Reprezentând uniunea a două puteri în industriile lor respective, această nouă colaborare redefinește limitele călătoriei pentru cele mai prețioase articole ale tale în următoarea călătorie. Colecția include o cutie de bijuterii, o cutie de toaletă și o valiză de cabină al cărei design este uneori inspirat de diamantele legendare, alteori de nuanța emblematică Tiffany Blue®.
„Crearea acestor piese unice reprezintă secolele de expertiză a ambelor mărci și măiestria ingineriei pe care o aducem la masă”, spune Hugues Bonnet-Masimbert, Managing Director al RIMOWA .„Suntem încântați să prezentăm colecția RIMOWA x Tiffany, care reunește două case cu know-how de neegalat și design inovator”, adaugă Alexandre Arnault, vicepreședinte executiv pentru produse și comunicații la Tiffany & Co.
Cutie de bijuterii RIMOWA x Tiffany
Prima cutie de toaleta realizata vreodata de RIMOWA , acest model este realizat din aluminiul emblematic al brandului si decorat cu detalii Tiffany Blue®. Înălțimea luxului, placa sa detașabilă din argint de 925 de miimi poate fi personalizată cu o gravură.
Cutie personală de bijuterii RIMOWA x Tiffany
Fabricată din policarbonatul canelat semnătura RIMOWA, această cutie de bijuterii personală vine în celebra nuanță Tiffany Blue® și are curele din piele.
Valiza de cabină RIMOWA x Tiffany Rock Cut
Realizată cu o nouă tehnică de periere, această valiză de mână reflectă fațetele unui diamant și include o etichetă de bagaj Tiffany Blue® care poate fi personalizată cu scriere în relief.
Noul program „Icoane” al Airbnb include experiențe singulare care au rădăcini în cultura pop.
Andrei Șelaru, alias Selly, se poate mândri cu o experiență profesională variată. A debutat în online în 2012, în calitate de vlogger, treptat diversificându-și activitatea atât în televiziune, cât și în afaceri.
Selly, pe numele său real Andrei Șelaru, a făcut o nouă investiție.
Un portret realizat de Gustav Klimt în ultimul an de viață a fost redescoperit anul trecut de specialiști, după mai bine de un secol de la dispariția sa. Este una dintre cele mai rare piese ale artistului austriac și printre cele mai valoroase lucrări din Europa Centrală.
Adela Popescu, în vârstă de 37 de ani, s-a retras din televiziune la scurt timp după ce a născut al treilea copil.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
O incursiune în lumea Amintirilor din copilărie
O firmă de turism spațial l-a angajat pe bucătarul Rasmus Munk, al cărui restaurant Alchemist are două stele Michelin, pentru a crea o masă tematică specială pentru zborul său cu balonul spațial.
Lumea autovehiculelor de lux și a colaborărilor cu whisky-uri de ultimă generație tocmai a devenit puțin mai mare – și mult mai scumpă – odată cu introducerea noului Macallan Horizon.
Pentru al 22-lea an consecutiv, compania de marketing Distinctive Assets, cu sediul în Los Angeles, le-a oferit celebrităților cadouri generoase, constând în produse unice și experiențe de călătorie de lux.
Ce artiști ajung la Summer Well în 2024?
Fendi arată întotdeauna fabulos și va fi mereu, dar la recenta prezentare de modă Fendi pentru bărbați toamna/iarna 2024, am descoperit că marca de lux sună și grozav.