Povestea colecției Insofu a început în 2022, la Paris, când Caroline Scheufele, copreședinte și director artistic al Chopard, a prezentat un smarald brut uluitor de 6.225 carate descoperit în Zambia. Smaraldul a fost numit Insofu – care înseamnă elefant – în onoarea formei remarcabile de trunchi și a dimensiunilor extraordinare ale pietrei.
Această colecție urmează seriei Chopard Garden of Kalahari, creată în 2017 dintr-un diamant brut de 342 de carate. Cu toate acestea, în timp ce randamentul unui diamant brut poate fi determinat cu precizie științifică, un smarald brut reprezintă o provocare mult mai mare, dezvăluindu-și adevăratul potențial doar prin procesul meticulos de tăiere.
Pentru a realiza acest proiect ambițios, Chopard a reunit unii dintre cei mai pricepuți tăietori de pietre prețioase din India, care au studiat cu atenție smaraldul în atelierele din Geneva ale mărcii. Timp de aproape un an, aceștia au evaluat piatra, propunând tăieturi care să-i pună cel mai bine în valoare frumusețea naturală, păstrându-i în același timp caracterul unic. În cele din urmă, piatra Insofu a dat naștere la 850 de carate de smaralde uluitoare care au putut fi folosite în colecția Chopard.
În centrul colecției se află un pandantiv în formă de elefant, un omagiu adus numelui pietrei. Această piesă emblematică prezintă smaralde de diferite tăieturi și dimensiuni, încadrate de diamante strălucitoare care formează colții elefantului. Suspendat de un lanț lung presărat cu smaralde și diamante, pandantivul este ingenios conceput astfel încât să se poată transforma într-o broșă.
Alte elemente remarcabile includ chokere inspirate din Art Deco, coliere fluide care ating talia într-o aluzie la Roaring Twenties, manșete statement, inele de cocktail îndrăznețe și cercei spectaculoși.
Brandul Valentino a demonstrat de multe ori că nu este un simplu label vestimentar, aventurându-se în proiecte care îmbină moda cu elemente de artă sau lifestyle.
Ambasadoarea Chopard, Bella Hadid, va onora ceremonia de deschidere a celei de-a 78-a ediții a Festivalului de Film de la Cannes, pe 13 mai 2025.
Nu se întâmplă în fiecare zi ca un designer de renume mondial să proiecteze un iaht, motiv pentru care, atunci când o face, ambarcațiunile devin instantaneu excepționale. Arată diferit, nu există nicio îndoială în privința asta.
Casa de modă franceză Chloé introduce „Chloé à la Plage”, prima colecție „High Summer” a brandului. De asemenea, este primul mare proiect lansat de când Chemena Kamali a devenit director de creație al brandului.
Met Gala 2025 a stabilit un nou record de strângere de fonduri, adunând 31 de milioane de dolari pentru Institutul de Costume al Muzeului Metropolitan de Artă, depășind cu mult suma de 26 de milioane de dolari din anul precedent. Această realizare subliniază importanța și sprijinul continuu pentru explorarea și celebrarea diversității în modă și cultură.
Actorul și pilotul american își continuă colaborarea cu TAG Heuer, împrumutându-și imaginea pentru linia lor de ochelari.
BMW este ferm convinsă că poți experimenta bucuria fără a fi neapărat la volanul unei mașini cu faimoasa siglă.
Constructorul auto italian Ferrari va demara procesul de lansare a primului său automobil complet electric în luna octombrie a acestui an, iar procesul se va derula de-a lungul a trei etape, a declarat marți directorul general Benedetto Vigna, transmite Reuters.
Alina Puşcău a vorbit deschis despre zvonurile care au circulat ani la rând în presa internațională, potrivit cărora ar fi avut o relație cu Leonardo DiCaprio.
Pisica Choupette, renumită pentru stilul său de viață luxos, este starul noii campanii a companiei de orologerie de lux Hublot.
Gigi Hadid și Bradley Cooper s-au afișat oficial ca un cuplu, într-o postare pe Instagram.
Casa de modă Dior lansează o campanie pentru linia sa de bijuterii fine, iar imaginea este nimeni alta decât actrița Charlize Theron, care colaborează îndeaproape cu brandul de aproape două decenii, ca ambasador de imagine.
Chanel a lansat o ediție limitată de ceasuri J12 Bleu pentru a sărbători cea de-a 25-a aniversare a modelului. Cu mai multe iterații care culminează cu remarcabilul J12 Diamond Bleu Tourbillon, colecția subliniază angajamentul continuu al Chanel față de inovarea materialelor.
Casa elvețiană de orologerie Vacheron Constantin a prezentat oficial cel mai complicat ceas de mână mecanic realizat vreodată, scrie CNN.
Chopard a dezvăluit Insofu Collection, o colecție de Haute Joaillerie realizată dintr-un singur smarald brut. Această linie extraordinară marchează pentru a doua oară în istoria casei faptul că o întreagă colecție de bijuterii de lux a fost creată dintr-o singură piatră prețioasă brută.
iNES GROUP lansează noua platformă iNES Live
Locuința în stil mediteranean care a servit drept punct de plecare pentru serialul E! Keeping Up With the Kardashians și care a transformat familia Kardashian-Jenner în staruri de televiziune, tocmai a fost scoasă la vânzare pentru 13,5 milioane de dolari, potrivit New York Times.
Aproape 4.000 de oameni au semnat o scrisoare deschisă prin care solicită oficialilor de la Christie’s din New York să anuleze o viitoare vânzare, dedicată exclusiv artei create cu inteligența artificială (AI).