Colecția Home Deco by Kelly Clarkson. O parte din valoarea vânzărilor va fi donată pentru combaterea coronavirusului

De când a câștigat primul sezon „American Idol” în 2002, Kelly Clarkson a continuat să domine industria muzicală și topurile Billboard, a scris cărți pentru copii, consiliază tineri artiști ca antrenor la „The Voice” și găzduiește propriul show.

Vedeta și-a extins afacerile și în domeniul home&deco și a anunțat noua ei colaborare cu Wayfair. Lansată joi, Kelly Clarkson Home este o colecție impresionantă (550 de piese!) de piese de mobilier, decor, lenjerii și multe altele, toate realizate într-un stil vintage rural francez, care este în egală măsură fermecător și drăguț. Linia este realizată manual de Kelly Clarkson și conține detalii boeme pe care le găsești în mod normal într-un magazin de antichități.

Colecția conține canapele de catifea în stil vintage, oglinzi, mese cu detalii aurii, candelabre cu mărgele și detalii croșetate. Noua linie este plină de detalii fermecătoare de design care s-ar potrivi în orice cameră din casa ta. Și având în vedere paleta de culori neutră a pieselor, acestea se vor integra ușor cu ceea ce ai deja în casă. 




Cea mai bună parte a acestei afaceri e că Wayfair donează 25% din profituri vânzării produselor Kelly Clarkson Home pentru combaterea coronavirusului.




Comment Section
You have to log in or register a new account!

S-AR PUTEA SĂ-ȚI PLACĂ ȘI:

Valentino introduce „L’Atelier Sonore”, o instalație imersivă care îmbină moda cu muzica

Brandul Valentino a demonstrat de multe ori că nu este un simplu label vestimentar, aventurându-se în proiecte care îmbină moda cu elemente de artă sau lifestyle.

Bella Hadid va deschide Festivalul de Film de la Cannes în creațiile Chopard

Ambasadoarea Chopard, Bella Hadid, va onora ceremonia de deschidere a celei de-a 78-a ediții a Festivalului de Film de la Cannes, pe 13 mai 2025.

Primul superiaht proiectat de Giorgio Armani a fost lansat la apă

Nu se întâmplă în fiecare zi ca un designer de renume mondial să proiecteze un iaht, motiv pentru care, atunci când o face, ambarcațiunile devin instantaneu excepționale. Arată diferit, nu există nicio îndoială în privința asta.

Claudia Schiffer este starul campaniei „Chloé à la Plage”

Casa de modă franceză Chloé introduce „Chloé à la Plage”, prima colecție „High Summer” a brandului. De asemenea, este primul mare proiect lansat de când Chemena Kamali a devenit director de creație al brandului.

Met Gala 2025 stabilește un nou record de strângere de fonduri

Met Gala 2025 a stabilit un nou record de strângere de fonduri, adunând 31 de milioane de dolari pentru Institutul de Costume al Muzeului Metropolitan de Artă, depășind cu mult suma de 26 de milioane de dolari din anul precedent. Această realizare subliniază importanța și sprijinul continuu pentru explorarea și celebrarea diversității în modă și cultură.

Patrick Dempsey devine imaginea mărcii de ochelari TAG Heuer

Actorul și pilotul american își continuă colaborarea cu TAG Heuer, împrumutându-și imaginea pentru linia lor de ochelari.

BMW propune două parfumuri noi

BMW este ferm convinsă că poți experimenta bucuria fără a fi neapărat la volanul unei mașini cu faimoasa siglă.

Ferrari va produce primul său model electric. Când va fi lansat

Constructorul auto italian Ferrari va demara procesul de lansare a primului său automobil complet electric în luna octombrie a acestui an, iar procesul se va derula de-a lungul a trei etape, a declarat marți directorul general Benedetto Vigna, transmite Reuters.

Alina Puşcău rupe tăcerea despre relaţia cu Leonardo DiCaprio

Alina Puşcău a vorbit deschis despre zvonurile care au circulat ani la rând în presa internațională, potrivit cărora ar fi avut o relație cu Leonardo DiCaprio.

Choupette, starul celei mai noi campanii Hublot

Pisica Choupette, renumită pentru stilul său de viață luxos, este starul noii campanii a companiei de orologerie de lux Hublot.

Gigi Hadid și Bradley Cooper și-au oficializat relația printr-un sărut pasional

Gigi Hadid și Bradley Cooper s-au afișat oficial ca un cuplu, într-o postare pe Instagram.

Dior lansează prima campanie pentru linia sa de bijuterii fine, cu Charlize Theron

Casa de modă Dior lansează o campanie pentru linia sa de bijuterii fine, iar imaginea este nimeni alta decât actrița Charlize Theron, care colaborează îndeaproape cu brandul de aproape două decenii, ca ambasador de imagine.

Ceasul emblematic al casei Chanel aniversează 25 de ani

Chanel a lansat o ediție limitată de ceasuri J12 Bleu pentru a sărbători cea de-a 25-a aniversare a modelului. Cu mai multe iterații care culminează cu remarcabilul J12 Diamond Bleu Tourbillon, colecția subliniază angajamentul continuu al Chanel față de inovarea materialelor.

hourglass_full 1 month ago format_list_bulleted ART&DESIGN
Vacheron Constantin a lansat cel mai complicat ceas de mână mecanic din lume

Casa elvețiană de orologerie Vacheron Constantin a prezentat oficial cel mai complicat ceas de mână mecanic realizat vreodată, scrie CNN.

hourglass_full 1 month ago format_list_bulleted ART&DESIGN
Chopard dezvăluie colecția Insofu Emerald

Chopard a dezvăluit Insofu Collection, o colecție de Haute Joaillerie realizată dintr-un singur smarald brut. Această linie extraordinară marchează pentru a doua oară în istoria casei faptul că o întreagă colecție de bijuterii de lux a fost creată dintr-o singură piatră prețioasă brută.

hourglass_full 1 month ago format_list_bulleted ART&DESIGN
iNES GROUP lansează noua platformă iNES Live

iNES GROUP lansează noua platformă iNES Live

hourglass_full 2 month ago format_list_bulleted ART&DESIGN
Casa „Keeping Up With The Kardashians”, scoasă la vânzare

Locuința în stil mediteranean care a servit drept punct de plecare pentru serialul E! Keeping Up With the Kardashians și care a transformat familia Kardashian-Jenner în staruri de televiziune, tocmai a fost scoasă la vânzare pentru 13,5 milioane de dolari, potrivit New York Times.

hourglass_full 3 month ago format_list_bulleted ART&DESIGN
Licitația de artă AI de la Christie's provoacă un scandal uriaș. Mii de oameni cer sa fie anulată

Aproape 4.000 de oameni au semnat o scrisoare deschisă prin care solicită oficialilor de la Christie’s din New York să anuleze o viitoare vânzare, dedicată exclusiv artei create cu inteligența artificială (AI).

hourglass_full 3 month ago format_list_bulleted ART&DESIGN