Renumita casă de modă a introdus o linie de îngrijire a pielii pentru bebeluși care este blândă și sigură pentru pielea lor delicată. Colecția Baby Dior pentru baie include trei produse esențiale: La Mousse Très Fondante, un demachiant cu spumă conceput pentru a fi utilizat pe păr, față și corp; L'Eau Très Fraîche, un demachiant liniștitor, adaptat pentru bebelușii sensibili; și Le Lait Très Tendre, un lapte hidratant.
Pe lângă aceste elemente esențiale pentru îngrijirea pielii, Dior a dezvăluit un nou parfum pentru bebeluși numit „Bonne Étoile”, creat de renumitul parfumier Francis Kurkdjian. Acest parfum este o Eau de Senteur, sau apă parfumată, cu o formulă blândă, fără alcool și cu o concentrație scăzută de uleiuri parfumate. Kurkdjian a explicat într-un comunicat de presă că o apă de senteur pentru copii ar trebui să evoce o aromă simplă, naturală și reconfortantă, care amintește de parfumul moale găsit pe obrajii unui copil.
Acest parfum pe bază de apă este compus în proporție de 98% din ingrediente de origine naturală, făcându-l blând și sigur pentru pielea delicată a sugarilor. Dior recomandă aplicarea acestuia pe gâtul unui bebeluș sau pulverizarea lui în cameră pentru a crea o ambianță reconfortantă. Bonne Étoile este disponibil în două culori fermecătoare, roz deschis și verde deschis, sticla fiind împodobită cu un model Toile de Jouy cu o grădină din Granville.
În ceea ce privește prețul, Bonne Étoile este disponibil pentru 230 de dolari.
Căutarea s-a încheiat. Demna Gvasalia a fost anunțat ca fiind noul director de creație la Gucci, alăturându-se unei noi runde de schimbări și numiri de designeri luna aceasta.
Donatella Versace, una dintre cele mai cunoscute creatoare de modă din industrie, se va retrage din funcția de director de creație al brandului Versace, după aproape trei decenii în această funcție la compania fondată de fratele sau Gianni, transmite Reuters.
Colecția specială sărbătorește cea de-a 75-a aniversare a F1.
Simone Bellotti a fost anunțat ca director de creație al brandului Jil Sander. Postul ocupat începând din acest moment de Bellotti rămăsese vacant de luna trecută, când Luke și Lucie Meier, foștii directori de creație, și-au anunțat plecarea din cadrul companiei.
Motocicleta Harley-Davidson CVO Road Glide RR are un preț de 110.000 de dolari și vor fi construite doar 131 din modelul ultra-exclusiv.
Disneyland Paris a anunțat viitoarea lansare a La Forêt Secrète, un nou restaurant fine dining condus de bucătarul Jean Imbert, distins cu stele Michelin, care și-a deschis porțile pe 7 martie 2025, la hotelul Disneyland recent renovat.
Bernie Ecclestone, fostul patron al Formulei 1, a declarat la finalul lui 2024 că-și va vinde colecția impresionantă de 69 de mașini, în care se regăsesc Ferrari-uri cu care au concurat campionii mondiali de F1.
Pentru primul său spectacol la Tom Ford, Haider Ackermann îmbină dorința, lejeritatea și frumusețea modernă.
Kim Kardashian face furori din nou cu lansarea celei mai recente colecții de costume de baie SKIMS. Noua linie, programată să apară pe 6 martie 2025, vine cu o campanie impresionantă, fotografiată de fotograful Playboy Ana Dias.
“Ești mai frumoasă decât crezi” - campania GRAL Medical & OncoFort și P.A.D.I.R. a ajuns la ediția a III-a
Prada a început negocierile pentru a cumpăra brandul de modă Versace de la compania americană Capri Holdings la un preț care ar depăși 1,5 miliarde de dolari, potrivit The Guardian.
Producătorul francez de șampanie Moët & Chandon a colaborat cu Pharrell Williams pentru o colecție în ediție limitată care are ca scop transformarea sărbătoririi zilei de naștere.
Disneyland Paris a anunțat viitoarea lansare a La Forêt Secrète, un nou restaurant fine dining condus de bucătarul Jean Imbert, distins cu stele Michelin, care și-a deschis porțile pe 7 martie 2025, la hotelul Disneyland recent renovat.
Producătorul francez de șampanie Moët & Chandon a colaborat cu Pharrell Williams pentru o colecție în ediție limitată care are ca scop transformarea sărbătoririi zilei de naștere.
Inspirat de legendarul Aston Martin DBR1, care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1959, acest model open-top reprezintă un tribut adus moștenirii competiționale a mărcii. Exemplar unic în România, mașina expusă la Țiriac Collection este numărul 61 din seria limitată de doar 88 de unități produse.
Leonardo DiCaprio devine ambasador al mărcii Rolex, o mișcare de putere cu doar o săptămână înainte de Oscar și cu cinci săptămâni înainte de Watches and Wonders.
A$AP Rocky preia frâiele studiourilor Ray-Ban pentru a reimagina viitorul mărcii.
Producătorul italian de automobile de lux Ferrari a raportat o creştere semnificativă a profitului net pentru anul 2024, datorită unui mix puternic de produse şi a cererii tot mai mari pentru personalizarea vehiculelor sale, şi a anunţat lansarea primului său model electric, în octombrie, transmite CNBC.