Noul produs se numește Ray-Ban Stories. În stiluri renumite Wayfarer, acești ochelari inteligenți au două camere ascunse, permițându-vă să faceți fotografii și videoclipuri în secret. Pare ideal pentru un detectiv, nu? Se potrivește bine planului lui Mark Zuckerberg pentru ca Facebook să devină un „metavers”, iar acești ochelari vor fi la îndemână. În lumea actuală, imaginile și videoclipurile capturate cu ochelarii Facebook pot fi partajate prin intermediul unui smartphone către TikTok, Snapchat, Facebook, Instagram și alte servicii de social media.

Pe lângă stilul Wayfarer, există rame Round și Meteor. „Ray-Ban Stories sunt concepuți pentru a ajuta oamenii să trăiască momentul și să rămână conectați cu oamenii de care se înconjoară și cu cei cu care și-ar dori să fie”, a declarat Andrew Bosworth, VP, Facebook Reality Labs. „EssilorLuxottica nu a fost mai puțin stelar în acest parteneriat și, prin angajamentul lor față de excelență, am reușit să livrăm atât stilul, cât și substanța într-un mod care să redefinească așteptările ochelarilor inteligenți. Introducem un mod cu totul nou pentru ca oamenii să rămână conectați la lumea din jur și să fie cu adevărat prezenți în cele mai importante momente ale vieții și să arate bine în timp ce o fac.”, a adăugat el.
În ceea ce privesc detaliile tehnice, acești ochelari au camere duale de 5MP și lumini LED în față pentru imagini și videoclipuri perfecte. Puteți face click cu o simplă apăsare a unui buton sau puteți utiliza comanda vocală. Ray-Ban Stories au, de asemenea, Bluetooth încorporat și o matrice audio cu 3 microfoane, astfel încât utilizatorii să poată face apeluri sau să asculte muzică. Cele trei stiluri, Wayfarer, Round și Meteor, vin în cinci culori și opțiuni suplimentare de lentile pentru un total de 20 de variante posibile. Ray-Ban Stories sunt disponibili la prețul de 299 de dolari - 329 de dolari pentru lentilele polarizate și 379 de dlari pentru lentilele de tranziție și cu prescripție medicală.
5 designeri ar putea conduce Versace după demisia lui Dario Vitale, pentru a contura următorul capitol al casei de modă.
În toamna-iarna 2025-2026, Schiaparelli transformă nasturele în bijuterii într-o sculptură aurie, între moștenirea artistică și îndrăzneala contemporană.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Odată cu apropierea sezonului 5 din Emily in Paris , mapstr dezvăluie o hartă interactivă gratuită care reunește toate locațiile emblematice ale serialului pentru o imersiune în mărime naturală.
Jo Malone London deschide un nou capitol în luxul digital prin lansarea unui Scent Advisor bazat pe inteligență artificială, prezentat pe 2 decembrie de casa de parfumuri deținută de Estée Lauder Companies.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Mariah Carey a stabilit în mod oficial un nou record de "domnie" în fruntea topului Billboard Hot 100, după ce cântecul ei "All I Want for Christmas Is You" a petrecut 20 de săptămâni pe prima poziţie în acest clasament.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Piesele în ediție limitată se inspiră din designul modelului 917 care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1970.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Palatul Știrbei, situat pe Calea Victoriei 107, transformat în cel mai de lux mall din București, a intrat în spiritul sărbătorilor duminică seară, unde a avut loc un eveniment cu totul special.
DraculaLand va combina turismul, retailul, tehnologia, cultura şi stilul de viaţă într-o singură infrastructură de entertainment şi inovaţie, întinsă pe 160 de hectare, la 20 de minute de Bucureşti şi 15 minute de Aeroportul Otopeni, conform prezentării partenerilor de proiect.