Couture Week 2022 a revenit anul acesta aducând publicul live și fanaticii modei după ce au fost folosite prezentările virtuale pentru siguranță sanitară. Gustul pentru moda opulentă după un an de restricții este predominant, deoarece designerii au ieșit pe piste pentru a-și prezenta aspectul couture post-pandemic.
Case de patrimoniu precum Chanel și Dior au rămas fidele clasicilor prezentând siluete atemporale cu o eleganță fără efort, în timp ce case precum Schiaparelli și Pyer Moss au creat piese de muzeu care îmbină lumile artei și modei.
Dior
Chanel
Fustele mari, pline, își găsesc scopul în urma unei pandemii care ne-a alimentat atașamentul față de haine confortabile. Atât confortabilă, cât și elegantă, fusta plină evocă un sentiment de romantism, așa cum se vede în siluetele feminine complete la spectacolele de modă Chanel și Dior.
Balenciaga
JEAN PAUL GAULTIER
Siluetele confortabile supradimensionate sunt interpretate continuu pe cele mai noi piste de modă. La Jean Paul Gaultier, cămașa supradimensionată și straturi de tulle prezentate pe ținute sunt construcții inovatoare. La Balenciaga, sub conducerea directorului de creație Demna Gvasalia, moștenirea arhitecturală a lui Cristóbal Balenciaga a revenit. Cămășile supradimensionate, halatele de baie, jachetele utilitare și rochiile experimentează cu volum și ocupă spațiu ca prezență.
Elie Saab
CHARLES DE VILMORIN
Țesăturile care conferă unei piese de îmbrăcăminte ritm propriu în fiecare pas sunt realizate doar cu cea mai bună măiestrie. La Elie Saab, țesătura preferată apare pe o rochie fără bretele în care ținuta pare mai mare decât cea reală, cu o grădină care iese din rochie. Straturile vibrante ale halatelor pline și ciufulite aduc o energie de lumină. Designerul francez în vârstă de 24 de ani, Charles de Vilmorin, a prezentat prima sa colecție couture folosind detalii cu pene pe îmbrăcăminte complet negre pentru a arăta mișcare dinamică, chiar și atunci când vine vorba de colorarea solidă.
Azzaro
Armani Prive
Bijuteriile de pe rochie reinventează modul în care energia se transformă din momentul în care intri în cameră. Paietele strălucitoare de la Azzaro de Olivier Theyskens evocă o discotecă glamour din anii '70 în care opera arteziană de broderie decorează corpul. La Armani, stratificarea de organza a combinat țesătura translucidă cu mărgele pentru a crea un spațiu de vis senzorial de iluzii vibrante.
Fendi
Viktor & Rolf
Paletele impresionante de culori pastelate care au făcut obiectul naturii au fost răspândite în colecțiile de-a lungul Săptămânii Couture. Bejul cremos, albul sidefiu, movul lavandei au dominat pistele de la Fendi și Viktor & Rolf. Adaptarea culorilor naturalului poate pleca din dorința lumească de a călători și legătura noastră cu lumea exterioară în ultimul an.
Schiaparelli
PYER MOSS
Mai multe spectacole din acest sezon au insuflat o valoare sculpturală operei lor care estompează liniile dintre artă și modă. La Schiaparelli, somptuosul corset de flori al lui Daniel Roseberry, decolteul cu plămâni purtat de Bella Hadid la Cannes și centura cu oglindă au transformat corpul într-o piesă de artă ambulantă folosind lumea metalelor.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Rihanna s-a lăsat fotografiată în așternuturi pentru cea mai nouă colecție de lenjerie intimă Savage x Fenty.
Alessandro Michele și-a găsit o nouă funcție importantă. Designerul italian în vârstă de 51 de ani a fost numit noul director de creație al casei Valentino, după plecarea surprinzătoare a lui Pierpaolo Piccioli.
În ciuda tuturor așteptărilor, designerul italian aflat în fruntea Casei Romane din 2008 și-a anunțat plecarea printr-un comunicat de presă.
Camera Nazionale della Moda Italiana devine unul dintre partenerii instituționali de la Bucharest Fashion Week
Balletcore, o fuziune între modă și balet, nu este nou.
Un clasament al celor mai populare mărci, îmbrăcăminte și accesorii ale anului 2023 a fost stabilit, ca în fiecare an, de către motorul de căutare pentru cumpărături online Lyst. Să le descoperim împreună.