De la mașini rapide la haute couture. Ferrari intră în industria modei, cu o colecție de îmbrăcăminte de lux

Din anul 1947, Ferrari a fost văzut ca un simbol al vitezei, luxului și bogăției. Ferrari este un brand sinonim cu cele mai dorite mașini din lume.

Cu toate acestea, evoluția este numele jocului, iar producătorul italian de mașini sport de lux și-a îndreptat atenția spre modă cu prima sa colecție de îmbrăcăminte de lux care va fi lansată în iunie. Industria modei mai câștigă iată un membru, după ce compania italiană de mașini a început să creeze piese vestimentare de lux pentru bărbați, femei și copii. 

Președintele interimar și directorul executiv al grupului Ferrari, John Elkann, a anunțat planul la adunarea acționarilor. Elkann a spus: „Proiectul nostru este destinat să creeze noi oportunități majore pentru marca Ferrari prin avans activ. Colecția de haine va spune valorile unice ale măiestriei, eleganței și inovației mărcii Ferrari.” John Elkann este, de asemenea, președintele și CEO-ul companiei-mamă Ferrari Italia Exor Group.

Ferrari își dorește să se dezvolte, după ce popularitatea sa a scăzut drastic în ultimul deceniu. S-au aventurat și au investit în două mărci de lux în mai puțin de trei luni. În decembrie anul trecut, Ferrari a investit 80 de milioane de euro în marca chineză de lux „Shang Shang” din cadrul grupului francez Hermes. Exor a investit, de asemenea, 640 milioane de dolari și a achiziționat o participație de 24% de la marca franceză de încălțăminte de lux Christian Louboutin.

Pentru a-și consolida în continuare statutul de marcă de lux, Ferrari a încheiat, de asemenea, un acord cu Richard Mille pentru a produce ceasuri exclusive. Și pentru a însoți lansarea colecției de modă a mărcii, restaurantul deținut de Ferrari, Cavallino, se va redeschide la Maranello, condus de renumitul bucătar-șef Michelin, Massimo Bottura.




Comment Section
You have to log in or register a new account!

S-AR PUTEA SĂ-ȚI PLACĂ ȘI:

În ce își investește Selly câștigurile din online

Andrei Șelaru, alias Selly, se poate mândri cu o experiență profesională variată. A debutat în online în 2012, în calitate de vlogger, treptat diversificându-și activitatea atât în televiziune, cât și în afaceri.

Selly și-a luat bolid în valoare de 250.000 de euro. Cum arată noua achiziție

Selly, pe numele său real Andrei Șelaru, a făcut o nouă investiție.

Pictură de Gustav Klimt redescoperită după un secol, adjudecată pentru 30 de milioane de euro

Un portret realizat de Gustav Klimt în ultimul an de viață a fost redescoperit anul trecut de specialiști, după mai bine de un secol de la dispariția sa. Este una dintre cele mai rare piese ale artistului austriac și printre cele mai valoroase lucrări din Europa Centrală.

Ce a determinat-o pe Adela Popescu să renunțe definitiv la televiziune

Adela Popescu, în vârstă de 37 de ani, s-a retras din televiziune la scurt timp după ce a născut al treilea copil.

Beyoncé își dezvăluie rutina de îngrijire a părului

Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.

Louis Vuitton a dezvăluit jacheta Varsity de tip NFT

Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.

Lamborghini a dezvăluit patru modele camuflaj în ediție limitată pentru Sterrato

La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.

Bugatti și-a prezentat noua colecție de mobilier care este inspirată de hypercarurile sale

Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.

Geanta de îmbrăcăminte care nu vă va șifona hainele

Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.

Maserati lansează GranCabrio Folgore, decapotabila electrică cu peste 800 CP

Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.

Anamaria Prodan i-a cumpărat fiicei sale un bolid de 140.000 de euro

Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.

Motivul pentru care Monica Bîrlădeanu s-a mutat în România după 13 ani petrecuți în SUA

După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.

Rihanna, protagonista unui pictorial incendiar pentru brandul ei de lenjerie intimă

Rihanna s-a lăsat fotografiată în așternuturi pentru cea mai nouă colecție de lenjerie intimă Savage x Fenty.

hourglass_full 1 month ago format_list_bulleted FASHION
Alessandro Michele este noul director de creație al casei Valentino

Alessandro Michele și-a găsit o nouă funcție importantă. Designerul italian în vârstă de 51 de ani a fost numit noul director de creație al casei Valentino, după plecarea surprinzătoare a lui Pierpaolo Piccioli.

hourglass_full 1 month ago format_list_bulleted FASHION
Pierpaolo Piccioli părăsește Valentino

În ciuda tuturor așteptărilor, designerul italian aflat în fruntea Casei Romane din 2008 și-a anunțat plecarea printr-un comunicat de presă.

hourglass_full 1 month ago format_list_bulleted FASHION
Camera Nazionale della Moda Italiana devine unul dintre partenerii instituționali de la Bucharest Fashion Week

Camera Nazionale della Moda Italiana devine unul dintre partenerii instituționali de la Bucharest Fashion Week

hourglass_full 2 month ago format_list_bulleted FASHION
Importanța eternă a balletcore-ului

Balletcore, o fuziune între modă și balet, nu este nou.

hourglass_full 4 month ago format_list_bulleted FASHION
Cele mai populare branduri de modă și accesorii din 2023 conform indicelui Lyst

Un clasament al celor mai populare mărci, îmbrăcăminte și accesorii ale anului 2023 a fost stabilit, ca în fiecare an, de către motorul de căutare pentru cumpărături online Lyst. Să le descoperim împreună.

hourglass_full 4 month ago format_list_bulleted FASHION