Armani a fost primul designer care a anulat prezența la o prezentare de modă când COVID-19 a lovit Milano în februarie 2020. „Bănuiesc că, ca cineva care a trăit o viață și a avut o mare experiență, probabil că am dezvoltat un sentiment al momentului în care lucrurile sunt cu adevărat serioase și au nevoie de un răspuns ”, a scris designerul de 86 de ani într-un e-mail înainte de difuzarea unei emisiuni.

În timpul autoizolării, designerul a observat rutina, aşa cum a detaliat-o într-un email adresat actorului italian Pierfrancesco Favino: „Am continuat să mă trezesc devreme, să fac niște exerciții fizice, să iau micul dejun, să citesc ziarele și apoi să trec prin câteva e-mailuri”. Armani este prea veteran pentru a lăsa o pandemie să-l doboare. A trăit războiul și a construit un imperiu pe care nu este pe cale să îl abandoneze, scrie Vogue.

În acest sezon, el a adunat publicul italian și publicul său internațional în jurul a ceva la care toți se pot referi: Giorgio Armani - cel mai longeviv designer de modă. Exprimând un mesaj de atemporalitate central pentru un moment în care ideile despre piesele de investiții și consistența stilului sunt esențiale, Armani a exercitat o abordare ton-pe-ton în tonuri de gri.

„Este încă preocupată să arate bine și să se simtă confortabilă și încrezătoare”, a scris Armani despre femeia sa în încheiere. „Și, dacă e ceva, dorința ei de frumusețe a fost acutizată de experiența de a-i fi fost refuzată şi prin limitarea mișcării și activităților ei.” „Giorgio Armani nu s-a preocupat niciodată să se îmbrace (sau să treacă), în vreun sens convențional. În schimb, a fost și rămâne totul despre crearea unei eleganțe atemporale care să scoată în evidență caracterul purtătorului. Asta nu s-a schimbat.”

Ultima colecţie lansată de designer este una soft, atât pentru femei cât şi pentru bărbaţi, casual pentru ţinutele de zi. Tăieturi democratice, dacă vreți. Formele voluminoase sunt împodobite cu un pattern rece de suprafață asemănător coralului sau somptuospe alocuri. Unele dintre ţinute ne duc cu gândul la pijama, evocă îmbrăcămintea de confort adoptată în carantină. Pentru seară, costumele sunt ascuțite și sculptate. Rochiile lungi, de un dramatism aparte, au un efect răsunând şi puternic dat de texturile matasoase și strălucitoare. Stilul este deasupra modei.
Meghan Markle se pregătește să revină la cinema, cu un mic rol într-un film aflat în prezent în producție la Los Angeles, în California, au relatat miercuri mass-media americane.
Chanel lansează un volum de colecție editat de regizoarea Sofia Coppola. Cartea este co-publicată de Éditions 7L, o editură fondată de Karl Lagerfeld în anul 1999, și Important Flowers, editura Sofiei Coppola.
Dua Lipa, împreună cu Augustinus Bader, imaginează o rutină de îngrijire a pielii preventivă și inteligentă, simplă și eficientă, concepută pentru utilizare zilnică.
Designerul Olivier Rousteing se retrage din rolul său de director de creație al casei de modă Balmain, post pe care l-a ocupat pe durata ultimilor 14 ani. Rousteing avea 25 de ani când a preluat frâiele creative ale brandului francez.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Copiii marilor vedete, lideri ai lumii și ai magnaților din afaceri cresc înconjurați de lux, putere și bogății greu de imaginat.
Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.
Andreea Tonciu a călătorit frecvent la Dubai, locul său preferat de vacanță.
Un spectacol de proporții faraonice a marcat inaugurarea oficială a Marelui Muzeu Egiptean din Cairo, sâmbătă seara.
Cu ocazia Frieze London, sărbătoarea anuală a creativității contemporane, Loewe Perfumes a dezvăluit cea mai recentă explorare olfactivă a casei.
Actrița Megan Fox a împărtășit experiențele sale sincere despre oboseală și confuzia mentală de după naștere.
Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.
Zoë Saldaña și Cartier lansează oficial o colaborare, care începe sub cele mai bune auspicii, cu o atenție unică acordată colecției Panthère.
Grace Wales Bonner a fost numită director de creație pentru Hermès Menswear, linia vestimentară masculină a casei de modă franceze.
Dakota Johnson a fost numită ambasador global de imagine al casei de modă Valentino.
Al Pacino și Robert De Niro sunt protagoniștii inițiativei „Warmer Together” lansate de Moncler și este prima campanie de brand în care apar împreună.
Maria Grazia Chiuri a fost anunțată marți, 14 octombrie, drept noul director de creație al casei de modă Fendi.
Colaborarea dintre Moncler și JW Anderson revine cu două jachete unisex din puf, care combină elemente din arhivă, îndrăzneală și expertiză