Maldive, arhipelagul din Oceanul Indian sinonim cu romantismul, a fost luat cu asalt și anul trecut. În 2020, în jur de 500.000 de turiști au ajuns în Maldive, față de 1,7 milioane, în perioada de dinainte de pandemi. Dar, în ciuda scăderii semnificative, Maldive a tras lozul câștigător.
În timp ce multe alte destinații și-au închis frontierele, Maldive a ales să primească turiști din orice țară, indiferent de situația epidemiologică în statul respectiv. Decizia a avut un motiv financiar. Conform datelor de la Universitatea de Stat din Michigan, turismul contribuie cu 28% din PIB-ul Maldive, unul dintre cele mai mari din lume.
Geografia țării se pretează, de asemenea, bine la protocoalele anti Covid-19. Multe hoteluri și stațiuni se află pe propriile insule private - există mai mult de o mie de destinații, ceea ce face izolarea și distanțarea socială să fie ușor de respectat.
Țările asiatice și din Pacific au fost mai prudente în privința redeschiderii decât cele din Europa și America de Nord, ceea ce înseamnă că turiștii din regiune au puține opțiuni. În timp ce Tahiti, Bali și Phuket au preferat să rămână închise, Maldive a profitat de faptul că avea puține cazuri de coronavirus.
Maldive s-a redeschis în iulie, dar în septembrie a cerut turiștilor dovadă aunui test Covid-19 negativ la sosire.
Dependența puternică a statului insular de stațiunile ultra-luxoase a funcționat și în favoarea sa atunci când a venit vorba de testare și distanțare socială. De exemplu, unele proprietăți de ultimă generație efectuează teste Covid suplimentare la fața locului ca măsură suplimentară de protecție împotriva răspândirii virusului.
Infrastructura a jucat și un rol. Multe stațiuni realizează transferuri private cu barca sau avion, serviciul introdus în pachetele de vacanță, ceea ce înseamnă că vizitatorii care au ajuns în țară ar putea ajunge la destinațiile finale fără a întâlni alți turiști.
Maldive va introduce și un program de fidelizare a turiștilor. Cu alte cuvinte, cu cât un turist va face mai multe vizite în exotica ţară asiatică, cu atât va beneficia mai mult de reduceri la cazare şi în restaurante.
Programul a fost gândit pe trei niveluri: aur, argint şi bronz, în funcţie de numărul de vizite, și va fi disponibil din decembrie, anul acesta.
În februarie 2021, Maldive a înregistrat 17.828 de cazuri de Covid-19 și doar 58 de decese.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
O firmă de turism spațial l-a angajat pe bucătarul Rasmus Munk, al cărui restaurant Alchemist are două stele Michelin, pentru a crea o masă tematică specială pentru zborul său cu balonul spațial.
Lumea autovehiculelor de lux și a colaborărilor cu whisky-uri de ultimă generație tocmai a devenit puțin mai mare – și mult mai scumpă – odată cu introducerea noului Macallan Horizon.
Pentru al 22-lea an consecutiv, compania de marketing Distinctive Assets, cu sediul în Los Angeles, le-a oferit celebrităților cadouri generoase, constând în produse unice și experiențe de călătorie de lux.
Ce artiști ajung la Summer Well în 2024?
Fendi arată întotdeauna fabulos și va fi mereu, dar la recenta prezentare de modă Fendi pentru bărbați toamna/iarna 2024, am descoperit că marca de lux sună și grozav.
Cea mai rapidă mașină de șosea din lume, cu o viteză maximă de 300 km/h, a fost scoasă la vânzare.