Cuplul arătase și anterior imagini ale locuinței pe Instagram, dar acum au dezvăluit în detaliu modul în care au transformat proprietarea de lux - pe care au cumpărat-o în 2014 - într-o „mănăstire futuristă belgiană”, după cum a spus Kanye.
Cei doi au văzut-o prima oară în 2013, dar nu a fost dragoste la prima vedere. Dar Kanye West a spus că „merge”.Pentru ca proprietatea să arate așa cum și-au dorit cei doi soți, a fost nevoie de un arhitect care să înțeleagă exact cerințele lor. Designerul ales a fost Axel Vervoordt, al cărui stil simplu l-a sedus pe Kanye.
Se zvonește că vila a fost cumpărată cu 20 de milioane de dolari, însă Kris Jenner, mama lui Kim Kardashian, a declarat în 2018 că prețul ei a ajuns la 60 de milioane de dolari.
În urma discuțiilor dintre proprietari și designerul belgian, s-a hotărât o ”căutare a valorilor cosmice de pace și energie pozitivă”, își amintește Axel Vervoordt, citat de CNN. Primul pas în acest sens a fost începerea unui proces de curățare. De aici și nuanța predominantă, albul – una dintre nuanțele folosite în stilul minimalist, fie că vorbim de arhitectură, design interior sau haine și accesorii.
Asta însemna că proporțiile camerelor conacului au fost toate schimbate și mobilierul a fost redus la minimum. Paleta de culori folosită este neutră, ceea ce transmite un sentiment de calm. Rezultatul este deosebit, și poate neașteptat, minimalist.
Cuplul susține că mediul cu aspect curat este potrivit pentru copii și, prin urmare, este potrivit pentru cei patru copii ai lor, North, Saint, Chicago și Psalm. „Ar putea fi un studiu de caz pentru unii, dar ideea a fost de a realiza un cămin pentru familie”, a declarat Kim Kardashian despre casă.
Louis Vuitton și-a extins faimosul savoir-faire dincolo de atelier și pe tărâmul haute patisserie.
Casa de modă Gucci introduce un nou ambasador de imagine: artistul de origine coreeană Lee Know, membru al boyband-ului de K-pop „Stray Kids”.
Brandul Loewe face un pas important în ceea ce privește sustenabilitatea, dar și inovația, transformând coji de portocale în piese vestimentare.
Christian Horner a fost demis din funcția de director al echipei Red Bull Racing.
Rezultatul unui dialog între moștenire și inovație, această colecție celebrează identitatea în mișcare.
După ce anul trecut grupul Julius Meinl Living a cumpărat fostul Hotel Ambasador din centrul Capitalei, investitorii anunță că acesta se va redeschide în 2027, sub un nou nume și cu o nouă înfățișare.
Vedetele care nu respectă regulile impuse de Ferrari primesc interzis la achiziționarea mașinilor noi. Și asta pentru că firma își protejează cu strictețe imaginea și exclusivitatea.
Pentru prima sa colecție, Michael Rider îmbină moștenirea, emoția și modernitatea cu finețe.
Unicornul românesc UiPath l-a numit pe campionul olimpic la înot David Popovici drept ambasador global.
Glenmorangie a fost desemnat whisky-ul oficial al Formulei 1, în cadrul unui acord istoric pe 10 ani între LVMH și competiția mondială de motorsport.
Paris Hilton a fost cap de afiș la IntenCity Craiova, festival ce s-a desfășurat între 26-29 iunie pe stadionul Ion Oblemenco.
Bentley Motors a dezvăluit o nouă emblemă „Bentley Wings” – primul pas al unei revoluții în design și identitate de brand pentru marca britanică.
Sanlorenzo a devenit parte a scenei artistice globale, cel mai recent odată cu centrul de artă Casa Sanlorenzo din Veneția. Alți producători folosesc arta plastică pentru a se orienta către lumi noi.
Brandul Valentino a demonstrat de multe ori că nu este un simplu label vestimentar, aventurându-se în proiecte care îmbină moda cu elemente de artă sau lifestyle.
Nu se întâmplă în fiecare zi ca un designer de renume mondial să proiecteze un iaht, motiv pentru care, atunci când o face, ambarcațiunile devin instantaneu excepționale. Arată diferit, nu există nicio îndoială în privința asta.
Chanel a lansat o ediție limitată de ceasuri J12 Bleu pentru a sărbători cea de-a 25-a aniversare a modelului. Cu mai multe iterații care culminează cu remarcabilul J12 Diamond Bleu Tourbillon, colecția subliniază angajamentul continuu al Chanel față de inovarea materialelor.
Casa elvețiană de orologerie Vacheron Constantin a prezentat oficial cel mai complicat ceas de mână mecanic realizat vreodată, scrie CNN.
Chopard a dezvăluit Insofu Collection, o colecție de Haute Joaillerie realizată dintr-un singur smarald brut. Această linie extraordinară marchează pentru a doua oară în istoria casei faptul că o întreagă colecție de bijuterii de lux a fost creată dintr-o singură piatră prețioasă brută.