„Am vrut ca această colecție să se simtă cu adevărat emblematică pentru puterea energiei feminine: o armură modernă care îi surprinde aura caracteristică feroce”, spune Riccardo Tisci, directorul creativ al Burberry. „Există o atitudine de bază față de colecție, care este foarte britanică; de a fi unic, excentric și total autentic în modul în care te exprimi. ”
Cu o astfel de temă, ați crede că această colecție se va concentra pe crearea de forme și îmbrăcăminte feminine, ușoare, delicate și grațioase. Dar există mult mai mult accent masculin, casa promovând și silueta androgină. Colecția provoacă noțiunea convențională de „feminin”, cu articole de îmbrăcăminte elegante și fluide, cu forme liniare și linii ascuțite. Este aproape ca o încuviințare a evoluției siluetei feminine de-a lungul veacurilor.

Fiecare piesă a colecției a fost creată cu o atenție deosebită la detalii, indiferent dacă este vorba despre modelul sau utilizarea culorii. Pieselor tipice li se dă fler prin alegeri suplimentare, cum ar fi o ciucure de blană aici, sau decupaje pentru umeri acolo, sau clapete largi. Piesele individuale se deosebesc una de cealaltă. Există haine de blană și parka, pelerine cu model, rochii etanșe, îmbrăcate în paiete aurii și lamé. Unele dintre accesorii și pălării, în special, au forme și proporții mai avangardiste, care par aproape religioase.
Din punct de vedere pur meșteșugesc estetic, există o varietate de țesături și texturi în joc, modele, chiar și blănuri de lux. Culorile se lipesc în principal de portocaliu, auriu, maro și bej, cu culori strălucitoare - galben însorit, roșu și roz, care reprezintă o explozie de optimism, conform descrierii mărcii.

Vorbind despre bej, ceea ce permite fiecărui ansamblu șansa de a străluci este decorul spectacolului, în cadrul magazinului emblematic Regent Street de la Burberry din Londra, înfrumusețat cu platforme asimetrice și drapaje care dezactivează fundalul și permit țesăturilor să apară. Contrastează acea setare blândă cu o coloană sonoră dură și electronică, ai un spectacol Burberry.
Meghan Markle se pregătește să revină la cinema, cu un mic rol într-un film aflat în prezent în producție la Los Angeles, în California, au relatat miercuri mass-media americane.
Chanel lansează un volum de colecție editat de regizoarea Sofia Coppola. Cartea este co-publicată de Éditions 7L, o editură fondată de Karl Lagerfeld în anul 1999, și Important Flowers, editura Sofiei Coppola.
Dua Lipa, împreună cu Augustinus Bader, imaginează o rutină de îngrijire a pielii preventivă și inteligentă, simplă și eficientă, concepută pentru utilizare zilnică.
Designerul Olivier Rousteing se retrage din rolul său de director de creație al casei de modă Balmain, post pe care l-a ocupat pe durata ultimilor 14 ani. Rousteing avea 25 de ani când a preluat frâiele creative ale brandului francez.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Copiii marilor vedete, lideri ai lumii și ai magnaților din afaceri cresc înconjurați de lux, putere și bogății greu de imaginat.
Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.
Andreea Tonciu a călătorit frecvent la Dubai, locul său preferat de vacanță.
Un spectacol de proporții faraonice a marcat inaugurarea oficială a Marelui Muzeu Egiptean din Cairo, sâmbătă seara.
Cu ocazia Frieze London, sărbătoarea anuală a creativității contemporane, Loewe Perfumes a dezvăluit cea mai recentă explorare olfactivă a casei.
Actrița Megan Fox a împărtășit experiențele sale sincere despre oboseală și confuzia mentală de după naștere.
Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.
Zoë Saldaña și Cartier lansează oficial o colaborare, care începe sub cele mai bune auspicii, cu o atenție unică acordată colecției Panthère.
Grace Wales Bonner a fost numită director de creație pentru Hermès Menswear, linia vestimentară masculină a casei de modă franceze.
Dakota Johnson a fost numită ambasador global de imagine al casei de modă Valentino.
Al Pacino și Robert De Niro sunt protagoniștii inițiativei „Warmer Together” lansate de Moncler și este prima campanie de brand în care apar împreună.
Maria Grazia Chiuri a fost anunțată marți, 14 octombrie, drept noul director de creație al casei de modă Fendi.
Colaborarea dintre Moncler și JW Anderson revine cu două jachete unisex din puf, care combină elemente din arhivă, îndrăzneală și expertiză