Schema, anunțată în septembrie, este cea mai recentă dintr-o serie de măsuri menite să diversifice economia Qatarului departe de dependența de combustibilii fosili și să atragă capital străin înainte de Cupa Mondială 2022.
Persoanele înstărite sunt invitate să ia în considerare strălucitoarele blocuri turn de pe Insula Pearl, Doha, care flanchează un stadion al Cupei Mondiale. Și magazinele din mall-uri se califică, de asemenea, în acest program.
De acum înainte, cumpărarea unei proprietăți de cel puțin 200.000 de dolari (aproximativ 169.000 de euro) dă dreptul la un permis de ședere pe durata proprietății. O achiziție de aproximativ 850.000 euro oferă acces la avantajele șederii permanente, inclusiv școlile gratuite și asistența medicală.
„Nu am cumpărat mai devreme pentru că erau zone gri” în legislație, a declarat pentru AFP Tina Chadda, o expatriată kenyană care locuiește în Qatar de 15 ani. Astăzi, acest director de marketing caută „o proprietate în care să trăiască și să obțină o reședință permanentă”. „Cred că îmi va permite să mă simt ca acasă în Qatar, este o țară sigură, în comparație cu Kenya”, spune ea, cu speranța de a-și putea aduce părinții cu viza.
Străinii pot cumpăra acum în 25 de zone, în principal în Doha și în jurul capitalei. Programe similare există în altă parte a Golfului, dar la un cost mult mai mare.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Simona Halep și-a făcut o schimbare de look, iar fanii abia au recunoscut-o.
Nick Rădoi a fost diagnosticat cu cancer de colon, vara trecută, și acum și-a scris testamentul.
Lumea autovehiculelor de lux și a colaborărilor cu whisky-uri de ultimă generație tocmai a devenit puțin mai mare – și mult mai scumpă – odată cu introducerea noului Macallan Horizon.
Pentru al 22-lea an consecutiv, compania de marketing Distinctive Assets, cu sediul în Los Angeles, le-a oferit celebrităților cadouri generoase, constând în produse unice și experiențe de călătorie de lux.
Ce artiști ajung la Summer Well în 2024?
Fendi arată întotdeauna fabulos și va fi mereu, dar la recenta prezentare de modă Fendi pentru bărbați toamna/iarna 2024, am descoperit că marca de lux sună și grozav.
Cea mai rapidă mașină de șosea din lume, cu o viteză maximă de 300 km/h, a fost scoasă la vânzare.
După ce a creat un brand inestimabil de prețios în automobile, Mercedes-Benz se extinde în lumea imobiliară cu un nou brand numit Mercedes-Benz Places.