CEO-ul producătorului auto italian a confirmat că 2022 ar putea fi cel mai profitabil an al companiei, datorită registrelor de comenzi debordante. Întreprinderile din întreaga lume au fost prea precaute din cauza temerilor persistente de recesiune și a incertitudinilor economice tot mai mari, dar partea de sus a industriei auto pare să nu fie afectată.
Cererea de Lamborghini a crescut vertiginos în ultimele câteva luni, crescând de la 12 luni în aprilie a acestui an la 19 luni în prezent. Timpul obișnuit de așteptare pentru Lamborghini a fost de șase până la nouă luni înainte de pandemie.
Lamborghini Urus
Datorită creșterii puternice a cererii, VW intenționează să scoată Lamborghini la bursă cu o ofertă publică inițială (IPO) la Bursa de Valori din Frankfurt. IPO-ul Lamborghini ar putea avea loc în următoarele 18 luni și este de așteptat să stabilească evaluarea companiei la aproximativ 15 miliarde de euro (aproximativ 15,42 miliarde de dolari).
Super SUV-ul Urus a fost unul dintre cei mai mari contributori la performanța stelară a companiei, ceea ce nu este o surpriză, deoarece reprezintă 61% din vânzările companiei. În iunie, Lamborghini a anunțat că a produs peste 20.000 de unități Urus într-o perioadă scurtă de patru ani, stabilind noi recorduri de vânzări în fiecare an succesiv.
Lamborghini Huracan
Pe lângă cererea puternică pentru Urus, profitabilitatea în creștere a Lamborghini poate fi atribuită și interesului tot mai mare pentru modelele ediții speciale și cererii tot mai mari pentru niveluri mai ridicate de personalizare. Supermașina emblematică a companiei, Aventador, a ajuns recent la sfârșitul perioadei de producție și este de așteptat ca înlocuitorul să sosească nu mai devreme de sfârșitul anului viitor, ceea ce se poate adăuga și mai mult la creșterea perioadei de așteptare. Deși compania a îmbunătățit producția pentru a crește producția, s-ar putea să nu se dovedească suficient pentru a satisface cererea în creștere și pentru a reduce perioada de așteptare.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
O firmă de turism spațial l-a angajat pe bucătarul Rasmus Munk, al cărui restaurant Alchemist are două stele Michelin, pentru a crea o masă tematică specială pentru zborul său cu balonul spațial.
Lumea autovehiculelor de lux și a colaborărilor cu whisky-uri de ultimă generație tocmai a devenit puțin mai mare – și mult mai scumpă – odată cu introducerea noului Macallan Horizon.
Pentru al 22-lea an consecutiv, compania de marketing Distinctive Assets, cu sediul în Los Angeles, le-a oferit celebrităților cadouri generoase, constând în produse unice și experiențe de călătorie de lux.
Ce artiști ajung la Summer Well în 2024?
Fendi arată întotdeauna fabulos și va fi mereu, dar la recenta prezentare de modă Fendi pentru bărbați toamna/iarna 2024, am descoperit că marca de lux sună și grozav.
Cea mai rapidă mașină de șosea din lume, cu o viteză maximă de 300 km/h, a fost scoasă la vânzare.