Aflați în buticuri de mirese din 50 de țări, inclusiv SUA, Marea Britanie, Franța și China, angajații Milla Nova au lucrat în continuu în ultimele două săptămâni pentru a onora comenzile internaționale de îmbrăcăminte, în timp ce au realizat aceste articole de îmbrăcăminte suplimentare.
„Pe lângă fericirea mireselor din întreaga lume, ne concentrăm pe salvarea țării noastre”, a spus CEO-ul companiei, Ulyana Kyrychuk, care este ferm hotărâtă să continue să susțină afacerea, în ciuda numeroaselor provocări serioase ale războiului.
Fotografii de la MillaNova distribuite de CNN arată femei care tricotează plase militare şi care cos hanorace din lână şi veste de asalt în camuflajul tradiţional al armatei.
Lucrând cu reţeaua sa de furnizori, marca a reuşit să se aprovizioneze rapid cu materialele necesare pentru producţie. Kyrychuk a declarat pentru CNN că au făcut deja 1.500 de articole.
Kyrychuk a spus că a început să pună în aplicare o serie de planuri înaintea invaziei Ucrainei de către Rusia și că se concentrează pe sprijinirea personalului ei, explicând că fiecare decizie pe care a luat-o este „în minte la oameni”.
Mulți angajați fac călătorii lungi prin Liov, unde se află sediul companiei, pentru a ajunge la fabrici -- lucrând ore suplimentare pentru a ajuta la fabricarea îmbrăcămintei care să sprijine eforturile de apărare ale Ucrainei, pe lângă sarcinile lor obișnuite. Kyrychuk a confirmat că toți angajații au fost plătiți în februarie și echipa ei de management lucrează „non-stop pentru a organiza procesele de afaceri și a plăti oamenii noștri”.
„Scopul meu principal ca CEO este să protejez oamenii şi să le asigur ziua de mâine”, a spus Kyrychuk, adăugând că firma este, de asemenea, pregătită să angajeze noi muncitori din estul Ucrainei care au devenit recent refugiaţi.
MillaNova are în prezent 600 de muncitori. Celor cu sediul în Lviv au avut opţiunea de a merge în Polonia vecină, unde a fost înfiinţat un atelier improvizat la Varşovia, în urma invaziei. Până în prezent, 70 de angajaţi au fost evacuaţi în capitala Poloniei. Aproximativ 450 de angajaţi rămân în Lviv, în timp ce alţii şi-au făcut propriile planuri de a fugi în zona rurală sau din Ucraina. Cu o forţă de muncă de 98% femei, dintre care multe sunt mame, relocarea de către companie a implicat mulţi copii mici.
Croitoresele din Polonia au cusut rochii ediții speciale cu tematică ucraineană în galben și albastru, iar unii dintre copiii lor s-au implicat în realizarea acestor rochii ca o modalitate de a ridica moralul. Kyrychuk a spus că planul este să le vândă ca NFT (jetoane nefungibile) pentru a strânge fonduri caritabile pentru Ucraina. Ea speră că vor putea în cele din urmă să-și schimbe eforturile de la nevoile armatei la reconstrucția orașelor distruse.
Viviana Sposub și-a luat, recent, fanii prin surprindere, atunci când a apărut în rochie de mireasă.
Gala Met este un eveniment atrăgător. Toată lumea de acolo vrea să fie remarcată; se îmbracă să fie remarcabil. Dar nu Usher.
Noul program „Icoane” al Airbnb include experiențe singulare care au rădăcini în cultura pop.
Andrei Șelaru, alias Selly, se poate mândri cu o experiență profesională variată. A debutat în online în 2012, în calitate de vlogger, treptat diversificându-și activitatea atât în televiziune, cât și în afaceri.
Selly, pe numele său real Andrei Șelaru, a făcut o nouă investiție.
Un portret realizat de Gustav Klimt în ultimul an de viață a fost redescoperit anul trecut de specialiști, după mai bine de un secol de la dispariția sa. Este una dintre cele mai rare piese ale artistului austriac și printre cele mai valoroase lucrări din Europa Centrală.
Adela Popescu, în vârstă de 37 de ani, s-a retras din televiziune la scurt timp după ce a născut al treilea copil.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Rihanna s-a lăsat fotografiată în așternuturi pentru cea mai nouă colecție de lenjerie intimă Savage x Fenty.
Alessandro Michele și-a găsit o nouă funcție importantă. Designerul italian în vârstă de 51 de ani a fost numit noul director de creație al casei Valentino, după plecarea surprinzătoare a lui Pierpaolo Piccioli.
În ciuda tuturor așteptărilor, designerul italian aflat în fruntea Casei Romane din 2008 și-a anunțat plecarea printr-un comunicat de presă.
Camera Nazionale della Moda Italiana devine unul dintre partenerii instituționali de la Bucharest Fashion Week
Balletcore, o fuziune între modă și balet, nu este nou.
Un clasament al celor mai populare mărci, îmbrăcăminte și accesorii ale anului 2023 a fost stabilit, ca în fiecare an, de către motorul de căutare pentru cumpărături online Lyst. Să le descoperim împreună.