În cadrul transmisiei de 12 ore, brandul italian a filmat la Palazzo Sacchetti din Roma, Italia, unde încet dar sigur, toți cei implicați lucrau neobosit pentru a construi viziunea lui Michele. Și pentru el, acest lucru a însemnat schimbarea regulilor industriei modei, încetinirea procesului și concentrarea asupra forței de muncă care nu numai că s-a ocupat cu confecționarea hainelor, dar a lucrat și la imagini pentru a le vinde.
Această perspectivă (sau basm în trei părți, așa cum o numește Michele) a început în februarie, în timpul Săptămânii modei de la Milano, când a pus spectacolul în scenă la sediul brandului, cunoscut oficial sub numele de Gucci Hub, invitând lumea la un virtual în culise. tur. „Cu această ocazie, am vrut să sărbătoresc ritualul magic al prezentării de modă: o liturghie sacră și irepetabilă prin care gândirea creativă devine publică și se oferă interpretării unei comunități de spectatori emancipați”, a spus el într-un comunicat. „Am vrut să dezvălui ce se află în spatele perdelelor acestui ritual.”
Colecția „Epilogue”, care a fost prezentată în ultima zi a primei săptămâni de modă digitale din Milano, Michele a permis spectatorilor să vadă toate fațetele producției. „Este un proces de inversare a rolului, încă o dată”, a spus el. „Distanțele se scurtează. Actul creativ devine praxis expozițional. Interiorul se proiectează în exterior. Invizibilul ia formă, radiază prin autocombustie. Mai mult decat atat. De această dată, se intensifică analiza mea asupra mecanismelor care reglementează lumea modei.”
Cu toate acestea, cu toate aceste schimbări în reprezentarea virtuală, Michele nu s-a abătut de la estetica sa - una care l-a făcut pe Gucci unul dintre cele mai răsunătoare și de succes branduri de pe piață. Fascinația sa pentru modelele vibrante, culorile îndrăznețe și texturile bogate se întorc, de această dată cu un accent mai mare asupra stilurilor boemice din anii '60 - deși cu o aplecare spre lux. Am văzut rochii lungi cu imprimeu floral, cu ochelari de soare supradimensionali, o fustă asimetrică accesorizată cu o eșarfă de cap, o jachetă de safari peste o bluză țărănească și o fustă în linie A, completată cu un turban.
5 designeri ar putea conduce Versace după demisia lui Dario Vitale, pentru a contura următorul capitol al casei de modă.
În toamna-iarna 2025-2026, Schiaparelli transformă nasturele în bijuterii într-o sculptură aurie, între moștenirea artistică și îndrăzneala contemporană.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Odată cu apropierea sezonului 5 din Emily in Paris , mapstr dezvăluie o hartă interactivă gratuită care reunește toate locațiile emblematice ale serialului pentru o imersiune în mărime naturală.
Jo Malone London deschide un nou capitol în luxul digital prin lansarea unui Scent Advisor bazat pe inteligență artificială, prezentat pe 2 decembrie de casa de parfumuri deținută de Estée Lauder Companies.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Mariah Carey a stabilit în mod oficial un nou record de "domnie" în fruntea topului Billboard Hot 100, după ce cântecul ei "All I Want for Christmas Is You" a petrecut 20 de săptămâni pe prima poziţie în acest clasament.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Piesele în ediție limitată se inspiră din designul modelului 917 care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1970.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Suntem încântați de această colaborare în ediție limitată care combină tehnologia montană cu eleganța modernă — și reinventează articolele esențiale pentru iarnă.
A doua colaborare dintre Jacquemus și Moon Boot dezvăluie trei modele exclusive în care zăpada devine scenă, iar siluetele, personaje într-un vis la mare altitudine.
După doar câteva luni și o singură colecție, directorul de creație Dario Vitale părăsește Versace, lăsând casa de modă în fața unui viitor în redefinire.
Chanel îl anunță oficial pe A$AP Rocky ca ambasador, pecetluind alianța dintre îndrăzneala muzicianului și viziunea contemporană a lui Matthieu Blazy.