La fel ca orice alt cont de Instagram care nu este pentru consum public, conținutul este rezervat doar angajaților companiei Moncler. Conținutul nu este atât de diferit față de ceea ce publică anumite mărci în zilele noastre: angajații din întreaga companie se pot înscrie la cursuri de yoga, pot lua cursuri de nutriție și pot urmări sesiuni de sănătate mintală sau pot participa la discuții cu specialiști. Dar într-o lume în care carantina a forțat angajații să lucreze de la distanță săptămâni întregi, compania a trebuit să fie creativă pentru a-și menține personalul conectat, a declarat directorul executiv Remo Ruffini despre decizia de a face contul. Moncler nu este singura companie care se ocupă de modul în care poate ridica moralul angajaților în perioadele incerte. Miliarde de oameni au fost obligați să rămână în casele lor, din cauza pandemiei. Sondajele arată niveluri crescute de anxietate și depresie.
Multe companii constată că întâlnirile pe Zoom și e-mailurile întreprinderii de la CEO nu sunt suficiente pentru a menține angajații motivați și optimizați. Cheia, spun specialiștii, este ca liderii să conducă cu compasiune, concentrându-te pe oferirea de sprijin și facilitarea conexiunii. Multe companii comunică mai des cu angajații de când a început pandemie, fie prin e-mail, fie prin Zoom sau Google Meet. Cu toate acestea, comunicarea de dragul comunicării va servi doar pentru a submina conducerea și a frustra angajații. Liderii trebuie să-și construiască încrederea, împărtășind informații în mod deschis și sincer. „Piesa critică este transparența”, a spus Kristy Hurt, care deține o firmă de consultanță specializată pe modă și lux. „Chiar dacă veștile sunt proaste, este foarte important să fii complet transparent în ceea ce știi și ce nu știi.”
Aceasta poate fi o provocare atunci când conducerea vrea să protejeze compania de îngrijorarea cu privire la viitorul afacerii. Dar directorii nu ar trebui să redea veștile proaste. Multe companii vrea feedback de la angajați. Sunt eficiente atunci când liderii pot demonstra că acționează la sugestii. Găsirea modalităților de conectare socială este esențială, deoarece multe persoane se simt izolate și singure. Liderii ar trebui să încurajeze personalul să mențină interacțiunile sociale. Cultura internă a unei companii nu este omogenă. Unii angajați s-ar putea bucura de un test virtual publicitar săptămânal, în timp ce alții ar prefera o pauză de cafea pe Zoom după-amiaza.
Datorită tehnologiei, multe companii sunt capabile să continue operațiunile zilnice, cu mici perturbări. Dezavantajul este însă că mulți angajați simt că linia dintre viața lor de acasă și viața profesională se șterge ușor. Companiile trebuie să se asigure că angajații iau pauze regulate. Cei care au grijă de copii sau rude bolnave vor avea nevoie de mai multă flexibilitate a programului de lucru. Experții cred că liderii ar trebui să prezinte obiective pentru următoarele șase luni și să comunice clar modul în care angajații pot contribui. În timpul unei perioade de criză, este ușor să cedăm. Dar nu uitați să sărbătoriți câștigurile mici pe parcurs și să nu ezitați să recunoașteți munca grea a echipei.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Simona Halep și-a făcut o schimbare de look, iar fanii abia au recunoscut-o.
Nick Rădoi a fost diagnosticat cu cancer de colon, vara trecută, și acum și-a scris testamentul.
MARIZA transmite un mesaj video publicului din România
Relațiile din cadrul familiei regale britanice au fost întotdeauna subiect de mare interes pentru public, dar și pentru presă.
Rihanna s-a lăsat fotografiată în așternuturi pentru cea mai nouă colecție de lenjerie intimă Savage x Fenty.
Lumea autovehiculelor de lux și a colaborărilor cu whisky-uri de ultimă generație tocmai a devenit puțin mai mare – și mult mai scumpă – odată cu introducerea noului Macallan Horizon.
Pentru al 22-lea an consecutiv, compania de marketing Distinctive Assets, cu sediul în Los Angeles, le-a oferit celebrităților cadouri generoase, constând în produse unice și experiențe de călătorie de lux.
Ce artiști ajung la Summer Well în 2024?
Fendi arată întotdeauna fabulos și va fi mereu, dar la recenta prezentare de modă Fendi pentru bărbați toamna/iarna 2024, am descoperit că marca de lux sună și grozav.
Cea mai rapidă mașină de șosea din lume, cu o viteză maximă de 300 km/h, a fost scoasă la vânzare.
După ce a creat un brand inestimabil de prețios în automobile, Mercedes-Benz se extinde în lumea imobiliară cu un nou brand numit Mercedes-Benz Places.