După demonstrațiile spectaculoase în ceea ce privește decorurile și cinematografia, ca să nu mai vorbim de piesele vestimentare și accesoriile prezentate în cadrul show-urilor de modă haute couture (rețineți în special aparițiile lui Demi Moore și Kate și Lila Grace Moss în show-ul Fendi), nu există nicio îndoială că următorul sezon de spectacole va fi un simbol al mirării și inspirației.
Într-un moment în care lumea încă se confruntă cu o pandemie care nu dă semne să dispară, știm deja că acest sezon ne va fi livrat practic, în confortul caselor noastre. Întrucât Milano și Paris și-au prezentat deja colecțiile pentru bărbați în luna ianuarie, a venit rândul colecțiilor pentru femei să strălucească luna aceasta.
Chanel
Londra va prezenta din nou spectacole genderless. În ceea ce privește New York-ul, președintele Consiliului designerilor de modă americani ( CFDA ), Tom Ford, a anunțat într-o scrisoare adresată membrilor săi, că Fashion Week va fi redenumită The American Collections Calendar. „Cu toate acestea și oriunde designerii americani aleg să își dezvăluie colecțiile, este de datoria noastră ca CFDA să preia rolul și, prin urmare, să promoveze și să susțină moda”, spune Ford.
Este timpul să vă transformați canapeaua într-un prim rând. Iată ce trebuie să știți despre spectacolele de toamnă/iarnă 2021-2022 din New York, Londra, Milano și Paris.
Prezentările colecțiilor de modă încep pe 2 februarie (cu Sally LaPointe) și continuă până pe 15 aprilie (pentru Jonathan Cohen). Cele mai multe branduri vor prezenta colecțiile lor în perioada 14-17 februarie, începând cu Jason Wu, care va da startul săptămânii modei cu o paradă care respectă normele de distanțarea socială și se va încheia cu Tom Ford. Vom regreta totodată o nouă absență a lui Marc Jacobs în timpul acestei ediții.
Victoria Beckham
În ciuda programării încă provizorii, British Fashion Council ( BFC ) a anunțat că va găzdui 95 de designeri, inclusiv 34 de femei, 22 de bărbați, 29 de persoane non-binare și 10 mărci de accesorii. Datorită platformei lor digitale oficiale LFW Digital Hub , colecțiile vor fi prezentate în principal în format virtual.
Până în prezent, doar câteva mărci și-au confirmat participarea - inclusiv Victoria Beckham, Simone Rocha, Molly Goddard, Bethany Williams, Bianca Saunders, Richard Quinn și Supriya Lele .
Prada
Programul de la Milano conține în acest an 61 de spectacole, 57 de prezentări (inclusiv 15 față în față și 42 în format digital), pe lângă șase evenimente - pentru un total impresionant de 124 de evenimente.
Celebrele case de modă Prada, Fendi, Moschino și Valentino, au optat din nou pentru o prezentare a colecțiilor lor în Milano, fiind prezente și câteva etichete independente - Shuting Qiu, Act N ° 1 și Münn.
Programul pentru Săptămâna modei din Paris nu a fost încă dezvăluit, dar ne așteptăm să găsim câteva nume emblematice precum Chanel, Dior și Louis Vuitton, în decoruri uluitoare.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Rihanna s-a lăsat fotografiată în așternuturi pentru cea mai nouă colecție de lenjerie intimă Savage x Fenty.
Alessandro Michele și-a găsit o nouă funcție importantă. Designerul italian în vârstă de 51 de ani a fost numit noul director de creație al casei Valentino, după plecarea surprinzătoare a lui Pierpaolo Piccioli.
În ciuda tuturor așteptărilor, designerul italian aflat în fruntea Casei Romane din 2008 și-a anunțat plecarea printr-un comunicat de presă.
Camera Nazionale della Moda Italiana devine unul dintre partenerii instituționali de la Bucharest Fashion Week
Balletcore, o fuziune între modă și balet, nu este nou.
Un clasament al celor mai populare mărci, îmbrăcăminte și accesorii ale anului 2023 a fost stabilit, ca în fiecare an, de către motorul de căutare pentru cumpărături online Lyst. Să le descoperim împreună.