El a făcut un act de vitejie - a decis să renunțe la Paris. „În acest moment, să mă opresc la o mentalitate veche nu era o opțiune”, a spus designerul casei de modă Valentino, Pierpaolo Piccioli, la conferința de presă post-spectacol. Alegerea unui loc în contradicție cu optica tipică a casei Valentino, atât de adânc înrădăcinată în modă, a indicat poziția îndrăzneață pe care Piccioli o adoptă în redefinirea codurilor stilistice ale casei - proces pe care l-a numit resemnificare.

„M-am concentrat pe lucrul asupra identității lui Valentino decât asupra esteticii sale”, a reflectat el. Ca întotdeauna cu Piccioli, abordarea sa a fost la fel de instinctuală pe cât de sofisticată; va rămâne ca unul dintre vizionarii romantici ai modei, capabili să orchestreze momente de adevărată plăcere creativă, atât emoționale, cât și elevate vizual, spunea Tiziana Cardini, notează Vogue.

Romantismul era de fapt mult în mintea designerului în timp ce lucra la colecție. El a numit-o radicală. Dar ce înseamnă să fii un romantic radical astăzi? „Pentru mine rimează cu individualitate, cu libertatea de a ne exprima identitatea și diversitatea”, a răspuns el.

A fi romantic înseamnă, de asemenea, a nu respecta regulile, a îmbrățișa idealismul, a fi rebel - a lupta pentru o lume mai bună. Crezând că lucrurile se pot schimba: „Moda pentru mine este o modalitate de a vorbi despre valorile care contează astăzi”, a spus el. „Adevărata acceptare a diversității. Toleranță și bunătate. Aceasta este lumea pe care vreau să o spun prin munca mea de designer. ”

Piccioli a celebrat prin această colecţie unicitatea fiinţei umane şi diversitatea. Fiecare persoană se deosebeşte de cealaltă prin personalitatea şi mediul în care îşi desfăşoară activitatea, trăieşte. Este un omagiu adus individualităţii, decorat cu flori şi detalii couture.

Dantela, macramé-ul, croșetatul și broderiile se numărau printre accentele texturale de couture revizuite cât se poate de firesc, palpabile, umane. Piese din garderobă – bluze, costume scurte și bluze – au fost deseori propuse în versiuni identice pentru ambele sexe. S-au depăşi graniţele tăieturilor drepte şi a liniilor clasice, suprarealismul a devenit sinonim cu stilul Valentino.
5 designeri ar putea conduce Versace după demisia lui Dario Vitale, pentru a contura următorul capitol al casei de modă.
În toamna-iarna 2025-2026, Schiaparelli transformă nasturele în bijuterii într-o sculptură aurie, între moștenirea artistică și îndrăzneala contemporană.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Odată cu apropierea sezonului 5 din Emily in Paris , mapstr dezvăluie o hartă interactivă gratuită care reunește toate locațiile emblematice ale serialului pentru o imersiune în mărime naturală.
Jo Malone London deschide un nou capitol în luxul digital prin lansarea unui Scent Advisor bazat pe inteligență artificială, prezentat pe 2 decembrie de casa de parfumuri deținută de Estée Lauder Companies.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Mariah Carey a stabilit în mod oficial un nou record de "domnie" în fruntea topului Billboard Hot 100, după ce cântecul ei "All I Want for Christmas Is You" a petrecut 20 de săptămâni pe prima poziţie în acest clasament.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Piesele în ediție limitată se inspiră din designul modelului 917 care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1970.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Suntem încântați de această colaborare în ediție limitată care combină tehnologia montană cu eleganța modernă — și reinventează articolele esențiale pentru iarnă.
A doua colaborare dintre Jacquemus și Moon Boot dezvăluie trei modele exclusive în care zăpada devine scenă, iar siluetele, personaje într-un vis la mare altitudine.
După doar câteva luni și o singură colecție, directorul de creație Dario Vitale părăsește Versace, lăsând casa de modă în fața unui viitor în redefinire.
Chanel îl anunță oficial pe A$AP Rocky ca ambasador, pecetluind alianța dintre îndrăzneala muzicianului și viziunea contemporană a lui Matthieu Blazy.