Cea mai recentă colecție de îmbrăcăminte pentru bărbați Fendi este o regândire atentă a hainelor confortabile - articole de îmbrăcăminte care ne fac să ne simțim în siguranță în propriul corp. Pentru toamna / iarna 2021-22, directorul de creație Silvia Fendi a abordat elementele practice ale unei ținute pentru vreme rece, le-a dezarhivat și le-a făcut luxoase și interesante - toate păstrându-și intact confortul esențial.
Geaca de iarnă, omniprezentă pe toată durata spectacolului, a fost modificată prin matlasare în diagonală. Era prezentă în aproape orice aspect.
Fendi a deconstruit o altă bază de iarnă, iubitul și totuși convențional pulover, și l-a prezentat într-o varietate de forme neobișnuite. Nuanța fildeșului a fost elementul-cheie într-un aspect complet tricotat.
La fel ca manșetele de mitten, o mare parte din colecție a fost concepută pentru utilizare multiplă - eșarfe extinse direct de la gulerele cardiganelor tricotate, buzunare mari au fost cusute în eșarfe, iar multe dintre țesăturile prezentate sunt reversibile. Mohair a fost un alt material care a atras atenția Fendi în acest sezon - apărând pe tot parcursul colecției sub formă de șosete pe gleznă, cu pantaloni scurți și blugi cu dungi fuzzy și cămăși de rugby.
Poate că cel mai provocator clasic de iarnă de actualizat este haina de blană, care emite în mod natural o aură de lux tradițional. În timp ce Fendi a folosit tăieturi și culori stabile pentru blănurile din acest sezon, marca a încorporat și detalii neașteptate.
Fendi a punctat căldura tactilă a spectacolului cu detalii de culoare prin elementele strălucitoare ale artistului englez Noel Fielding. Modelele au pășit printre cadrele strălucitoare, care și-au schimbat culoarea pe măsură ce spectacolul avansa în ritmul unei piese exclusive de dance-pop compusă de Not Waving. Atmosfera spectacolului a fost optimistă - amintindu-ne de natura terapeutică simplă a lucrurilor care sunt moi la atingere.
Noul program „Icoane” al Airbnb include experiențe singulare care au rădăcini în cultura pop.
Andrei Șelaru, alias Selly, se poate mândri cu o experiență profesională variată. A debutat în online în 2012, în calitate de vlogger, treptat diversificându-și activitatea atât în televiziune, cât și în afaceri.
Selly, pe numele său real Andrei Șelaru, a făcut o nouă investiție.
Un portret realizat de Gustav Klimt în ultimul an de viață a fost redescoperit anul trecut de specialiști, după mai bine de un secol de la dispariția sa. Este una dintre cele mai rare piese ale artistului austriac și printre cele mai valoroase lucrări din Europa Centrală.
Adela Popescu, în vârstă de 37 de ani, s-a retras din televiziune la scurt timp după ce a născut al treilea copil.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
Rihanna s-a lăsat fotografiată în așternuturi pentru cea mai nouă colecție de lenjerie intimă Savage x Fenty.
Alessandro Michele și-a găsit o nouă funcție importantă. Designerul italian în vârstă de 51 de ani a fost numit noul director de creație al casei Valentino, după plecarea surprinzătoare a lui Pierpaolo Piccioli.
În ciuda tuturor așteptărilor, designerul italian aflat în fruntea Casei Romane din 2008 și-a anunțat plecarea printr-un comunicat de presă.
Camera Nazionale della Moda Italiana devine unul dintre partenerii instituționali de la Bucharest Fashion Week
Balletcore, o fuziune între modă și balet, nu este nou.
Un clasament al celor mai populare mărci, îmbrăcăminte și accesorii ale anului 2023 a fost stabilit, ca în fiecare an, de către motorul de căutare pentru cumpărături online Lyst. Să le descoperim împreună.