferind în acelaşi timp exclusivitate şi performanţă de vârf clienţilor săi.
Optiq va primi o versiune V-Series, al doilea Cadillac EV de înaltă performanță, a anunțat compania miercuri.
Jennifer Lopez a întors toate privirile la antrenamentele finale pentru Marele Premiu de Formula 1 din Arabia Saudită, într-o salopetă mulată din latex roz și o atitudine demnă de podiumul de modă.
Louis Vuitton Resort 2025: O odă însorită a luxului, purtată de Zendaya.
Bulgari și-a extins fabrica de bijuterii cu 204.514 metri pătrați, ajungând la 355.209 metri pătrați.
Rapperul american devine imaginea lui Chanel și promovează noua campanie de ochelari.
Kristen Stewart (35 de ani), cunoscută pentru rolul său din franciza „Twilight”, s-a căsătorit în weekend! Ea și partenera sa, scenarista Dylan Meyer (37 de ani), și-au unit destinele într-o ceremonie restrânsă desfășurată duminică, 20 aprilie, la Los Angeles, a anunțat publicația americană TMZ.
Hermes depășește LVMH şi devine cel mai valoros brand de lux din lume.
Mădălina Ghenea a stârnit valuri pe rețelele sociale cu o apariție superbă pe contul de Instagram.
La 40 de ani, designerul nord-irlandez preia conducerea Dior Homme și își va dezvălui prima colecție în luna iunie.
Nicoleta Luciu a dispărut de pe micile ecrane după o scurtă reîntoarcere în showbiz. Însă fosta Miss România nu exclude o revenire.
Demi Moore a fost inclusă în prestigiosul top TIME 100 al celor mai influenți oameni din lume. Reacția ei sinceră și emoționantă a cucerit fanii din întreaga lume.
Șase creații în ediție limitată reinventează cu îndrăzneală iconicul Knuckle Clutch.
Prada a deschis pe 28 martie primul său restaurant independent din Asia – Mi Shanghai Prada Rong Zhai – în districtul Jing’an din Shanghai. Proiectat de renumitul regizor Wong Kar Wai, spațiul îmbină estetica, istoria, cultura și gastronomia într-o experiență inovatoare și captivantă.
Bowmore a lansat cel de-al doilea produs din gama ARC, având ca sursă de inspirație un hypercar Aston Martin. Denumit ARC-54, acest whisky special este un apogeu al colaborării celor două mărci, începută în urmă cu aproximativ trei-ani.
Celebrul DJ și producător David Guetta joacă într-o nouă campanie electrizantă a Porsche Middle East and Africa.
Cea mai recentă colaborare a lui Richard Mille cu Ferrari este un ceas tourbillon cu o mișcare cronograf fantastic de complicată în fracțiune de secundă.
Cincoro Tequila și AC Milan au prezentat o sticlă ultra-exclusivă în ediție limitată pentru a marca cea de-a 125-a aniversare a clubului de fotbal, într-o colaborare de referință care îmbină băuturile spirtoase de lux și moștenirea sportivă.
Lamborghini schimbă vitezele cu roți de pregătire pentru juniori prin parteneriatul cu marca britanică Silver Cross pentru a crea căruciorul Reef AL Arancio. Vorbim de un model în ediție limitată conceput pentru părinții care doresc ca micuții lor să călătorească cu stil.