Pare mai degrabă un palat fastuos decât un loc în care servești o cafea alături de o felie de tort.
Cafeneaua se află în inima centrului istoric al Budapestei, pe bulevardul principal, care împarte central în două secțiuni. În cele mai aglomerate zile, cafeneaua întâmpină aproximativ 2.000 de clienți.
După ce ați găsit loc la o masă, probabil că veți petrece mare parte din timp privind în sus, admirând coloanele de marmură și îngerii și, desigur, făcând fotografii. „Oamenii vin aici, își fac pozele și pleacă”, a declarat Gabor Foldes, reprezentantul localului, pentru CNN.
Meniul conține cele mai tradiționale deserturi din Ungaria – 16 prăjituri delicioase, dar desigur, nu pentru mâncare vine toată lumea aici, ci pentru décor.
Povestea aceste grozave cafenele începe în 1894, când Compania de Asigurări de Viață din New York și-a deschis sediul European la Budapesta și a decis să construiască și o cafenea în interior.
Deși cafeaua a fost introdusă pentru prima dată în Ungaria de către turci în secolul al XVI-lea, abia în 1867 s-a format această cultură a cafenelelor. Se estimează că 500 de cafenele s-au deschis în oraș în acea perioadă a Imperiului Austro-Ungar, New York Café fiind una dintre ele.
Proprietarii săi au intenționat să creeze „cea mai frumoasă cafenea din lume” și au reușit. „Acesta nu a fost doar un loc pentru bogați”, spune criticul maghiar Andras Jokuti. „A fost un punct de întâlnire pentru artiști săraci”.
Café New York este menționată ca fiind una dintre cele mai frumoase cafenele din Europa poate și din lume.
Ca să te convingi singur, vezi galeria foto de mai jos!
Noul program „Icoane” al Airbnb include experiențe singulare care au rădăcini în cultura pop.
Andrei Șelaru, alias Selly, se poate mândri cu o experiență profesională variată. A debutat în online în 2012, în calitate de vlogger, treptat diversificându-și activitatea atât în televiziune, cât și în afaceri.
Selly, pe numele său real Andrei Șelaru, a făcut o nouă investiție.
Un portret realizat de Gustav Klimt în ultimul an de viață a fost redescoperit anul trecut de specialiști, după mai bine de un secol de la dispariția sa. Este una dintre cele mai rare piese ale artistului austriac și printre cele mai valoroase lucrări din Europa Centrală.
Adela Popescu, în vârstă de 37 de ani, s-a retras din televiziune la scurt timp după ce a născut al treilea copil.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
O incursiune în lumea Amintirilor din copilărie
O firmă de turism spațial l-a angajat pe bucătarul Rasmus Munk, al cărui restaurant Alchemist are două stele Michelin, pentru a crea o masă tematică specială pentru zborul său cu balonul spațial.
Lumea autovehiculelor de lux și a colaborărilor cu whisky-uri de ultimă generație tocmai a devenit puțin mai mare – și mult mai scumpă – odată cu introducerea noului Macallan Horizon.
Pentru al 22-lea an consecutiv, compania de marketing Distinctive Assets, cu sediul în Los Angeles, le-a oferit celebrităților cadouri generoase, constând în produse unice și experiențe de călătorie de lux.
Ce artiști ajung la Summer Well în 2024?
Fendi arată întotdeauna fabulos și va fi mereu, dar la recenta prezentare de modă Fendi pentru bărbați toamna/iarna 2024, am descoperit că marca de lux sună și grozav.